Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit vind ik een interessant onderwerp, de klik. Dus even breedsprakig, de zijlijn in over de aardigheid of zakelijkheid van dvp's:

Gek genoeg geloof ik meer in 'klik' dan in dames (veelvuldig) laten klaar komen.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar ik denk dat 90% van de orgasmes van de dames gefaked worden. En dat eindeloos lang gebeft worden ook gewoon makkelijk geld verdienen is.
Hoewel er natuurlijk dames zijn die daar absoluut geen behoefte aan hebben omdat het toch vrij up close and personal is.

Een klik kan ook fake zijn, maar een deel van de dames (wellicht de wat dommere) blijken daar toch niet echt toe in staat te zijn. Anders zouden er geen dvp's meer zijn die onvriendelijk, nors, stug of zelfs hatelijk zouden doen, toch?
Daar krijg je geen herhaal-bezoekjes op, maar toch zitten er dames tussen die vooral zwijgen zelfs als je als wandelaar je beste communicatieve beentje voorzet.

Een goed voorbeeld? Als je naar iemand's smaak vraagt qua muziek, films, vakantie-landen en iemand zegt: Oh, i like everything. Dan weet je: Die wil het kort houden, is wellicht zelfs te onnozel om mee te praten, wil geen moeite doen om een gesprekje aan te knopen.

Babbelt de dame wel vrolijk terug dan kan dat een aantal dingen betekenen. Ze is een slimme dvp die je aan haar probeert te binden of ze vindt het zelf ook relaxter om vrolijk en gezellig door de uurtjes heen te schieten.

Ik denk dat het heel moeilijk is om te bepalen welke van die twee het meer is.

Daarin ben ik zelf misschien ook ietwat goedgelovig, maar ik denk dat dat veel vaker een mix van die twee is. Jij zoekt een of meerdere favoriete dvp's, zij zoekt aardige, relaxte, niet moeilijk over geld doende klanten. Bij voorkeur misschien zelfs mannen die ze zelf niet afstotelijk vindt of die aansluiten op haar sexuele voorkeuren.
Een paar vaste klanten op een dag met wie je wat kan lachen, ok sex hebt (voor hem misschien eerder rete-geil, voor haar misschien niet te vermoeiend oid) is ongetwijfeld relaxter dan 1 gast die je perse hard en diep in je kont wil neuken, een man die gaat liggen en verwacht dat je hem eerst 30 minuten lang pijpt of iemand die zelf amper een woord zegt.

Ik denk dat de beste dames het totaal-plaatje beheersen, dat het dan vloeiend wordt. Als een man, laten we iets lulligs bedenken, graag treintjes verzamelt en de dvp vraagt daar bij een volgende afspraak oprecht (gespeeld) geinteresseerd naar, dan is die man helemaal in zijn nopjes en denkt hij: dit is echt een toffe dame, wat een klik!

Als het meer gespeeld is, is het eigenlijk onzin, maar ze doet wel haar best, dat is ergens ook wel wat waard. Dat is op 1 lijn met een goed gefaked orgasme lijkt me.
De ene man wil graag denken dat hij goed kan beffen ('ze zei: eigenlijk moet ik jou betalen' is een veelgehoorde zie mij eens goed beffen mannen kreet), de ander denkt bij zich zelf: Zie je wel, treintjes sparen is geen nerderige hobby, zelfs zo'n knappe griet van 24 weet het te boeien.

Maar ik denk dat je deels toch kunt aanvoelen of een klik vrij echt is of niet. Zoals sommige mannen dat bij vrouwelijke orgasmes denken te weten.

Een glimlach kan fake zijn, een echte lach toch minder snel. Je hoort de desinteresse soms in de vriendelijk bedoelde respons en dan is het bijna een schoffering.
Maar als het contact echt soepel gaat, gaat het vanzelf wat sneller allemaal, ontstaat er een soort spel tussen jullie beiden. Dat is volgens mij de magie van het wandelen.
Vriendjes van dvp's zeggen altijd: Voor haar is het gewoon werk, maar ik denk dat het genuanceerder ligt. De betaalde minuten tikken weg, maar als je als dame alles van de soepele communicatie faked duurt een uur best lang.
Heb je echt wat meer connectie met een deel van je clientele, kom je meer van ze te weten, raak je soms echt geintrigeerd, dan vliegen de uren soms. Dat is lucratief en het maakt het werk van de dvp ook makkelijker dus ik denk dat de klant (hee...een klik!) en de dame (dit ging soepel!) er bij gebaat zijn.
Een deel van de markt biedt hier helemaal de mogelijkheid niet toe. 'Hi honey, 60 minutes is 160€' appjes kan iedereen schrijven, maar ik doe alleen herhaalbezoekjes als er net dat beetje meer chemie is.

Fake chemie kan daarbij genoeg zijn, maar hoe echter die fake chemie voelt hoe beter. Of het echt voelt omdat ze een geweldige actrice is of omdat het gewoon redelijk echt is, valt soms verdomde moeilijk te bepalen.

Zo heb ik de off-work prive-nummers van 8 dvp's. Om op het topic terug te komen: Dat ze me die gaven was wellicht hun aardigste gebaar ooit. Want ik heb nu 2 nummers van ze, werk en prive.
Of soms boeker in Nederland, prive in thuisland.

Zelfs dat kan klantenbinding zijn, maar ik denk niet dat zo'n dame dat prive-nummer aan iedereen zou geven. Maar dan nog kan het puur klanten binding zijn.
Maar als zij 5 mannen dat nummer geeft, dan zou ik durven beargumenteren dat dat er 5 zijn met wie ze enige vorm van klik heeft. Ook al zijn zelfs die klik's puur vak-matig.

In de periode dat ik die 8 nrs vergaard heb had ik 3 relaties. 2 van die 3 vrouwen spreek ik nooit meer, maar 5 van die 8 dvp's vrij frequent, ook als ze in hun thuisland zijn, op die prive-nummers.
Terwijl ik met die 3 vrouwen 'echte liefdesrelaties' had. Dan zou je ergens verwachten dat die contacten minder snel zouden verwateren dan de dvp-connecties....maar blijkbaar zorgt juist het vluchtige, onechte karakter van deze connecties ervoor dat ze best lang kunnen voortduren.

Zo'n nummer vraag je ook niet aan iedereen. Laatst stond ik bij een dame op het punt om er naar te vragen omdat ze er echt uitsprong, maar zei ze net iets waardoor ik toch razendsnel voelde dat ze gemaakt vriendelijk was, ook leuk, maar geen oprechte interesse, meer meepraten om de klant te pleasen. Ook dat kan geil zijn, maar is weer heel anders dan het soort dame aan wie je dat nummer vraagt.

Dat is namelijk een spaarzame aktie, het heeft ook volstrekt geen zin om tachtig van die nummers te hebben, daar heeft niemand de tijd voor.

Maar af en toe denk je: Bij deze dame kan ik het vragen en is dat niet zo vreemd en gek genoeg kun je dat met een beetje inlevingsgevoel wel ongeveer inschatten.
Slechts 1x zei een dvp tegen me: No, ofcourse i don't give that. Dat voelt dan als een blauwtje lopen, maar daar kunnen we ook wel tegen.

Ongetwijfeld zullen er dvp's zijn die dit hanteren als de heilige graal van klantenbinding, die weten dat ze een man zo echt naar binnen slepen, ik denk dat raam-dames die mannen hun werk/prive-telefoon geven voor simpele 'werk je vandaag, kan ik om 14 uur langs komen' vraagjes dit veel vaker doen.

Maar een ontvangst-dame die met een boeker werkt in Nederland en die haar prive nummer in Rusland of Roemenie geeft, dat is toch minder vaak voorkomend denk ik.

Eerlijkheidshalve: Bij 5 van die 8 gebruikte ik het vooral voor korte babbeltjes, informeren wanneer iemand er weer is, felicitaties over en weer etc.

En in die over en weer zit het 'm....ook al is het fake, als je je verjaardag meldt en zij onthoudt m en neemt de moeite om 6 mnd later op de juiste dag te appen.....dan is dat eigenlijk echt en attent genoeg om het een klik te noemen. Als het contact altijd soepel loopt, met geintjes, prive-verhalen, ideeen over wereldlijke zaken, tijdens afspraken en daar buiten dan is iemand of enorm goed in wat ze doet....of een deel is echt.....

Maar als je bijvoorbeeld een bekende voetballer, muzikant of filmster bent kun je dat door je vermogen over je echte vriendin ook nooit 100% weten.

Hoe beter en intensiever de act, hoe meer beide partijen er aan kunnen hebben. Qua sex, gesprek, cash, een intieme sfeer.....kan 100% nep zijn en toch is er dan een klik.

Maarrrrrr...ik denk wel dat mannen het woord te vaak en te losjes gebruiken.

In verschillende gradaties zou ik zeggen dat ik met 8 dames een klik heb gehad. Precies weten wat echt is doe ik niet. Maar als ze bereid zijn om zo ver te gaan vind ik dat op zijn minst erg aardig van ze.

Ja, we zijn weer on topic! ;)
Op zondagochtend 5:30 Zo'n lap tekst produceren….. kom je dan net thuis of word je net wakker?
 
Dat ik super lekkere bef skills heb dat ik het lekker deed en ik super mooie ogen heb. En een lekkere lichaamsgeur.😊

Dit vind ik een interessant onderwerp, de klik. Dus even breedsprakig, de zijlijn in over de aardigheid of zakelijkheid van dvp's:

Gek genoeg geloof ik meer in 'klik' dan in dames (veelvuldig) laten klaar komen.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar ik denk dat 90% van de orgasmes van de dames gefaked worden. En dat eindeloos lang gebeft worden ook gewoon makkelijk geld verdienen is.
Hoewel er natuurlijk dames zijn die daar absoluut geen behoefte aan hebben omdat het toch vrij up close and personal is.

Een klik kan ook fake zijn, maar een deel van de dames (wellicht de wat dommere) blijken daar toch niet echt toe in staat te zijn. Anders zouden er geen dvp's meer zijn die onvriendelijk, nors, stug of zelfs hatelijk zouden doen, toch?
Daar krijg je geen herhaal-bezoekjes op, maar toch zitten er dames tussen die vooral zwijgen zelfs als je als wandelaar je beste communicatieve beentje voorzet.

Een goed voorbeeld? Als je naar iemand's smaak vraagt qua muziek, films, vakantie-landen en iemand zegt: Oh, i like everything. Dan weet je: Die wil het kort houden, is wellicht zelfs te onnozel om mee te praten, wil geen moeite doen om een gesprekje aan te knopen.

Babbelt de dame wel vrolijk terug dan kan dat een aantal dingen betekenen. Ze is een slimme dvp die je aan haar probeert te binden of ze vindt het zelf ook relaxter om vrolijk en gezellig door de uurtjes heen te schieten.

Ik denk dat het heel moeilijk is om te bepalen welke van die twee het meer is.

Daarin ben ik zelf misschien ook ietwat goedgelovig, maar ik denk dat dat veel vaker een mix van die twee is. Jij zoekt een of meerdere favoriete dvp's, zij zoekt aardige, relaxte, niet moeilijk over geld doende klanten. Bij voorkeur misschien zelfs mannen die ze zelf niet afstotelijk vindt of die aansluiten op haar sexuele voorkeuren.
Een paar vaste klanten op een dag met wie je wat kan lachen, ok sex hebt (voor hem misschien eerder rete-geil, voor haar misschien niet te vermoeiend oid) is ongetwijfeld relaxter dan 1 gast die je perse hard en diep in je kont wil neuken, een man die gaat liggen en verwacht dat je hem eerst 30 minuten lang pijpt of iemand die zelf amper een woord zegt.

Ik denk dat de beste dames het totaal-plaatje beheersen, dat het dan vloeiend wordt. Als een man, laten we iets lulligs bedenken, graag treintjes verzamelt en de dvp vraagt daar bij een volgende afspraak oprecht (gespeeld) geinteresseerd naar, dan is die man helemaal in zijn nopjes en denkt hij: dit is echt een toffe dame, wat een klik!

Als het meer gespeeld is, is het eigenlijk onzin, maar ze doet wel haar best, dat is ergens ook wel wat waard. Dat is op 1 lijn met een goed gefaked orgasme lijkt me.
De ene man wil graag denken dat hij goed kan beffen ('ze zei: eigenlijk moet ik jou betalen' is een veelgehoorde zie mij eens goed beffen mannen kreet), de ander denkt bij zich zelf: Zie je wel, treintjes sparen is geen nerderige hobby, zelfs zo'n knappe griet van 24 weet het te boeien.

Maar ik denk dat je deels toch kunt aanvoelen of een klik vrij echt is of niet. Zoals sommige mannen dat bij vrouwelijke orgasmes denken te weten.

Een glimlach kan fake zijn, een echte lach toch minder snel. Je hoort de desinteresse soms in de vriendelijk bedoelde respons en dan is het bijna een schoffering.
Maar als het contact echt soepel gaat, gaat het vanzelf wat sneller allemaal, ontstaat er een soort spel tussen jullie beiden. Dat is volgens mij de magie van het wandelen.
Vriendjes van dvp's zeggen altijd: Voor haar is het gewoon werk, maar ik denk dat het genuanceerder ligt. De betaalde minuten tikken weg, maar als je als dame alles van de soepele communicatie faked duurt een uur best lang.
Heb je echt wat meer connectie met een deel van je clientele, kom je meer van ze te weten, raak je soms echt geintrigeerd, dan vliegen de uren soms. Dat is lucratief en het maakt het werk van de dvp ook makkelijker dus ik denk dat de klant (hee...een klik!) en de dame (dit ging soepel!) er bij gebaat zijn.
Een deel van de markt biedt hier helemaal de mogelijkheid niet toe. 'Hi honey, 60 minutes is 160€' appjes kan iedereen schrijven, maar ik doe alleen herhaalbezoekjes als er net dat beetje meer chemie is.

Fake chemie kan daarbij genoeg zijn, maar hoe echter die fake chemie voelt hoe beter. Of het echt voelt omdat ze een geweldige actrice is of omdat het gewoon redelijk echt is, valt soms verdomde moeilijk te bepalen.

Zo heb ik de off-work prive-nummers van 8 dvp's. Om op het topic terug te komen: Dat ze me die gaven was wellicht hun aardigste gebaar ooit. Want ik heb nu 2 nummers van ze, werk en prive.
Of soms boeker in Nederland, prive in thuisland.

Zelfs dat kan klantenbinding zijn, maar ik denk niet dat zo'n dame dat prive-nummer aan iedereen zou geven. Maar dan nog kan het puur klanten binding zijn.
Maar als zij 5 mannen dat nummer geeft, dan zou ik durven beargumenteren dat dat er 5 zijn met wie ze enige vorm van klik heeft. Ook al zijn zelfs die klik's puur vak-matig.

In de periode dat ik die 8 nrs vergaard heb had ik 3 relaties. 2 van die 3 vrouwen spreek ik nooit meer, maar 5 van die 8 dvp's vrij frequent, ook als ze in hun thuisland zijn, op die prive-nummers.
Terwijl ik met die 3 vrouwen 'echte liefdesrelaties' had. Dan zou je ergens verwachten dat die contacten minder snel zouden verwateren dan de dvp-connecties....maar blijkbaar zorgt juist het vluchtige, onechte karakter van deze connecties ervoor dat ze best lang kunnen voortduren.

Zo'n nummer vraag je ook niet aan iedereen. Laatst stond ik bij een dame op het punt om er naar te vragen omdat ze er echt uitsprong, maar zei ze net iets waardoor ik toch razendsnel voelde dat ze gemaakt vriendelijk was, ook leuk, maar geen oprechte interesse, meer meepraten om de klant te pleasen. Ook dat kan geil zijn, maar is weer heel anders dan het soort dame aan wie je dat nummer vraagt.

Dat is namelijk een spaarzame aktie, het heeft ook volstrekt geen zin om tachtig van die nummers te hebben, daar heeft niemand de tijd voor.

Maar af en toe denk je: Bij deze dame kan ik het vragen en is dat niet zo vreemd en gek genoeg kun je dat met een beetje inlevingsgevoel wel ongeveer inschatten.
Slechts 1x zei een dvp tegen me: No, ofcourse i don't give that. Dat voelt dan als een blauwtje lopen, maar daar kunnen we ook wel tegen.

Ongetwijfeld zullen er dvp's zijn die dit hanteren als de heilige graal van klantenbinding, die weten dat ze een man zo echt naar binnen slepen, ik denk dat raam-dames die mannen hun werk/prive-telefoon geven voor simpele 'werk je vandaag, kan ik om 14 uur langs komen' vraagjes dit veel vaker doen.

Maar een ontvangst-dame die met een boeker werkt in Nederland en die haar prive nummer in Rusland of Roemenie geeft, dat is toch minder vaak voorkomend denk ik.

Eerlijkheidshalve: Bij 5 van die 8 gebruikte ik het vooral voor korte babbeltjes, informeren wanneer iemand er weer is, felicitaties over en weer etc.

En in die over en weer zit het 'm....ook al is het fake, als je je verjaardag meldt en zij onthoudt m en neemt de moeite om 6 mnd later op de juiste dag te appen.....dan is dat eigenlijk echt en attent genoeg om het een klik te noemen. Als het contact altijd soepel loopt, met geintjes, prive-verhalen, ideeen over wereldlijke zaken, tijdens afspraken en daar buiten dan is iemand of enorm goed in wat ze doet....of een deel is echt.....

Maar als je bijvoorbeeld een bekende voetballer, muzikant of filmster bent kun je dat door je vermogen over je echte vriendin ook nooit 100% weten.

Hoe beter en intensiever de act, hoe meer beide partijen er aan kunnen hebben. Qua sex, gesprek, cash, een intieme sfeer.....kan 100% nep zijn en toch is er dan een klik.

Maarrrrrr...ik denk wel dat mannen het woord te vaak en te losjes gebruiken.

In verschillende gradaties zou ik zeggen dat ik met 8 dames een klik heb gehad. Precies weten wat echt is doe ik niet. Maar als ze bereid zijn om zo ver te gaan vind ik dat op zijn minst erg aardig van ze.

Ja, we zijn weer on topic! ;)
Kan allemaal wel zijn maar ik weet echt wel wanneer er een klik is en wanneer niet. Idd bij 99 procent van de dames heb je helemaal niks. Maar soms zit er eentje tussen waarmee je zowel seksueel als intellectueel (of gewoon gevoelsmatig) op dezelfde lijn zit.
 
Ze zeggen allemaal zoveel aardige dingen, dat ik er geen bal van geloof.
En het gaat dus het ene oor in en het ander uit. En hoe meer ik betaal hoe aardiger ze meestal zijn.
Als ik de gemiddelde verhalen hier geloof komt een DVP minimaal 50 keer per dag gillend klaar. Best knap
 
Als ik de gemiddelde verhalen hier geloof komt een DVP minimaal 50 keer per dag gillend klaar. Best knap
Mss ook in gedachten houden dat iedereen hier 'een' anekdote van een date neerschrijft, en niet élke date.
Nee, velen onder jullie zijn alles behalve befkoningen, maar sommigen kunnen het wel en dan lijkt het me wel fijn om te horen. Ik zeg het dan ook oprecht.
In mijn geval zal ik alleszins niet zeggen dat je er goed in bent wanneer dit niet zo is, want anders heb ik het elke (paar) maand(en) aan mijn kloten. Leer goed beffen, vingeren en neuken en het compliment zal oprecht zijn 😋
 
Mss ook in gedachten houden dat iedereen hier 'een' anekdote van een date neerschrijft, en niet élke date.
Nee, velen onder jullie zijn alles behalve befkoningen, maar sommigen kunnen het wel en dan lijkt het me wel fijn om te horen. Ik zeg het dan ook oprecht.
In mijn geval zal ik alleszins niet zeggen dat je er goed in bent wanneer dit niet zo is, want anders heb ik het elke (paar) maand(en) aan mijn kloten. Leer goed beffen, vingeren en neuken en het compliment zal oprecht zijn 😋
Toch een dame met ballen hè, die Belle. Zonder omwegen zeggen waar het op aankomt. Groot compliment hiervoor. Doe zo verder.👍👍👍
 
Je hebt natuurlijk wel gradaties in die 'klik'...ik zie het zeker niet als alleen maar 'echt' bij diegene waar je net meer hebt dan betaald contact; hoewel uiteraard een kleine romance buiten werk om wel de ultieme bevestiging is dat je een creme de la klik hebt.

Voor mij is 'de klik' verder eigenlijk wel zoals bwc22 schrijft; soms heb je gewoon dat je vanaf minuut 1 een soort sexuele energie en aantrekkingskracht voelt en dat je in no time handen en lippen all over passievol bezig bent en bijna vergeet dat je die persoon verder helemaal niet kent 'zo natuurlijk voelt het' terwijl je bij andere dames dat gevoel niet eens benaderd op het beste moment van die date. Dat heeft uiteraard met de skills / professionaliteit vd dame in kwestie te maken.

Maar daarnaast ben je als man uiteraard ook bepalend daarin. Dus ik probeer in general zelf ook wel mijn beste beentje voort te zetten om 'een leuke / vriendelijke / opwindende klant' te zijn en iets van een 'klik' te creeeren...Denk dat ik met zo'n 3/5 'nieuwe dames' wel iets van een (minimale) klik ervaar en daarvan zeg 1/5 voor mijn gevoel een boel meer; zodanig dat het ook wel een factor wordt voor terugkomen enzo.

Voor mij maakt het trouwens ook echt niet uit als dat er 1 is waarover tig andere mannen hebben geschreven datzelfde te ervaren; kan daar alsnog persoonlijk enorm van genieten; zonder bezig te zijn met 'het is nep' ik respecteerd die professionaliteit / kwaliteit eigenlijk wel. Hell ik kan dat zelf niet herhaaldelijk opbrengen voor alle dames iig. Voor mij persoonlijk zijn die dames die net iets minder pro zijn, waar ik veel minder 'die heeft klik met iedereen' voel wel net wat meer waard om dat wel mee te hebben. Ik heb dames bezocht die gewoon echt niet gemaakt zijn (voor dat aspect van) dit werk...om daarmee alsnog een echt leuke / lekkere klik krijgen en super fijne dates is ergens het meest ultieme wat ik bereikt heb met al die wandelingentjes ;)

Mss ook in gedachten houden dat iedereen hier 'een' anekdote van een date neerschrijft, en niet élke date.
Nee, velen onder jullie zijn alles behalve befkoningen, maar sommigen kunnen het wel en dan lijkt het me wel fijn om te horen
Dit is ook echt wel een sterk punt; dat eerste zat ik net zelf aan te denken en dat 2e is ook zeker zo en je merkt zelf ook wel wanneer een compliment standaard is of er iets oprecht gemeends achter zit; als ik zelf met een dvp 'iets net ff wat meer dan standaard' waardeer zeg ik het ook; sommige zie je het ene oor in andere oor uitgaan (which is fine) en andere zie je der ff van opknappen; zo maak je elkaar beetje blij toch :D
 
Laatst bewerkt:
Mss ook in gedachten houden dat iedereen hier 'een' anekdote van een date neerschrijft, en niet élke date.
Nee, velen onder jullie zijn alles behalve befkoningen, maar sommigen kunnen het wel en dan lijkt het me wel fijn om te horen. Ik zeg het dan ook oprecht.
In mijn geval zal ik alleszins niet zeggen dat je er goed in bent wanneer dit niet zo is, want anders heb ik het elke (paar) maand(en) aan mijn kloten. Leer goed beffen, vingeren en neuken en het compliment zal oprecht zijn 😋
🤙🤙
 
Mss ook in gedachten houden dat iedereen hier 'een' anekdote van een date neerschrijft, en niet élke date.
Nee, velen onder jullie zijn alles behalve befkoningen, maar sommigen kunnen het wel en dan lijkt het me wel fijn om te horen. Ik zeg het dan ook oprecht.
In mijn geval zal ik alleszins niet zeggen dat je er goed in bent wanneer dit niet zo is, want anders heb ik het elke (paar) maand(en) aan mijn kloten. Leer goed beffen, vingeren en neuken en het compliment zal oprecht zijn 😋
Prima verwoord.
Ik kan wel zeggen dat beffen mijn grootste hobby is.
Je merkt eigenlijk gelijk of het werkt of niet.
En dan gek genoeg door de minuten dat er ogenschijnlijk niets gebeurt.
Na de start een hele tijd bijna niks, denk je. Maar schijn bedriegt.

Een vrouw die daarentegen binnen 30 seconden gaat kreunen en loeien, dan stop ik gelijk.
En zeg dat ze echt mag relaxen. Alles mag, niks moet.
Nou ja, hoe dan ook: het grootste compliment is eigenlijk:
Thank you. 🤗
 
@flodg hahaha so true...beetje stilte voor de storm zegt vaak meer dan dat instant neppe gekreun; dat trek ik ook slecht. Nu ben ik geen befkoning en is het verre van mijn grootste hobby, was voor mij meer een fase en doe het nu nog maar soms en dan meer vanuit het geven en nemen gedachtegoed. Maar anyways herriner me nog wel een paar dames die na het likken me op een bepaalde manier aankenen en "thank you" op zo'n manier zeiden...dat je weet dat het gemeend is; in zichzelf idd een groot compliment :p
 
Een van de meest voorkomende woorden op dit forum is dat fameuze woord "klik".
Bij dat woord zou je denken dat het over tweewegsverkeer zou gaan maar ik maak me daar geen illusies over, de dames voeren hun beroep uit en wij zijn hun geldbron, inkomsten. Wat kort door de bocht maar wel de realiteit. Niets op tegen dat men zich laat meeslepen in die droom waarvoor wij betalen maar wederkerig zal die droom nooit zijn. Dus ja, wij zijn goedgelovig, we geloven zelfs in die klik…maar onze dames weten beter hoor!
Wat een vreselijk nare, cynische zienswijze. Onwaar ook, bovendien! Een 'klik' heb je niet zomaar met iedereen. Daarom kunnen zoveel bezoekjes aan een dvp seksueel bevredigend zijn, maar komt er toch geen vervolgbezoek. Reden: geen klik. Een klik is wel degelijk tweerichtingsverkeer. Die is er, of die is er niet. Een dvp mag nog zo aardig en vriendelijk zijn, dat wil niet zeggen dat ik automatisch een klik voel.

Een klik is intuïtief; dit gebeurt als twee mensen samen op één lijn zitten. En dat is heel goed mogelijk, want dvps zijn ook gewoon mensen. Sommige klanten hebben ze als mens liever dan anderen, en sommige vinden ze oprecht aardig. Het is juist naïef om te ontkennen dat dit bestaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is altijd leuk als iemand iets aardigs zegt, of dat nou echt haar mening is of dat het onderdeel van het betaalde spel is, maar als ik het hele topic zo eens doorlees vind ik ons mannen toch wel een tikje te goedgelovig.
Ik vind alle gillende meervoudige orgasme- en bef-complimenten nogal ongeloofwaardig, en alle standaardzinnetjes over hoe knap/geil/groot/goed etc. je wel niet bent. Die heb ik ook zo vaak gehoord; die meld ik hier niet eens. De twee die ik zelf heb genoemd, sprongen er voor mij enorm uit en geloof ik ook zeker, omdat ze heel persoonlijk waren en toegespits op mij en de situatie waarin we verkeerden. Ik heb deze ook nooit herhaald zien worden in dit topic, omdat ze zo uniek waren. Maar ik geef je gelijk dat heel veel van wat hier gepost wordt van die standaard verkooppraatjes zijn, en ik vind het een beetje sneu voor die mannen dat ze echt geloven dat dat speciaal voor hen was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een van de meest voorkomende woorden op dit forum is dat fameuze woord "klik".
Bij dat woord zou je denken dat het over tweewegsverkeer zou gaan maar ik maak me daar geen illusies over, de dames voeren hun beroep uit en wij zijn hun geldbron, inkomsten. Wat kort door de bocht maar wel de realiteit. Niets op tegen dat men zich laat meeslepen in die droom waarvoor wij betalen maar wederkerig zal die droom nooit zijn. Dus ja, wij zijn goedgelovig, we geloven zelfs in die klik…maar onze dames weten beter hoor!
Je moet die "klik" zien als zijnde dat je goed overweg met elkaar kunt tijdens de date.
Je hebt dat toch ook in je werk? Als ik een deal maak met een klant of leverancier waar ik een "klik" mee heb loopt dat ook voor beide partijen "lekker" en wordt er soms meer gegund. Zo zie ik een klik met een dvp ook.
Ik heb met meerdere dvp's een meer dan goede "klik" gehad en dat leverde heerlijke momenten op, niet meer dan dat. En ik kom er graag terug en zij zien mij graag terug voor een sessie.
Wat wil je nog meer?
 
Toen ik bij een bevriende dvp aan het praten was (in het SKW Antwerpen - ik stond op haar vraag bij haar binnen terwijl ze achter het raam bleef zitten) kwam een man met een andere nationaliteit vragen naar : special price for me.
Ze zei : 100 euro voor een kwartier.
De man vroeg nogmaals met nadruk naar SPECIAL price for me.
Ze zei : 100 euro is a special price for you. And for him (ze wees naar mij) it's for free !

Dat vond ik het leukste wat ik ooit al een DVP live heb horen zeggen en tegelijk een compliment voor mij.
 
Standaard complimentjes en gebabbel over koetjes en kalfjes krijg je van iedereen die wat te verkopen heeft ,daar is maar één reden voor het werkt namelijk
Als ik bij een potentiële klant een gitaar aan de muur zie hangen maak je een praatje over muziek , zie ik souvenirs uit een land waar ik ook geweest ben praat je daar over , merchandise van een bepaalde voetbalclub dan complimenteer je hem met de goede resultaten van die club of doe je net of je teleurgesteld bent in die prestaties als ze tegenvallen , en als er een foeilelijk zelfgeschilderd schilderij aan de muur hangt zal ik echt niet vragen of het niet ondersteboven hangt misschien

Het dient om het ijs te breken en een bepaalde band te scheppen , het werkt voor beide partijen prettiger als het niet allemaal formeel en direct ter zake gaat

Natuurlijk kan je met de ene DVP een klik hebben en met een hoop andere niet , seks is nu eenmaal een erg persoonlijke ervaring en ook een DVP doet liever zaken met een vrolijke vriendelijke klant dan met een norse vent die gelijk tot actie over gaat en na gedane zaken gelijk vertrekt
Het is werk voor de dames en dat doen ze liever met plezier als met tegenzin , goede prettige klanten zien ze graag terugkomen en een complimentje ( gemeend of niet) is één van de trucjes die daarbij van dienst kunnen zijn
Hebben ze net zo lief dat je nooit meer terugkomt zullen ze het laten
 
Goede prettige klanten zien ze graag terugkomen en een complimentje (gemeend of niet) is één van de trucjes die daarbij van dienst kunnen zijn
Hebben ze net zo lief dat je nooit meer terugkomt zullen ze het laten

Denk dat al die gasten wiens grootste compliment 'in stilzwijgen was' en het 'dankjewel voor het geld' hier eens over na moeten denken :unsure:
 
Denk dat al die gasten wiens grootste compliment 'in stilzwijgen was' en het 'dankjewel voor het geld' hier eens over na moeten denken :unsure:
Oh maar je moet me niet zien als een goeroe met een lange grijze baard die de wijsheid in pacht heeft en de hele dag filosofieën over de zin van het leven zit uit te braken hoor
Ik ben gewoon een boerenlul die op een kille zondagmiddag geen zin heeft om wat nuttigs te doen en daarom zijn mening op een hoerenlopers forum spuit
Hecht er niet teveel waarde aan asjeblieft
 
Toen ik bij een bevriende dvp aan het praten was (in het SKW Antwerpen - ik stond op haar vraag bij haar binnen terwijl ze achter het raam bleef zitten) kwam een man met een andere nationaliteit vragen naar : special price for me.
Ze zei : 100 euro voor een kwartier.
De man vroeg nogmaals met nadruk naar SPECIAL price for me.
Ze zei : 100 euro is a special price for you. And for him (ze wees naar mij) it's for free !

Dat vond ik het leukste wat ik ooit al een DVP live heb horen zeggen en tegelijk een compliment voor mij.
In triest dit .
 
Post zelf gerust een betere... Ik lees het wel dan.
Dat ze dat zei kwam vooral omdat de man die om een special price vroeg zich nogal opstelde als een Godsgeschenk.
Ik heb al meerdere keren te horen gekregen dat ik fuck like a machine. Weten hun veel dat ik 9 vd 10x gewoon niet kan klaarkomen met een cd erom
Een variatie daarop : toen ik eens voor een snelle finale ging en het bezoek in korte tijd consumeerde, zei er eens eentje : you fuck like an 18 year old.
Snel en kort van duur dus... Tja. Kort maar hevig vind ik ook wel eens leuk.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie het het als een groot compliment als de dame en ik lang na haar werkdag 6u aan een stuk berichten naar elkaar zitten sturen. Over serieuze en minder serieuze onderwerpen. Met een lach en een traan. Die dan ook een traantje laat als ik bij haar op bezoek kom met een kerstcadeautje, uit ontroering. Die me elke dag wel vraagt hoe mijn dagje geweest is. Ik denk dat je dan wel kan spreken van een klik.
 
Denk dat al die gasten wiens grootste compliment 'in stilzwijgen was' en het 'dankjewel voor het geld' hier eens over na moeten denken :unsure:
Gisteren werd hier nog de uitdrukking gebruikt : de dames van plezier zien 'hem' graag komen en hij gaat elke week. Dat vind ik nou erg triest.

Want bij de dvp koop je "de liefde" maar de vriendschap mogen ontvangen is vaak een voorrecht. Die is niet overal bij de liefde inbegrepen.
Als je maar genoeg spendeert zien ze je wel graag komen.. als je niets spendeert niet. Je koopt ergens die appreciatie wel.
En dan is er natuurlijk de eeuwige discussie of vriendschap een illusie is >> cfr Het Goede Doel met hun liedje.
Vaak wel ! Maar dat is in het alledaagse leven ook zo.
:)
 
Laatst bewerkt:
Ik zie het het als een groot compliment als de dame en ik lang na haar werkdag 6u aan een stuk berichten naar elkaar zitten sturen. Over serieuze en minder serieuze onderwerpen. Met een lach en een traan. Die dan ook een traantje laat als ik bij haar op bezoek kom met een kerstcadeautje, uit ontroering. Die me elke dag wel vraagt hoe mijn dagje geweest is. Ik denk dat je dan wel kan spreken van een klik.
Of nog mooier zelfs: dat ik te horen krijg dat ik zo lief ben voor haar. Nee nee, ik krijg dat niet te horen van haar rechtstreeks (allé ja, ook, maar dan kan je twijfelen). Maar ik kreeg het te horen van een mede-forumlid. Die op bezoek ging bij een dame die in hetzelfde huis ontvangt en "mijn" dame haar beste vriendin is. Hartverwarmend.
 
Ik heb er echt geen probleem mee 'dat ze me graag zien terugkomen' en al dan niet gemeend / overdreven complimentjes geven hoor; ik weet precies wat het is en wordt daarbij graag in mijn ego gestreeld. Sterker nog degene die niks liefs / leuks / aardigs / positiefs te melden hebben beschouw ik zelf, zoals door de goeroe gesteld en op waarde geschat, als dames die mij liever niet terug zien komen. Allemaal okey toch; ieder zijn voorkeur, weinig om over na te denken...
 
Een van de meest voorkomende woorden op dit forum is dat fameuze woord "klik".
Bij dat woord zou je denken dat het over tweewegsverkeer zou gaan maar ik maak me daar geen illusies over, de dames voeren hun beroep uit en wij zijn hun geldbron, inkomsten. Wat kort door de bocht maar wel de realiteit. Niets op tegen dat men zich laat meeslepen in die droom waarvoor wij betalen maar wederkerig zal die droom nooit zijn. Dus ja, wij zijn goedgelovig, we geloven zelfs in die klik…maar onze dames weten beter hoor!
Nu ik mijn post van vorige nacht nog eens herlees wil ik toch wel even nuanceren. De o zo fameuze 'klik' waarvan sprake is voor elk persoon anders ingevuld. Mij gaat het erom dat ik, als oudere man, mij geen waanbeelden eigen moet maken dat een mooie jonge vrouw ook maar enige liefdegevoelens voor mij zal krijgen. Waar ik wel in geloof is dat je een band met haar kan smeden die, laat het ons zo zeggen, platonisch en wederkerig is en daarom niet minderwaardig.
 
Laatst bewerkt:
Nu ik mijn post van vorige nacht nog eens herlees wil ik toch wel even nuanceren. De o zo fameuze 'klik' waarvan sprake is voor elk persoon anders ingevuld. Mij gaat het erom dat ik, als oudere man, mij geen waanbeelden eigen moet maken dat een mooie jonge vrouw ook maar enige liefdegevoelens voor mij zal krijgen. Waar ik wel in geloof is dat je een band met haar kan smeden die, laat het ons zo zeggen, platonisch is en daarom niet minderwaardig.
als "oudere man" mogen de jongere dames best m'n ego strelen hoor! Heb ik geen enkel probleem mee!
 
Mss ook in gedachten houden dat iedereen hier 'een' anekdote van een date neerschrijft, en niet élke date.
Nee, velen onder jullie zijn alles behalve befkoningen, maar sommigen kunnen het wel en dan lijkt het me wel fijn om te horen. Ik zeg het dan ook oprecht.
In mijn geval zal ik alleszins niet zeggen dat je er goed in bent wanneer dit niet zo is, want anders heb ik het elke (paar) maand(en) aan mijn kloten. Leer goed beffen, vingeren en neuken en het compliment zal oprecht zijn 😋
Want jij spreekt in deze voor alles DVP's begrijp ik? 😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan