Algemeen hersecrets.be party's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wiske391

Newbie
1
03/12/25
6
Was bij de laatste sexparty van het koppel Lotte en Ralf die onder deze naam deze party organiseren. Sexy koppel dat na een uur of 22.00 ook zelf mee doet. In tegenstelling tot de clubs in Vlaanderen die ik bezoek waren de koppels en single mannen goed verzorgd en zonder uitzondering actief. Heb me behoorlijk kunnen uitleven:). Je moet wel reserveren van te voren.

Was bij de laatste sexparty van het koppel Lotte en Ralf die onder deze naam deze party organiseren. Sexy koppel dat na een uur of 22.00 ook zelf mee doet. In tegenstelling tot de clubs in Vlaanderen die ik bezoek waren de koppels en single mannen goed verzorgd en zonder uitzondering actief. Heb me behoorlijk kunnen uitleven:). Je moet wel reserveren van te voren.
Ingeschreven voor Hersecrets!! Nu afwachten of ik door de 'ballotage' kom... 🙏
Ze selecteren streng.

Masker is verplicht voor idereen, maar ze zitten best comfortabel. Ze zijn niet zo groot, dus een bukkake lukt nog best 😁.
Het is wel steeds volzet, dus tijdig inschrijven.

voor masked secrets:

"vanaf januari 2026 introduceren we een aangepast concept:
De intieme salons worden exclusief voor koppels & single dames, terwijl de ceremoniezaal en bar open blijven voor koppels, single dames én single heren. Zo behouden we de spannende mix, maar krijgt iedereen meer ruimte om op zijn eigen tempo deze wereld te ontdekken.
"

lijkt me een beetje een vage verwoording. Ik vermoed dat ze bedoelen dat single mannen dan expliciet uitgenodigd moeten worden in 'de intieme salons'? Of bedoelen ze werkelijk dat je als single man 110 euro betaalt om enkel in de ontvangstruimte en de bar te kunnen verblijven? 🙃

was initieel geïnteresseerd maar dat houdt me nu wel wat tegen als single 😅

Laatst bewerkt:
voor masked secrets:

"vanaf januari 2026 introduceren we een aangepast concept:
De intieme salons worden exclusief voor koppels & single dames, terwijl de ceremoniezaal en bar open blijven voor koppels, single dames én single heren. Zo behouden we de spannende mix, maar krijgt iedereen meer ruimte om op zijn eigen tempo deze wereld te ontdekken.
"

lijkt me een beetje een vage verwoording. Ik vermoed dat ze bedoelen dat single mannen dan expliciet uitgenodigd moeten worden in 'de intieme salons'? Of bedoelen ze werkelijk dat je als single man 110 euro betaalt om enkel in de ontvangstruimte en de bar te kunnen verblijven? 🙃
Er zijn heel wat bedden in de ceremoniezaal waar koppels en dames graag iets met single mannen doen. Maar doordat MaskedSecrets onbedoeld ook heel wat startende koppels aantrekt, is er nu een opsplitsing gemaakt.

Terug
Bovenaan Onderaan