Help

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Leuk horror verhaal maar een adverteren met betaalde sex is geen misdrijf en kan ook niet bekeurd worden. Anders wordt het als je daadwerkelijk overgaat op betaalde sex op plaatsen waar dat niet is toegestaan. Maar enkel voor het feit dat je advertentie online staat gaat zoiets in een rechtzaal geen stand houden.

Vertel jij dat even aan die rechercheurs die hier 2x aan de deur zijn geweest?
Je adverteert met een plaats en een locatie wat niet mag in die gemeente, dus krijg je die boete hoor,! Dan kan jij nog zoveel zeggen, maar die boetes en huisuitplaatsingen gebeuren. Adverteren met betaalde seks op een plek waar je geen vergunning voor hebt, kan problemen opleveren. En zolang je adverteert met die plaats kost dat elke dag een boete.
 
Leuk horror verhaal maar een adverteren met betaalde sex is geen misdrijf en kan ook niet bekeurd worden. Anders wordt het als je daadwerkelijk overgaat op betaalde sex op plaatsen waar dat niet is toegestaan. Maar enkel voor het feit dat je advertentie online staat gaat zoiets in een rechtzaal geen stand houden.
https://www.rotterdam.nl/werken-leren/prostitutie/

Het is geen horror verhaal. Staat op de bovenstaande website dat het adverteren niet toegestaan is. Het kleine verschil tussen Rdam en DH: kleinschalige thuisprostitutie is in Rdam toegestaan zolang er niet geadverteerd wordt terwijl dit in DH helemaal niet toegestaan is los van advertenties.
 
Vind je ? Beetje low profile blijven., dat is zowiezo verstandiger in het leven , en er kraait geen haan naar.
Ja dat vind ik ja. Er zijn genoeg meiden/vrouwen die als sexwerker gaan werken en totaal niet weten waar ze aan beginnen. genoeg verhalen mee gekregen van vrouwen die tegen een hoop shit aan liepen En zoals je weet is dit helaas nog geen normale baan.
 
Tilburg is blijkbaar ook niet het Walhalla voor de prostituee:


 
Fiod heeft geen humor dus inschrijven bij KvK en belasting betalen. Als je adverteert aangeven wat de basisservice is en dat extra's tegen meerprijs bespreekbaar zijn. Anders gaat de Belastingdienst bij voorbaat er vanuit dat bijna elke wandelaar het totaalpakket afneemt.

Veiligheid is ook wel een ding. Misschien eerst maar in een nette Club werken tot je wat vaste klanten hebt? Bied jezelf niet goedkoop aan en lever een goede service, ook op mindere dagen. Als je een klant niet ziet zitten weigeren, makkelijk in een club, want dat wordt ook geen vaste klant...
 
@Mannes Percentages wisselen enorm per DVP.

Als de service echt goed is kan het best oplopen tot 70-80% vaste klanten. Bij een wisselende service houden de meeste wandelaars het na 1 of 2 keer wel voor gezien. Ken(de) ook een paar DVP die zelden een nieuwe klant accepteren, mag je 3x vragen en een paar maanden wachten tot je een eerste keer mag boeken. Uiteraard pas na het uitwisselen van wat leuke berichten of een goed gesprek.

Had een vaste dame waar ik meestal op dezelfde dagen langs ging rond dezelfde tijd. Zag meestal dezelfde personen naar buiten wandelen. Die dame had ruim 200 stamgasten 😉
 
Aantal klanten is het grootste taboe , dat maakt het dan ook zo intressant
Niks taboe aan in de loophuizen waar ik vaker kom. Zelden, of beter nooit, een DVP ontmoet die mij dat niet wilde vertellen tenzij haar service onderin de kelder was zoals de Oosterburen zeggen. Als de service goed is 70% vaste klanten. Ben zelf altijd een slechte stamgast geweest want ging maar 1x per 5-6 weken naar een DVP, alleen rond de Kerst 3-4x in een week. Gewoon niet gezellig thuis als ik verlof heb. Feit dat vaak dezelfde personen naar buiten kwamen is voor mij een indicatie dat die echt wel 1-3x per maand dezelfde DVP boeken.

Bij sommige clubs klagen de dames dat ze maar 3-5 klanten in een shift hebben. De minder succesvolle DVP in een loophuis hebben vooral boekingen van 20-30 min. Met die dames heb ik medelijden want dan is 15-20 klanten p/d niet ongewoon, of ze houden niks over. Met 8 klanten p/d is het honger lijden en zonder veel glijmiddel is het met 15+ klanten 's avonds vast lastig zitten. Succesvolle DVP hebben boekingen van minimaal een uur en verdienen zat met 8 klanten p/d. Meer stamgasten is geen teken van succes maar vooral hoeveel klanten ze kunnen weigeren waar ze niet zo dol op zijn.

Meeste DVP die ik ken zeggen dat ze tussen de 80 en 150 vaste klanten hebben en 200+ is uitzonderlijk, net als 99% stamgasten en 8-15 klanten p/d is vrij normaal.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan