Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
🤔 ik heb nog nooit "goed" geweest met dames, maar dat sommige dvps hun vrije tijd met me willen spenderen, denk dat ik idd iet wat tevreden mag zijn...
Prima hoor, als dit je zo wat extra zelfvertrouwen geeft!

Zolang je maar niet te nadrukkelijk de woorden van de betaalde dames als waarheid gaat horen.

Maar als jij je er lekker bij voelt….👍
 
Wat was het dan dat een dvp tegen jou gezegd / geschreven heeft, Adriaan?

Je hoeft dit niet te geloven wat Hind schreef, ik kan het zelf ook bijna niet geloven, maar in ieder geval was ik erbij. Ik weet dat 't zo was. Dit is bovendien niet een welles - nietes topic, dit topic gaat over wat iemand tegen je gezegd / geschreven heeft. En dit was wel heel heel aardig wat ze schreef 🥰
 
Laatst bewerkt:
Wat was het dan dat een dvp tegen jou gezegd / geschreven heeft, Adriaan?

Je hoeft dit niet te geloven wat Hind schreef, ik kan het het ook bijna niet geloven, maar in ieder geval was ik erbij. Ik weet dat t zo was. Dit is immers niet een welles - nietes topic, dit topic gaat over wat iemand tegen je gezegd / geschreven heeft.

Mijn voorkeur heeft een leuk, grappig of persoonlijk gesprek dan dat ik van haar krijg te horen hoe goed ik kan beffen. Ik ben misschien wel nummer vijf van die dag en maak mij geen illusies dat ik haar het lekkerste bef.
Complimenten zie ik liever terug in de seks. In de vorm van handelingen waarvan ik weet dat ze die niet met (heel veel) andere mannen doet.
Of mijn vaste date die bij mij thuis langs komt in plaats van dat ik naar haar werkplek ga. Dat zegt mij veel meer dan complimenten. Dat ze de moeite neemt om bij thuis af te spreken ook op dagen dat ze niet werkt.
 
Van de eerste zin alleen al van Touch Me over deze Hind ging ik over m'n nek. Hoe kun je een vrouw - welke vrouw dan ook - zo op een sokkel zetten en jezelf er onderdanig aan maken...?
Tsja, misschien ben ik te down to earth of heb ik te veel dates gehad maar ik zou zeer ongemakkelijk worden als dit soort complimenten zou geven of krijgen.
 
Als iemand dat zo opschrijft, geloof ik er niks van. Wat een geslijm.
@Adriaan van Disco , je mag het geslijm vinden maar toch is het zo 😊
De chemie was er en was meer dan echt. En nee, dat heb ik niet met iedereen. Maak het regelmatig op een dag mee (vandaag toevallig 2 keer) dat er helemaal geen klik is (en nee ook dan fake ik nog niks) maar dan geef ik wel tactvol aan dat er vanuit mij geen klik is. Ik kwets van nature uit liever geen mensen en houd rekening met hun gevoelens. Zo makkelijk, kan het zijn!
 
@Adriaan van Disco , je mag het geslijm vinden maar toch is het zo 😊
De chemie was er en was meer dan echt. En nee, dat heb ik niet met iedereen. Maak het regelmatig op een dag mee (vandaag toevallig 2 keer) dat er helemaal geen klik is (en nee ook dan fake ik nog niks) maar dan geef ik wel tactvol aan dat er vanuit mij geen klik is. Ik kwets van nature uit liever geen mensen en houd rekening met hun gevoelens. Zo makkelijk, kan het zijn!
Mooi dat er een klik was. Vond alleen de bewoordingen erg glad. Die heb ik nog nooit zo in een relatie uitgesproken, maar misschien moet ik juist meer een romanticus worden. ;)
 
Mooi dat er een klik was. Vond alleen de bewoordingen erg glad. Die heb ik nog nooit zo in een relatie uitgesproken, maar misschien moet ik juist meer een romanticus worden. ;)
Dat mag je zeker vinden 😊 Misschien wel ja…. Zelf ben ik idd een hopeloze romanticus, met een nog grotere zwak voor romantici…

En als je tips wilt 😉mag je me altijd benaderen 😘 #sharelove ♥️
 
Als je frisgewassen bent krijg je altijd complimenten!
Klopt helemaal!
Ik zorg bv altijd dat m'n tanden fris gepoetst zijn en na aankomst is het eerste wat ik doe mij ter plekke douchen. Zo kom ik altijd fris voor de dag (en weten de dames dat ook, aangezien ik het dáár doe) en daarmee krijg je niet alleen al eens complimentjes maar zal de dame in kwestie ook geneigd zijn om méér met je te doen (ik denk bv aan rimmen,...). Persoonlijk heb ik ook liever seks met een fris gewassen persoon, dus dan getuigt het maar van respect om zelf ook verzorgd te zijn.
En als je voor de rest ook nog wat hoffelijk bent en niet alleen aan jezelf en je eigen genot denkt, stijg je bij heel wat dames nog wat meer in de achting.
Vergeet niet: deze dames waar we het hier allemaal over hebben zijn in de eerste plaats ook mensen, elk met hun eigen karakter en gevoelens en dus zeker niet allemaal mannenverslindende geldwolven die ons alléén maar beliegen om nóg meer aan ons te verdienen en wie daar ook maar 1 woord van gelooft is "naïef"! Komaan zeg! Ik vind het toch wel vreemd hoe dat cliché zelfs bij wandelaars blijft in stand gehouden worden. Persoonlijk geloof ik sommige DVP's méér dan sommige CEO's of pakweg Trump of Poetin!

Als er dan een goeie klik is en je gaat wel eens meer bij dezelfde dame, dan voel je na een tijdje ook wel aan of ze het écht meent wanneer ze iets zegt en doet zo'n complimentje extra deugd.

En ja, ik kom er ook wel eens tegen waarvan ik merk dat het allemaal wat minder oprecht is. Dat worden dan alvast géén vaste dames in mijn lijstje.
 
Laatst bewerkt:
Toevallig zojuist gedaan! Ik sloeg het altijd over omdat de dame toch niet in mijn geprefereerde leeftijdscategorie valt. Maar dat topic is wel amusant. De ene na de andere wandelaar laat haar trillend en kreunend klaarkomen! Ik wist niet dat wij zulke seksgoden op het forum hadden. Dat zij aan het eind van de dag nog op haar benen kan staan...! 😂
 
Dat mag je zeker vinden 😊 Misschien wel ja…. Zelf ben ik idd een hopeloze romanticus, met een nog grotere zwak voor romantici…

En als je tips wilt 😉mag je me altijd benaderen 😘 #sharelove ♥️
en terecht dat je die zwak hebt. Romantici hebben de neiging wat makkelijker geld uit te geven 😉
 
Toevallig zojuist gedaan! Ik sloeg het altijd over omdat de dame toch niet in mijn geprefereerde leeftijdscategorie valt. Maar dat topic is wel amusant. De ene na de andere wandelaar laat haar trillend en kreunend klaarkomen! Ik wist niet dat wij zulke seksgoden op het forum hadden. Dat zij aan het eind van de dag nog op haar benen kan staan...! 😂
Ho ho, vandaar dat "de empress", zoals haar slaafjes haar volgzaam noemden, een zogenaamde klantenstop had. En de klanten die nog wel "mochten" komen bij haar waren daar maar wat trots op.

Overigens respect voor Layla, die met een ware Bernie Madoff houding de klanten van zich af moest slaan. Gewoon zeggen dat mensen niet meer mogen komen Zorgt ervoor dat er een ware hype wordt gecreëerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan