Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is al zeker 10+ jaar geleden. Een dame aan het Zandpad bij wie ik al ongeveer een jaar regelmatig kwam vroeg me of ik haar vriend wilde worden! Ze was namelijk verliefd op me geworden.

En nee, dit was absoluut geen loze klantenbinders kreet, dat was hartstikke duidelijk. We hadden een geweldige klik, vreeën en praatten geweldig met elkaar, op de tijd werd niet gelet en ik werd overladen met complimenten. Ook bracht ik haar soms naar huis en/of toerden een beetje rond zodat we in de auto heel gezellig konden praten en lachen.

Hoe lief, geweldig en lekker ik haar ook vond, het leek mij op dat moment onmogelijk om dit IRL met haar beroep van DVP te combineren. Een beslissing van het hoofd. We hebben goed, lang en prettig over alle bijkomende facetten gepraat en ben haar tot beider plezier blijven bezoeken.
Achteraf heb ik wel spijt van mijn "nee" gehad, vooral van het feit dat ik niet naar mijn gevoel geluisterd had. Als 2 mensen elkaar heel leuk vinden kun je elkaar toch immers de kans geven en gewoon ervaren wat er gebeurt en hoe het al dan niet gaat? Er is dan zo nodig op ieder moment alsnog gelegenheid om op de rem te trappen of wat dan ook zonder dat er een man overboord is!
 
Laatst bewerkt:
Sorry als dit niet de guideline is.
Ik heb aantal masseuses bezocht en DVP's en kreeg altijd compliment als ik binnenkom, de meeste kijken mij de hele tijd in de ogen aan en vinden dat heel mooi en uniek.
 
Dit is al zeker 10+ jaar geleden. Een dame aan het Zandpad bij wie ik al ongeveer een jaar regelmatig kwam vroeg me of ik haar vriend wilde worden! Ze was namelijk verliefd op me geworden.

En nee, dit was absoluut geen loze klantenbinders kreet, dat was hartstikke duidelijk. We hadden een geweldige klik, vreeën en praatten geweldig met elkaar, op de tijd werd niet gelet en ik werd overladen met complimenten. Ook bracht ik haar soms naar huis en/of toerden een beetje rond zodat we in de auto heel gezellig konden praten en lachen.

Hoe lief, geweldig en lekker ik haar ook vond, het leek mij op dat moment onmogelijk om dit IRL met haar beroep van DVP te combineren. Een beslissing van het hoofd. We hebben goed, lang en prettig over alle bijkomende facetten gepraat en ben haar tot beider plezier blijven bezoeken.
Achteraf heb ik wel spijt van mijn "nee" gehad, vooral van het feit dat ik niet naar mijn gevoel geluisterd had. Als 2 mensen elkaar heel leuk vinden kun je elkaar toch immers de kans geven en gewoon ervaren wat er gebeurt en hoe het al dan niet gaat? Er is dan zo nodig op ieder moment alsnog gelegenheid om op de rem te trappen of wat dan ook zonder dat er een man overboord is!
Heb je nog contact met haar of zijn jullie het contact verloren??
 
Bij mij is het aardigste niet zozeer wat ze me zeiden maar als ik vertrouwen krijg.
Dat er raad/mening wordt gevraagd, dat er dingen worden gedeeld die ze niet zo snel met andere klanten delen...
Gewoon het feit dat er wederzijds vertrouwen is is zowat het aardigste dat een dvp me kan schenken.
Betekend heel wat meer voor me dan complimentjes krijgen (alhoewel dat ook leuk is natuurlijk)
 
Bij mij is het aardigste niet zozeer wat ze me zeiden maar als ik vertrouwen krijg.
Dat er raad/mening wordt gevraagd, dat er dingen worden gedeeld die ze niet zo snel met andere klanten delen...
Gewoon het feit dat er wederzijds vertrouwen is is zowat het aardigste dat een dvp me kan schenken.
Betekend heel wat meer voor me dan complimentjes krijgen (alhoewel dat ook leuk is natuurlijk)
Eigenlijk vind ik dat dus ook leuker dan wat ik hier eerder over schreef.
 
Over het algemeen krijg ik niet zo veel complimenten, maar nu ik er over nadenk (en gezien een recente ervaring) is dat misschien wel eerder te wijten aan de dames die ik tot nog toe heb bezocht: meestal jonge Roemeense/Hongaarse/Russische dames die het Engels maar half beheersen. De weinige woorden die worden gezegd, worden dan ook niet aan complimenten gewijd.
Af en toe is er natuurlijk een uitzondering: Veve die op de tweede date tijdens de daad plots "I love having sex with you" zei. Patricia die altijd enthousiast is om me te zien en vaak zegt dat ik er goed uit zie.

Maar onlangs dan toch nog eens met een leuke Vlaamse kunnen afspreken, en dan was het meteen een heel ander verhaal. Het begon al tijdens het pijpen. Ze stopte plots met mijn penis stevig in haar vuist geklemd, nam even afstand en keek naar mijn penis. "Je hebt echt wel een mooie penis. Groot en goed van dikte. Daar hoef je je al zeker niet voor schamen".
Na het beffen kreeg ik dan ook nog eens complimenten over mijn tong-gebruik-capaciteiten :p , en tijdens de seks gaf ze opnieuw aan dat mijn penis zo lekker was.
Of het nu allemaal 100% gemeend was, weet ik niet, maar natuurlijk werkt het wél: ik kan niet wachten om nog eens af te spreken met die Vlaamse ;) (Ok, ook wel omdat ze zelf ook verdomd lekker was)

En ook in het verleden waren het vooral de keren dat ik dan eens met Vlaamse dames afsprak, dat er gemakkelijker complimenten kwamen. 't zal dus de taalbarriere zijn 😇
 
Maar onlangs dan toch nog eens met een leuke Vlaamse kunnen afspreken, en dan was het meteen een heel ander verhaal. Het begon al tijdens het pijpen. Ze stopte plots met mijn penis stevig in haar vuist geklemd, nam even afstand en keek naar mijn penis. "Je hebt echt wel een mooie penis. Groot en goed van dikte. Daar hoef je je al zeker niet voor schamen".
Haha! Was dat soms Sharon?
Die weet een mooie stevige penis inderdaad te waarderen! OMG!
 
De leukste zijn geen woorden, maar wat intrensieke interactie:
Een beetje schuchter en geilgespannen binnenlopen of liever gelaten worden en na een eerste blik in elkaars ogen, eerste voorzichtige maar zééér opwindende aanrakingen bijna ontploft en met zn tween samen een oergeile reis maken.

Dat je een uur later weer in het dagelijkse bent, maar je tas nog niet uitgepakt is na thuiskomst..nog half zweeft en er vanalles weer gebalanceert is.

Altijd heerlijk om dan tijdens de rit naar huis ff wat Vette Hardcore door de auto te pompen. 😊🔊🔊🔊😆.

's Avonds of dag later berichtje sturen en krijgen met bedankje en kusje ook erg fijn..
 
De leukste zijn geen woorden, maar wat intrensieke interactie:
Een beetje schuchter en geilgespannen binnenlopen of liever gelaten worden en na een eerste blik in elkaars ogen, eerste voorzichtige maar zééér opwindende aanrakingen bijna ontploft en met zn tween samen een oergeile reis maken.

Dat je een uur later weer in het dagelijkse bent, maar je tas nog niet uitgepakt is na thuiskomst..nog half zweeft en er vanalles weer gebalanceert is.

Altijd heerlijk om dan tijdens de rit naar huis ff wat Vette Hardcore door de auto te pompen. 😊🔊🔊🔊😆.

's Avonds of dag later berichtje sturen en krijgen met bedankje en kusje ook erg fijn..
Dan ben ik toch wel benieuwd wat je favoriete post-sex hardcore nummer is..
 
Zij was een zeer leuke DVP. Nadat zij bij mijn eerste bezoek 2x op mijn tong was gekomen, hijgde ze: "Je mag straks alles weer meer naar huis nemen, behalve je tong. Die wil ik houden." Ik heb haar daarna nog een paar keer bezocht en gebeft onder haar goedkeurend gekreun. Zij werkte toen in Ying Yang, waar ze nu is....Joost mag het weten. Ondertussen heb ik nog steeds mijn tong. 😂
 
Dan ben ik toch wel benieuwd wat je favoriete post-sex hardcore nummer is..
...Geen favoriet, kan ook andere stijl zijn....;-), neurofunk is ook lekker.
Als het maar goed tempo heeft, knallende beats en/of baslijnen met ritmische en heldere snares, hihats en andere Standjes....ehh percussie🙃😝😌
 
Terug
Bovenaan Onderaan