Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je als dame zegt klaarkomen doe ik in stilte ..... want dat plezier gun ik hem niet heb je denk ik toch het verkeerde beroep gekozen. Dan doe je het dus echt alleen voor het geld en niet ook voor het menselijke contact om de ander ook plezier te gunnen en zich goed te laten voelen. Eigenlijk denk ik dat dat toch wel de basis moet zijn. Anders zie ik niet hoe je dit soort werk langere tijd kan doen.
De door jou geciteerde persoon heeft die uitspraak uit haar verband getrokken. Ik heb de uitzending namelijk ook gezien. Zij zei dat ze bij één bepaalde persoon in stilte klaarkwam, omdat het nogal een klootzak was, en daarom gunde zij hem dat niet.
 
De door jou geciteerde persoon heeft die uitspraak uit haar verband getrokken. Ik heb de uitzending namelijk ook gezien. Zij zei dat ze bij één bepaalde persoon in stilte klaarkwam, omdat het nogal een klootzak was, en daarom gunde zij hem dat niet.
Klopt helemaal, beter wel de juiste context bij zulke uitspraken graag. :censored:
 
@Dagan Wat een naar verhaal. Waarom doet een dvp zoiets? Heeft die zelf geen gevoel, geen empathie, kan ze zich niet in anderen inleven? Hoe zou ze het vinden als iemand hetzelfde over haar zou zeggen? Ik kan me goed voorstellen dat je daar met een vervelend gevoel weg ging. Als ik het was geweest, had ik haar niet meer bezocht.
 
Tja, ook ik zie er jonger uit, kan beffen als een dorstige beer en ben de beste zoener ooit. Ik ben ook heel aardig, een gentleman, 'clever' en wat allemaal wel niet meer. Net zoals jullie allemaal. :)
Maar eerlijk is eerlijk, op het juiste moment en door de juiste dame gezegd, is het vaak toch leuk om te horen. Beter dan dat je er ouder uitziet, likt als een beer zonder tong en dat je vreselijk zoent. Maar wat me het meest bij blijft zijn dingen als dames die me een appje sturen op mijn verjaardag of zelfs een klein cadeautje voor me kochten of me soms vanuit hun thuisland aan appje sturen hoe het is zonder verdere bijbedoelingen. Of dat ze zich kleine details of eerder besproken dingen nog exact herinneren.
 
Bij een bezoek aan een privéclub koos ik bij de voorstelronde een dame die, zo bleek later, nog niet eens echt helemaal gereed was. Het was kort na de openingstijd en ik hoorde haar wat mopperen tegen de gastvrouw. Ze was licht chagrijnig, dus ik hield mijn hart vast. Maar het werd een gezellig uurtje, waarin we ook over van alles en nog wat kletsten. Samen naar beneden, ze ging de glazen wegzetten en bij vertrek hoorde ik dat de gastvrouw aan haar vroeg of ze nu 'happy' was. En ik hoorde haar toen nog zeggen: 'yes, it was nice guy'. Dat vond ik wel leuk om te horen, al besef ik ook dat het misschien wel tactiek was. Want ik heb haar later nog twee keer bezocht voor ze voor onbepaalde tijd terugkeerde naar haar geboorteland.
 
@Dagan Wat een naar verhaal. Waarom doet een dvp zoiets? Heeft die zelf geen gevoel, geen empathie, kan ze zich niet in anderen inleven? Hoe zou ze het vinden als iemand hetzelfde over haar zou zeggen? Ik kan me goed voorstellen dat je daar met een vervelend gevoel weg ging. Als ik het was geweest, had ik haar niet meer bezocht.

Eyy Deug-genietje thanks voor je empathie broeder!

Als je refereerd naar dat "you got fat" verhaal, want ik heb inmiddels wel meer gelult hiero, dan heb ik waarschijnlijk niet duidelijk genoeg de nadruk gelegd op dat het allemaal wel een beetje geacteerd / met een knipoog was hoor!! Want zoals gezegd; ik ben verre van echt dik en had slechts (nu weer lol) een beginnend buikje...ze was me eigenlijk gwn btj aan het plagen, maar okey je weet wat ze zeggen over dat soort grapjes; bevatten vaak wel kern van waarheid!

That being said tho, weet eigenlijk wel vrij zeker (voor zover ik gezien / gehoord heb) dat de meeste 'gemiddelde' mannen daaro een stuk ouder / lichamelijk minder appealing zijn dan ik zelf ben en vermoed dat ze tegen hen daarover niks zegt hoor (die krijgen zeer waarschijnlijk legio aan allerlei hierboven genoemde complimentjes haha). Het was voor de rest niet ook niet vervelend / gemeen hoor, sterker nog de week erna terug gegaan en toen zei ze dat ik er eigenlijk juist gezonder uitzag met iets meer vet op de botten en voller in me gezicht (wat allemaal wel klopte) sinds ik gestopt was met roken.
 
Eyy Deug-genietje thanks voor je empathie broeder!

Als je refereerd naar dat "you got fat" verhaal, want ik heb inmiddels wel meer gelult hiero, dan heb ik waarschijnlijk niet duidelijk genoeg de nadruk gelegd op dat het allemaal wel een beetje geacteerd / met een knipoog was hoor!! Want zoals gezegd; ik ben verre van echt dik en had slechts (nu weer lol) een beginnend buikje...ze was me eigenlijk gwn btj aan het plagen, maar okey je weet wat ze zeggen over dat soort grapjes; bevatten vaak wel kern van waarheid!

That being said tho, weet eigenlijk wel vrij zeker (voor zover ik gezien / gehoord heb) dat de meeste 'gemiddelde' mannen daaro een stuk ouder / lichamelijk minder appealing zijn dan ik zelf ben en vermoed dat ze tegen hen daarover niks zegt hoor (die krijgen zeer waarschijnlijk legio aan allerlei hierboven genoemde complimentjes haha). Het was voor de rest niet ook niet vervelend / gemeen hoor, sterker nog de week erna terug gegaan en toen zei ze dat ik er eigenlijk juist gezonder uitzag met iets meer vet op de botten en voller in me gezicht (wat allemaal wel klopte) sinds ik gestopt was met roken.
Stoppen met roken heeft bijna altijd gevolgen voor je gewicht…. Ik kan daar helaas over meepraten. Op een bepaald moment trekt dat wel weer bij (waarschijnlijk omdat je eet patroon weer normaliseert) maar het is best vervelend als dat gebeurt.
 
Het mooiste compliment was eigenlijk meer een commando. Tijdens een zeer intense sessie kwam ik klaar terwijl ik haar doggy aan het neuken was en dat voelde de dame. Toen ik mijn tempo verlaagde, schreeuwde ze me toe: "don't you fucking stop now, don't you dare to fucking stop now". Ik verhoogde mijn tempo totdat ze plotseling plat op haar buik naar voren viel op het bed en nog met haar hele lichaam bleef schokken. Toen ik haar wilde aanraken, vroeg ze me haar even op adem te laten komen. Nadat ze was bijgekomen, vroeg ze: "where did you learn to fuck like a black guy?".

Altijd nice beetje PSE right :D

Sorry guys story #234 maar dit deed me weer denken aan een donkere dame die ik zelf ooit eens in een intense sessie doggy aan het doen was...albeit terwijl ikzelf in een bijzonder matige conditie verkeerde, waardoor ik na een tijdje douwen toch echt ff moest uitrusten...Ik lag zeg maar bovenop haar en wou eruit gaan, maar ze doet der handen op me kont trekt me terug en zegt (commandeerde idd lol) "NEE, parkeer hem ff"

Had ik niet eerder gehoord en had ff paar tellen nodig voor ik begreep wat ze bedoelde, maar ze vond het dus wel een mooi moment om zo liggend zichzelf naar een hoogtepunt te brengen met mijn dingeling in zich terwijl ik daar totaal uitgeput nagenoeg beweegeloos op der lag met me laatste krachten nog net in staat om een beetje der nek te zoenen :p


@Richard75 ja echt he...ben zelf nooit zo zwaar geweest als zeg 1-2 maanden na het stoppen, en 1 van mijn replacement-addictions was ook echt lollies eten zodat ik iig tussen de rokers kon staan met iets in me mond ;) en idd fucking veeeel meer eten. Gelukkig inmiddels genormaliseerd tho!!!
 
Altijd nice beetje PSE right :D

Sorry guys story #234 maar dit deed me weer denken aan een donkere dame die ik zelf ooit eens in een intense sessie doggy aan het doen was...albeit terwijl ikzelf in een bijzonder matige conditie verkeerde, waardoor ik na een tijdje douwen toch echt ff moest uitrusten...Ik lag zeg maar bovenop haar en wou eruit gaan, maar ze doet der handen op me kont trekt me terug en zegt (commandeerde idd lol) "NEE, parkeer hem ff"

Had ik niet eerder gehoord en had ff paar tellen nodig voor ik begreep wat ze bedoelde, maar ze vond het dus wel een mooi moment om zo liggend zichzelf naar een hoogtepunt te brengen met mijn dingeling in zich terwijl ik daar totaal uitgeput nagenoeg beweegeloos op der lag met me laatste krachten nog net in staat om een beetje der nek te zoenen :p


@Richard75 ja echt he...ben zelf nooit zo zwaar geweest als zeg 1-2 maanden na het stoppen, en 1 van mijn replacement-addictions was ook echt lollies eten zodat ik iig tussen de rokers kon staan met iets in me mond ;) en idd fucking veeeel meer eten. Gelukkig inmiddels genormaliseerd tho!!!
Ja dat herken ik wel. Je zoekt toch iets ter vervanging en dat uit zich meestal in snacken… maar goed, beter dan roken zal ik maar zeggen 😀
 
"Zogenaamde Reality TV, 80% in scene gezet! Geloof niet alles wat je ziet." (#77).

Het programma gezien ?

De interviewer, Gilles de Coster, die eerder interview-portretten maakte over en met strafpleiters, misdaaddokters, procureurs en strafrechters, allemaal "naïeve onbenullen" die zich spontaan voor een "reality-tv-karretje" lieten spannen, is vanzelfsprekend minder betrouwbaar dan de hedendaagse grossiers in onbewezen aannames zijn.

Hetgeen ook geldt voor Coen Verbraak in Nederland.
over het algemeen, maakt Coen Verbaak wel goede documentaires, ik vond die over Srebrenica best goed.
 
Het mooiste compliment was eigenlijk meer een commando. Tijdens een zeer intense sessie kwam ik klaar terwijl ik haar doggy aan het neuken was en dat voelde de dame. Toen ik mijn tempo verlaagde, schreeuwde ze me toe: "don't you fucking stop now, don't you dare to fucking stop now". Ik verhoogde mijn tempo totdat ze plotseling plat op haar buik naar voren viel op het bed en nog met haar hele lichaam bleef schokken. Toen ik haar wilde aanraken, vroeg ze me haar even op adem te laten komen. Nadat ze was bijgekomen, vroeg ze: "where did you learn to fuck like a black guy?".
Lol, straks ga ik u betalen om mij zo te neuken dan 🤫
 
Ergens in de vorige eeuw, in de REVO, parenclub met (amateur)hoertjes. In het zwembad al onze geslachtsdelen tegen elkaar aanduwen, maar daar mochten we niet verder. Daarna hartstochtelijk geneukt, nog een geld uit de locker gehaald, voor meer stomende sex.

"Wat jammer dat ik al een vriend heb," zei Naomi bij het afscheid. Dat is echt geen standaard dooddoener. Qua uiterlijk was het niet speciaal mijn type, maar na al die tijd weet ik haar naam nog.
 
Soms krijg ik te horen van de dame na het beffen " i don't know how you do it but you just lick the right spot " laatste keer zei de dame dat het maanden geleden was dat ze zo nog klaargekomen was .

Ook wel van " jij maakt mijn dag goed" .

"Bij jou voel ik me relaxed"

"Jij staat bij mijn favorieten"

"kom je snel terug"

Mooie complimentjes maar waarschijnlijk krijgt iedereen deze wel , en de dame zal deze ook geven zodat je volgende keer graag terug zal komen naar haar :D
 
dat klopt @Spartacus61, beschamend om te zien hoe de Molukkers destijds voor de gek zijn gehouden door de overheid, en hoe ze destijds zijn opgevangen in nederland, in voormalige concentratiekampen. Schande
Dat niet alleen:

 
Verleden jaar kreeg ik tot mijn verrassing een compliment over mijn onderkleding. Nu koop ik luxere onderkleding maar ik heb in al mijn wandeltijd nog nooit meegemaakt dat de dame hier specifiek naar keek.
Herkenbaar. Heb dat enkele jaren geleden gehoord van Lara die toen bij HoD werkte.
 
ik weet niet of dat een compliment of een belediging is
Nou Ron80, ik heb het in ieder geval opgepakt als een compliment. Zowel deze dame als andere dames hebben mij vaker gewezen op de verschillen tussen blanke en vooral Afrikaanse mannen. Zonder uitzondering gaven de dames aan dat er duidelijke verschillen zijn zonder dat daarmee werd gezegd dat het een fijner of beter is dan de ander. Wel werd regelmatig verteld dat Afrikaanse kerels altijd stevig tot hard neukte en niet om de tuin waren te leiden met een trucje of handje er tussen.
 
als ze mij een compliment geven gaat bij mij ene oor in andere oor eruit. Ze zeggen vaak wat we willen horen heren. Met als doel dat we vaker terug komen. ik kreeg van een dvp waar ik vaak kwam ook de ene compliment na de andere. In het begin waardeerde ik het wel daarna vond ik het to much. You look nice today. I like your style dat soort shit. Al moet ik wel zeggen dat ik wel altijd dure kleding aan heb en schoenen. Mooie klok om.
 
Vorige week bij een DVP gevraagd of ik haar oksels mocht likken.
Gelukkig mocht ik en nadien zei ze me dat ze in heel haar 12-jarige carriere dat nog nooit gevraagd geweest was en dat ze het verdomd lekker en geil vond. En dan vroeg ze me of zij ook eens mocht likken…
Oksels likken... uiteraard! Terwijl je diep in haar bent... zwoel diep neuken, lift je plots haar arm omhoog en lik je haar breed in haar oksel... Wedden dat ze het uitschreewd! (en dat hoef je echt niet eerst te vragen!)
 
als ze mij een compliment geven gaat bij mij ene oor in andere oor eruit. Ze zeggen vaak wat we willen horen heren. Met als doel dat we vaker terug komen. ik kreeg van een dvp waar ik vaak kwam ook de ene compliment na de andere. In het begin waardeerde ik het wel daarna vond ik het to much. You look nice today. I like your style dat soort shit. Al moet ik wel zeggen dat ik wel altijd dure kleding aan heb en schoenen. Mooie klok om.
Ik ga net altijd zo gewoontjes mogelijk naar een dvp. Ik heb er niets aan als ze me graag zou hebben om wat ik draag of met welke auto ik rijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan