Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En jullie geloven dat allemaal, van die multiple orgasms... Als je dit topic leest, vraag je je af waarom de dames de klanten niet gaan betalen ipv omgekeerd. 🙄
Precies dat dus.

En ja, was geen fake en helaas voor mij was het ook klaar, dame had geen enkele puf meer om ook maar iets retour te doen. 😒
 
Zoals gezegd denk ik dat weinigen onder ons neuk- of befkoningen zijn. Blijkbaar krijgen wel allemaal eens dat complimentje.
En ja, soms is dat wel leuk om te horen, ook al besef je op je terugweg naar huis dat ze dit wellicht tegen veel klanten zegt.

Ik krijg ook vaak te horen dat ik zacht en lief ben. Ik zal daar verre van alleen in zijn, maar ik denk dat zulke "complimentjes" inderdaad niet gegeven worden aan klanten die ze niet opnieuw willen zien. Je moet het niet groter maken dan het is, maar in een bepaald opzicht blijft het wel een echt compliment.

Mijn enige echte persoonlijke compliment (althans dat denk ik) is het volgende:
Jaren geleden ging ik op een nacht langs een bar in Waarloos (België). Aan het raam zaten twee dames. Eentje kende ik reeds vermits ik haar reeds enkele malen bezocht had, de andere was een jonge frisse verschijning waar ik wel zin in had.
Ik deed teken naar de nieuwe dame en ging de bar binnen. Ze vertelde mij haar prijs, waarop ik plots zag dat de dame die ik reeds kende haar wenkte. Ze fluisterde iets in haar oor en kwam daarop naar mij. Ze vertelde me dat het mijn geluksdag was en dat ik zonder meerprijs een trio kreeg omdat ze me absoluut wilde.
Ik heb toen echt de beste sex ooit gekregen. Niet van de jonge frisse verschijning waar ik had voor gekozen, maar van de dame die me absoluut wilde.

Ik heb haar nadien nog meermaals bezocht (dus kan het klantenbinding geweest zijn, hoewel dit al vergaand lijkt), steeds correct betaald maar altijd langere dates gekregen.
Ja, hierbij was echt wel sprake van die fameuze "klik".
Toen ze me zei dat ze in de bar zou stoppen gaf ze me haar nummer op een briefje. Een week later wilde ik haar bellen en bleek ik het nummer kwijt te zijn. Ik heb ze nooit meer gezien helaas…
 
Zoals gezegd denk ik dat weinigen onder ons neuk- of befkoningen zijn. Blijkbaar krijgen wel allemaal eens dat complimentje.
En ja, soms is dat wel leuk om te horen, ook al besef je op je terugweg naar huis dat ze dit wellicht tegen veel klanten zegt.
En toch lees ik in veel recensies iets heel anders, sommige wandelaars denken echt dat ze neuk en befkoningen zijn. :ROFLMAO:
 
En jullie geloven dat allemaal, van die multiple orgasms... Als je dit topic leest, vraag je je af waarom de dames de klanten niet gaan betalen ipv omgekeerd. 🙄

Ja ik persoonlijk zou het niet meer dan terrecht vinden als de dvp je een schappelijke 10 a 20 euro terug geeft voor de gedane moeite / bewezen wederdiensten...extra voor meerdere keren klaarkomen uiteraard...dat zou nog eens motivator zijn om voor die multiple orgasms te streven :p
 
Ja ik persoonlijk zou het niet meer dan terrecht vinden als de dvp je een schappelijke 10 a 20 euro terug geeft voor de gedane moeite / bewezen wederdiensten...extra voor meerdere keren klaarkomen uiteraard...dat zou nog eens motivator zijn om voor die multiple orgasms te streven :p
Dan zal het opeens gedaan zijn met alle dames die 3 keer klaarkomen per afspraak.
 
Ja ik persoonlijk zou het niet meer dan terrecht vinden als de dvp je een schappelijke 10 a 20 euro terug geeft voor de gedane moeite / bewezen wederdiensten...extra voor meerdere keren klaarkomen uiteraard...dat zou nog eens motivator zijn om voor die multiple orgasms te streven :p
Had ik nog niet aan gedacht... maar je zegt zoiets!
Nu, teruggeven ligt misschien gevoelig... maar een korting voor de volgende sessie???
 
Wauw, alsof ik terug in de tijd ben gegaan naar de jaren 60. 😳

Deug-genietjes, ik wil echt geen discussie hierover aangaan hoor...hoort hier niet thuis...maar ik vind het persoonlijk bijzonder naar dat 'je' tegenwoordig echt niks meer kan / mag zeggen. Kijk, als die (@De kabouter) nou 'zwarte' had gezegd; okey dat is 'nu' inderdaad (mogelijk) discriminerend / racistisch, maar context is key! Ik lees verder niks denigerends / neerkijkends ofzo.

Hij zegt alleen maar "een negerin" oftewel "negroide" als het ware ter kennisgeving. Maar zegt (beschrijft) daarmee alleen iemands uiterlijke kenmerken (vormen, kleur). In zichzelf hangt daar feitelijk helemaal niks negatiefs aan...tenzij je zou vinden dat "een blanke / west-europese" 'goed / positief' zou zijn ;)

Dat is wat je (of algemeen de lezer, om niet per se te wijzen hoor) er zelf van maakt. Sterker nog en ter illustratie; toen ik zijn post las, zag ik voor me: een geil kijkende, curvy / thick, donkere dame...het type waar ik wel pap van lust aka -in mijn geval- dus eigenlijk positieve discriminatie zelfs ;)


*little side note: ik was ooit met letterlijk 10 man in Den Haag bij de Doublet of Geleen (weet ff niet meer, ramen wel rondgelopen niet gewandeld) waar een jawel behoorlijk tikkeltje donkere negroide dvp daar het volgende zei: "Jullie allemaal achter elkaar, dan mag de laatste gratis" we lagen echt in een deuk! Maar voor mijn iets van 18-20 jarige geest was ze (stiekem) echt wel lekker en do-able op ze minst...maar iedereen wou natuurlijk zowel nummer 1 als 10 zijn ;)
 
De term 'politieke correctheid' gebruiken om beledigende, achterhaalde uitingen te bagatelliseren.
Negerin is/was standaard Vlaams dialect voor een zwarte medemens van het vrouwelijk geslacht. Daar is niks beledigend aan. Google maar eens op negerinnentetten :D

Onder invloed van onze grote bondgenoot aan de andere kant van de oceaan (en inspiratieloze volgelingen alhier) is het inmiddels natuurlijk een vies woord geworden. En vroeger gebruikte zeker ook niet elke Vlaming het liefkozend, maar au fond is/was het hier een neutraal woord.
 
Het condoom was gescheurd en ik had haar dus volgespoten.

Ze zei "maak je geen zorgen, we krijgen tenminste wel mooie kinderen", nadat ze vertelde dat ze geen andere anticonceptiemiddelen dan een condoom gebruikt.
Heb wel een heel mooi kindje gezien waar van de moeder zei, het condoom was geklapt. Dat gebeurt dus echt.
de moeder een Bosnische, de vader een Antilliaan.
 
Weer een meer on topic bijdrage:

Ik had laatst dat een dvp tegen me aan het vertellen was over 'ik wil voor leeftijd x een kind' en daar speels / zachtjes achteraan "maybe you could be the father / donor". Ik hoorde het niet 100% goed maar zeker die richting op iig. We waren voor de rest gewoon leuk, gezellig, beetje flirterig/erotisch bezig, kan net zo goed 100% vd grap zijn natuurlijk, maar met de 'kern van waarheid' regel haalde ik voor mijzelf wel een groot compliment daaruit. Misschien te ver doordenkend, maar op dierlijk niveau staat het volgens mij toch wel voor een biologisch interesse in de genen / looks / dat soort dingen.

En om er nog een schepje bovenop te doen; heb dat 1x eerder van een dvp gehoord, toevallig zo'n type donkere dame, die na paar dates terwijl ze me aan het berijden is een beetje 'afwegend' naar me kijkt en zegt "ik wil binnen x jaar nog een kind...wil jij de papa worden?" I kid you not...ik zeg "wat...like samen zijn bedoel je, of alleen een kindje maken?" Zegt ze: "Nee, alleen een kind...ik wil geen relatie...maaaar je mag wel echt een vader zijn...als je dat leuk lijkt".

Ik denk niet dat ik ooit eerder zo flabbergasted ben geweest hahaha ik vroeg nog wat details / picture it, maar het werd geen situatie die we aansprak aka ik ben het toch niet gewordne, maar vond het wel leuk dat ze aan mij dacht als zaad donor ;)
 
Natuurlijk, m'n beste, natuurlijk, ik geloof je. 😏
Ik denk dat wij met zijn alle weinig opschieten als wij elkaar's geloofwaardigheid in twijfel trekken.
Waar is het 'verplassen' goed voor?
Als je de verhalen van medewandelaars niet wilt geloven is dat jouw zaak.
Maar verpest dan niet de sfeer hier!
Zelfs als sommige verhalen niet zouden kloppen, dan zijn zij toch goed verzonnen.
Waar maak je je dus druk om?
Wij zitten hier op dit draadje toch voor ons plezier, of niet?
 
Negerin is/was standaard Vlaams dialect voor een zwarte medemens van het vrouwelijk geslacht. Daar is niks beledigend aan. Google maar eens op negerinnentetten :D

Onder invloed van onze grote bondgenoot aan de andere kant van de oceaan (en inspiratieloze volgelingen alhier) is het inmiddels natuurlijk een vies woord geworden. En vroeger gebruikte zeker ook niet elke Vlaming het liefkozend, maar au fond is/was het hier een neutraal woord.
'Negerin' klinkt mij heel koloniaal in de oren. Dat het ooit normaal of gebruikelijk was, wil natuurlijk niks zeggen. Om nog maar niet in te gaan op het gotspe dat een blanke man wel even zal gaan bepalen wat wel en niet beledigend is voor zwarte vrouwen! 😂

Er waren wel meer dingen gebruikelijk die we nu niet meer doen of zeggen, vanwege voortschrijdend inzicht. Sommigen hebben het daar wat moeilijk mee (die gaan uit machteloosheid boze emojis plaatsen of de schuld bij andere landen leggen). Ach, de tijd marcheert door, en zij blijven hun achterhoedegevecht voeren.
 
op Sexjobs kan je zoeken op " negerin " komen er nog boven drijven.
Zag een keer Pierre van Hooydonk voetballen bij de amateurs, het was koud, hij zei " het is geen weer voor een zwarte" Dus niet iedereen met een kleurtje vind het even erg.
'Een zwarte' is natuurlijk heel anders dan 'een neger(in)'. Het eerste wordt wel algemeen geaccepteerd; je hebt het bijv ook over 'blanke of zwarte mensen'. Maar de tijd dat we 'neger' zeiden ligt echt al heel ver achter ons.

En het interesseert me eigenlijk ook niet wat de 'bedoeling' van iemand is als ze dat woord gebruiken. Mensen mogen best eens gewezen worden op hoe hun woorden over het algemeen overkomen, ipv zich te verschuilen achter hun 'bedoeling'. Er is niks mis met wat zelfreflectie en tot de conclusie komen dat 'goh ja, ik heb een woord gebruikt met koloniale connotaties. Weliswaar onbedoeld, maar dat verandert niks.' Ik kan ook niet mijn zwarte buurman een 'moorkop' noemen en als-ie boos wordt zeggen dat ik het goed bedoelde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan