Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat ze zei dat ik niet hoefde te betalen
Je zegt dit nu, maar heb al meegemaakt dat ik een uurtje had geboekt aan 150 euro. En na 20 min zat rondje 1 erop.(niet het type dame dat zelf wou geplezierd worden) En de vibe was een beetje weg.
Kreeg opeens 80 euro terug. Not joking.
Ok, Was geen topdate maar wel met respect dus.
 
Nog niet meegemaakt maar uiteindelijk zou ik er op aandringen om wel te betalen hoor 🤭

Ja, I bet you would, want als de dame op zo'n manier (of laten we zeggen wat extra tijd of idd geld terug/korting) aangeeft dat je geld niet het allerbelangrijkste voor der is tijdens een date, dat aanbod als hoffeleke man overrulen door erop te staan dat je haar gewoon betaald voor tenslotte zakelijk verleende diensten...ja, dat is vast het ultieme gebaar van respectvol en rechtshapen gedrag, right...
 
Ik liet haar wekelijks een uurtje of twee op mijn hotelkamer in Londen komen toen ik daar voor een project was.

Een week voor de kerstvakantie belde ze me. "Ik wil even bij je kantoor langskomen, kan dat".

Dat kon, en inderdaad ze kwam, ze had een kerstkadootje, een leuk t-shirt.

Het was ondertussen 10 jaar geleden. Een paar maanden na het project, toen ik haar dus niet meer zag, kreeg ik van haar een uitnodiging op linked-in te linken, ze was klaar met studeren een had een baan en wilde kontakt kunnen maken. Helaas is die baan in Australië, iets te ver voor mij :)
 
Er heeft er ooit 1 gezegd dat ik de perfecte lul had. Niet te groot en niet te klein?🤔 Dat vind ik toch niet echt een compliment. Zo zegt ze eigenlijk dat je maar middelmatig bent.😅 Iedere vent wil toch een stierelul? Kheb het haar vergeven want ik heb er een goeie band mee.
 
Er heeft er ooit 1 gezegd dat ik de perfecte lul had. Niet te groot en niet te klein?🤔 Dat vind ik toch niet echt een compliment. Zo zegt ze eigenlijk dat je maar middelmatig bent.😅 Iedere vent wil toch een stierelul? Kheb het haar vergeven want ik heb er een goeie band mee.
Nou nee. Iedere vent wil een lul waar de dame van dat moment wild van wordt. Helaas blijkt dat niet altijd mogelijk... Maar goed gebruik helpt altijd...
 
15 jaar geleden schat ik zo. Op de Antoniusstraße een achter het raam dame naar binnengestapt, nadat we de eerste trap op waren trok ze me mee naar een kamer. Toen de deur openging zat er een andere dame en ze begonnen in een voor mij onverstaanbare taal te praten en gebaren te maken waaruit ik kon opmaken dat z me "lekker" vonden. Dacht leuk, en we gingen naar een andere kamer. Dacht he eindelijk. Bleek ook daar een dame te zitten, en weer praten en gebaren. Nu dacht en hoopte ik, ze gaat toch niet het hele huis rond. Gelukkig niet. 3de kamer konde we eindelijk onze gang gaan. En was me beste raamervaring ooit. Jammer genoeg nooit meer zo'n dame tegengekomen, ook zij zelf niet. Was plots ook weer weg.
 
Oh nee, we geloven heus wel in meerdere vrouwelijke orgasmes. Maar of die nou (vaak) voorkomen bij prostituees die met hun klanten bezig zijn... 🤔
In mijn persoonlijke ervaring hangt het feit of een DVP al dan niet één (of meerdere) orgasme(s) krijgt tijdens haar "werk" vaak af van 2 belangrijke zaken:

1) dat de dame haar job niet alleen maar doet voor het geld, maar er ook graag zelf wat plezier wil aan beleven (ja, er zijn er absoluut ook zulke)
2) dat er een goeie klik is tussen die dame en haar klant (meestal dan ook na enkele bezoekjes van die laatste), zodat ze ook bereid is om zich écht te laten gaan tijdens de seks. Dat betekent ook dat de dame in kwestie dat zeker niet bij elke klant zal hebben en dus ook geen 12x per dag zoals Richard75 aangaf.

En misschien ook nog een 3e: dat de klant ook wat ervaring heeft en variatie in zijn spel met de dame steekt: dus niet alleen je pik gebruiken, maar zeker ook mond en vingers!

Zelf heb ik het in elk geval al met enkele DVP's meegemaakt, maar zeker niet met allemaal. En sommigen daarvan zijn ook multi-orgasmisch, wat betekent dat eenmaal het eerste orgasme is gekomen, de andere redelijk snel erna volgen. Persoonlijk vind ik dat ook héél leuk om mee te maken! En de meeste van die dames zien me graag terugkomen.
(en ja, je kan in zo'n geval écht wel merken dat het NIET fake is, geloof me)

Zo is er in Brussel alvast 1 dame die me af en toe zelf een bericht stuurt met de melding dat ze nood heeft aan orgasmes. Ze zei me ook al dat ik 1 van de 5 of zo klanten van haar ben die haar ook daadwerkelijk kan laten klaarkomen. (zitten we meteen "on topic" ook) Met haar heb ik dan ook al wel enkele jaartjes een zeer goeie band. :)

En nog een ander compliment dat ik al enkele keren heb gekregen: dat ik mooie ogen heb ;).
 
Iets wat mij altijd is bijgebleven, inmiddels meer dan 40 jaar geleden, ging geregeld naar Walenburgerweg in Rotterdam, een fantastische blondine zo'n 10 jaar ouder dan ik. Rolling Stones zouden optreden in De Kuip, ze gaf mij 100 gulden, "als jij nou 2 kaartjes koopt, gaan we samen naar the Stones", Stones waren top, maar op stap met haar was super, in haar lelijke eendje. Britt hoe zou het met haar gaan?
 
Tijdens een zeer passievolle en wilde neukpartij ging mijn dame helemaal los. Ze werd wild en riep dat ik niet te dicht bij haar mond moest komen omdat ze bang was dat ze me zou bijten. Enigszins uitdagend bleef ik toch in de buurt komen en ik zag dat ze het steeds moeilijker kreeg. Ze ging rollen met haar ogen en op een bepaald moment rolde haar ogen volledig naar boven. Kort daarop begon ze heftig te trillen met haar billen en benen. In een enorme krachtexplosie duwde ze me van me af en lag vervolgens nog zeker 30 seconden hevig trillend en huilend op bed. Enorm schuldbewust dacht ik dat ik haar te hard had genomen en pijn had gedaan maar nadat ze op adem was gekomen, zei ze doodleuk "never saw an African girl coming?".
 
In de betere tijden van Leeuwarden, had ik een trio met twee leuke dames en na afloop riepen ze seks maniak 🤣😅 voelt toch wel als een compliment 😝
45 minuten fun en maar 50 euro betaald, top tijd 😌
 
Er heeft er ooit 1 gezegd dat ik de perfecte lul had. Niet te groot en niet te klein?🤔 Dat vind ik toch niet echt een compliment. Zo zegt ze eigenlijk dat je maar middelmatig bent.😅 Iedere vent wil toch een stierelul? Kheb het haar vergeven want ik heb er een goeie band mee.
Wat aan "te" snap je niet?

Te groot is pijnlijk voor een vrouw. Dus nee, niet iedere man wil een "stierenlul".
 
Goudlokje he: je wil niet dat de soep te heet is, want dan moet je eerst nog blazen en loop je het risico je bek te verbranden. Je wil ook niet dat de soep te koud is, want dan is ze niet meer lekker en wordt ze dik en papperig. De soep moet juist goed zijn :p
 
Niet zo heel bijzonder, maar onlangs zei een dame, waar ik wel regelmatiger mee afspreek en het gevoel heb dat 'de klik' er is, tijdens de daad 'I love having sex with you'.

Uiteraard ga ik er niet van uit dat ik de enige ben met wie ze graag sex heeft, noch denk ik dat ze meer voelt voor mij of zo, maar toch... op dat moment dat je dat hoort kan ik toch niet meteen cynisch denken: ach, je zegt zomaar wat :)
 
Soms zie ik bij een DVP trillende bewegingen en hoor ik kreuntjes als ik mijn 👅 gebruik op een bepaalde plaats. Ik denk dan niet direct dat het fake is, maar misschien ben ik te optimistisch?
 
Are you coming as friend or client.
Ik ben vaste klant bij een DVP, maar soms voel ik dat er misschien vriendschap mogelijk kan zijn (al vraag ik me nu nog af of zij dat ook ziet zitten). Ik ben van plan om haar te vragen hoe zij tegenover vriendschap staat.
Soms denk ik als ik bepaalde mensen ontmoet: dit is meer dan social talk, maar zelden vraag ik of vriendschap mogelijk is aangezien ik onzeker ben. Maar zoals sommigen zeggen: neen heb je en ja kan je krijgen. De zekerheden zijn beperkt.
 
Laatst bewerkt:
Wat fijn om te lezen dat het hier wemelt van de sexgoden die allen de perfecte lul hebben, prachtige ogen en een super gespierd atletisch lijf, met een fingersnap al dames multiple orgasmes kunnen bezorgen, uren kunnen doorbeuken en daarnaast ook nog eens geen geld hoeven te betalen. Wat ben ik toch trots om ook een onderdeel te zijn van girlsreview.
 
Wat fijn om te lezen dat het hier wemelt van de sexgoden die allen de perfecte lul hebben, prachtige ogen en een super gespierd atletisch lijf, met een fingersnap al dames multiple orgasmes kunnen bezorgen, uren kunnen doorbeuken en daarnaast ook nog eens geen geld hoeven te betalen. Wat ben ik toch trots om ook een onderdeel te zijn van girlsreview.
Nee hoor, heb juist een goede tong. Voir de rest weeg ik ruim 10 kilo te veel en kom ik snel klaar of juist niet. Verre van perfect.
 
Wat fijn om te lezen dat het hier wemelt van de sexgoden die allen de perfecte lul hebben, prachtige ogen en een super gespierd atletisch lijf, met een fingersnap al dames multiple orgasmes kunnen bezorgen, uren kunnen doorbeuken en daarnaast ook nog eens geen geld hoeven te betalen. Wat ben ik toch trots om ook een onderdeel te zijn van girlsreview.
Wat fijn dat jij ons met subtiel sarcasme toch weer met beide voetjes op de aarde zet. Châpeau!
 
Het meest bijzondere was dat een raamdame (ik was al meerdere keren bij haar geweest) mij buiten nakeek toen ik wegliep. Het was vooral de blik in haar ogen die mij verbaasd maakte maar ook verwarde.

Overigens, heel vroeger, toen ik nog jong en appetijtelijk was, werd ik eens binnen gevraagd 'for free'. Niet gedaan, ik was te bleu. Nu kijken de dames niet eens meer van cell-phone op als ik langs loop.
 
Wat fijn om te lezen dat het hier wemelt van de sexgoden die allen de perfecte lul hebben, prachtige ogen en een super gespierd atletisch lijf, met een fingersnap al dames multiple orgasmes kunnen bezorgen, uren kunnen doorbeuken en daarnaast ook nog eens geen geld hoeven te betalen. Wat ben ik toch trots om ook een onderdeel te zijn van girlsreview.
Tja, in een onderwerp als dit wordt naar complimentjes gehengeld, dus wat wil je ? Overigens, van een gespierd, atletisch lijf is bij mij ook geen sprake.
En er komt overigens heus wel wat meer dan een fingersnap bij kijken om iemand multiple orgasmes te bezorgen. Je moet er toch wat tijd en moeite willen in stoppen ook 😜
 
Laatst bewerkt:
Tja, in een onderwerp als dit wordt naar complimentjes gehengeld, dus wat wil je ? Overigens, van een gespierd, atletisch lijf is bij mij ook geen sprake.
En er komt overigens heus wel wat meer dan een fingersnap bij kijken om iemand multiple orgasmes te bezorgen. Je moet er toch wat tijd en moeite willen in stoppen ook 😜
Doorbeuken en gratis afspreken met een DVP in werk-context is niet mijn ding... Samen genieten en wederzijds respect vind ik wel altijd belangrijk.
Mijn orgasme is fijn, maar voor mij geen doel op zich. Knuffelen, tongzoenen, beffen en een goede klik vind ik belangrijker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan