Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Natuurlijk zeggen de dames lovende woorden over jou pik jouw befkunst en wat dan ook .
Ikzelf denk dan altijd, hou je kop want op die peptalk waar je niets van meent zit ik niet te wachten . Zo'n compliment is hetzelfde als dan stomme gehijg en gekreun Nep dus
Heel soms maak ik een dame mee die er zelf ook echt van geniet maar dat zijn dan geen beroepsdames
Ik betaal die dame, ze moet zorgen dat ik het naar mijn zin heb
Nou willen mannen natuurlijk graag geloven dat ze geweldig in bed zijn, een superbeffer zijn, en dat de dame moeite heeft om hun pik te bergen
Blijf dat maar lekker geloven :)
 
Natuurlijk zeggen de dames lovende woorden over jou pik jouw befkunst en wat dan ook .
Ikzelf denk dan altijd, hou je kop want op die peptalk waar je niets van meent zit ik niet te wachten . Zo'n compliment is hetzelfde als dan stomme gehijg en gekreun Nep dus
Heel soms maak ik een dame mee die er zelf ook echt van geniet maar dat zijn dan geen beroepsdames
Ik betaal die dame, ze moet zorgen dat ik het naar mijn zin heb
Nou willen mannen natuurlijk graag geloven dat ze geweldig in bed zijn, een superbeffer zijn, en dat de dame moeite heeft om hun pik te bergen
Blijf dat maar lekker geloven :)
Natuurlijk zeggen dames dat tegen jou! Als Sinterklaas bij hun zijn zak komt legen weet je maar nooit wat hij als extraatje achterlaat.
 
Vandaag meegemaakt dat een dame die er zelf ook bepaald niet verkeerd uitziet, tot drie maal toe aangaf heel jaloers te zijn op mijn billen.

Nou krijg ik wel vaker positieve opmerkingen over mijn billen, maar deze dame benadrukte dat het geen slijmen was en zelf ook graag zulke billen wilde hebben als die van mij. Ze vroeg dan ook hoe ik aan zulke strakke billen kwam. Ik kon haar niet echt een goed antwoord geven omdat ik er niet specifiek iets voor doe, hoewel ik wel veel hardloop en ook aan krachttraining doe.

Hoe dan ook, het compliment kwam dus wel heel gemeend over, wat enerzijds leuk was om uit haar mond te horen en anderzijds een beetje merkwaardig, omdat je eerder zou verwachten dat ik als klant mijn ogen de kost geef aan haar als dvp in plaats van andersom.
 
Een welbekende Westvlaamse vroeg me bij onze 1ste afspraak of ik een half uurtje vroeger kon komen... Want 'als het dan uitloopt... en ik kan écht niet langer blijven!
Soortgelijk heb ik vorige maand meegemaakt. Was voor een half uurtje bij een dame. Na afloop vroeg ze of ik volgende keer langer wilde boeken. Ongeveer hetzelfde tijdstip zou het beste uitkomen. Ze had genoten en wilde meer met me uitproberen. Vorige week langsgeweest, dame niet aanwezig. Erg jammer! Ik ben nieuwsgierig.
 
Doorheen de jaren wel al veel aardigs te horen gekregen maar wat vooral leuk te horen was kwam van een dame die wel al heel wat jaartjes in de branche zit. Ze zei me dat mijn penis een ideale vorm had. En dan vooral de rand aan men eikel die heel wat dikker is dan de schacht nog. Bij het neuken zei ze dat net die rand telkens een genot gaf in de tegenbeweging na het stoten. En daarenboven vond ze het ook net leuk dat ik nooit een 100 procent harde erectie heb (eerder 80 procent en redelijk buigbaar nog) Kon je volgens haar veel meer mee uitsteken.
Bedankt daarvoor @Sharon (ik weet niet of je nog op dit forum zit ;);))
 
Laatst bewerkt:
Doorheen de jaren wel al veel aardigs te horen gekregen maar wat vooral leuk te horen was kwam van een dame die wel al heel wat jaartjes in de branche zit. Ze zei me dat mijn penis een ideale vorm had. En dan vooral de rand aan men eikel die heel wat dikker is dan de schacht nog. Bij het neuken zei ze dat net die rand telkens een genot gaf in de tegenbeweging na het stoten. En daarenboven vond ze het ook net leuk dat ik nooit een 100 procent harde erectie heb (eerder 80 procent en redelijk buigbaar nog) Kon je volgens haar veel meer mee uitsteken.
Bedankt daarvoor Sharon (ik weet niet of je nog op dit forum zit ;);))
Mss kan je laten een dildo maken van je penis. Heet hem de RimBam ofz. Wie weet ben je en 5 jaar miljonair. 😉😄
 
Haha. Ik kan me best voorstellen dat je gelukkig naar huis ging na zo leuk compliment.
Ja , dat was wel leuk. En omdat het ook zo een detail was kwam het heel eerlijk over.
Als ze zeggen, wauw je hebt een prachtige pik en zo groot etc.....dan zou ik me de vraag stellen of het gemeend is maar net zo'n "dom" detail maakt het plezant en waarachtig.
 
Er zijn zoveel aardige dingen tegen mij gezegd door dvp's, meeste daarvan hoort bij de act.

Eén van de dingen die mij bij gebleven is, een dame waar ik ongeveer 10 keer ben geweest, en blijf daar meestal 2 uur. Aan het einde van een van deze bezoeken zei ze dat ik niet zo leuk was geweest die keer. Misschien had ik mijn dag niet, en was ik niet zo spraakzaam die dag. Eigenlijk vond ik het wel goed dat ze dit eerlijk tegen me zei.

Dus niet het aardigste wat een dvp tegen me zei, maar wel heel eerlijk. En ik waardeerde dit eigenlijk heel erg achteraf. De eerstvolgende keer hadden we een top tijd met elkaar, en dat vertelde ze me na afloop ook dat ze het fijn had gevonden.

Soms is het prettig om het eerlijke verhaal te horen, dames geven soms makkelijk complimentjes die nergens op slaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan