Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is al ruim 12 jaar geleden dat Desire uit Het Poortje in Haarlem tegen me zei "Wow, spuit je altijd zoveel?"

Maar het non verbale compliment is nog steeds het mooist. Masseuse Merel uit Den Haag is tot nu toe de vrouw met het lekkerste kutje ooit. Ik was een groot fan van haar ongeschoren poesje. Het ging bij haar om de erotische massage zelf en beffen, pijpen en neuken kon alleen als afsluiter aan het einde van de sessie. Ik wilde haar altijd beffen want ze had een heerlijk sappig kutje dat flink nat werd.
Tijdens 1 van keren zat ze echt op mijn mond en ik befte me het ongans. Na haar een tijdje te hebben gebeft voelde ik haar benen aanspannen, ze begon hoorbaar te hijgen en zachtjes te kreunen. Ze duwde haar behaarde poes steeds harder op mijn gezicht en mijn neus zat klem tussen haar billen. Terwijl ik doorging met likken begon haar onderlichaam te schokken en met een zachte kreet kwam ze keihard klaar. Ik voelde haar kutje drijf en drijfnat worden. Kort daarna ontspande haar lichaam zich en ik likte haar gevoelige poesje helemaal schoon. Toen ze van me afkroop zei ze heel verlegen "Dank je, dat was lekker".

Alsnog bedankt Merel. Je hebt een superkutje. Helaas zijn haar diensten alleen nog maar beperkt tot een massage. Haar beffen staat ze niet meer toe.

M1.jpg

Greetzzz,

Dick Head
 
Laatst bewerkt:
Een terugkerende opmerking, die me nog steeds goed doet, is dat meisjes verbaasd zijn als ze m'n leeftijd horen. Ze dachten altijd dat ik een stuk jonger was. Nu ben ik midden dertig en hoor ik vaak van ze dat ze dachten dat ik eind twintig was. Dat is iets wat ik ook regelmatig van andere mensen hoor, dus het zal wel kloppen. En dat ondanks de ieder jaar toenemende hoeveelheid witte haartjes!
 
Ik wordt steevast altijd een flink stuk jonger ingeschat. De eerste keer dacht ik nog, ja zal wel.
Maar nu vind ik het wel leuk om te horen.

Maar de leukste opmerkingen kwamen toch wel van mijn nummer 1 dame. Je hebt zo'n lekkere lul en dan niet komen, niet komen hoor nog, gevolgd met doorgaan, doorgaan, harder...Ik heb diverse malen om effe een time out gevraagd bij sessies, gewoon om op adem te komen. De beste en liefste die ik ooit heb gehad.

En diverse dames gehad die me bij het afscheid bedankte dat ik ze heerlijk had laten komen, dat het echt lekker was.
 
Ik denk dat een dame die ik vaker bezocht aangaf dat ik zo was afgevallen. Was echt een bevestiging dat ze oplet. Dit was zelf op een dag dat ik niet voor haar ging maar een andere dame en zagen elkaar in de woonkamer daar.

Hahaha ik had dit een paar maandjes net terug andersom; had een dame iets van jaar niet gezien...bij het uikleden staart ze naar me buik(je) zegt niks maar doet zo'n frown met der hele gezicht en wijst er naar met een vragende blik in der ogen...ik moest wel lachen en schoot id verdediging 'ja corona kilo's / kan niet meer sporten ofzo'. Afijn we doen ons ding, staan op einde voor de spiegel; doet ze der hand op me buik en btj heen en weer bewegen alsof ik zwanger was ofzo. Terwijl ze half nee schuddend en afkeurend in de spiegel kijkt zegt ze "you got fat!" Ze brak mijn gevoel van eigenwaarde toch wel een klein beetje, terwijl ik net deed of het met me geheel miet raakte natuurlijk.

Maar het ding is; ik ben dus helemaal niet dik hahaha als ik op werk sv zeg "ben aangekomen" krijg ik steevast terug "dude dat ik niks" en dan komen de bierbuiken op tafel etc. In die club werkte ook een andere dame -vriendin van haar ook buiten werk om- die nouja wat meer corona kilotjes had opgelopen, die weer maanden daarvoor tegen mij zei 'I've gotten fat' waar ik het wel mee eens was en iig niet echt ontkrachtte en misschien of en toe een klein schepje bovenop gooide van 'moet niet meer worden; kan ik je niet meer tillen' enzo...

Anywayyyyys toen zij dus tegen mij zei "you got fat" zat ze zooo in mijn hoofd de fucking plager!!! Weet achteraf vrij zeker dat ze mij bewust dikke payback gaf names haar vriendin hahaha want ze had goed ingeschat / eerder gemerkt dat ik toch wel enige trots uit mijn enigszins atletisch en iig nog niet afgetakelde lichaam haal...een week later zat ik weer met regelmaat in de sportschool like I'll show you b*tch :p

*las ook de "je ziet er jonger uit" en die kreeg ik ook bijna steevast om me oren, inmiddels nagenoeg nooit meer...wat ergens wel een keiharde reality check is ;)
 
Gisterenavond zond CANVAS / VRT een programma uit over prostitutie.

Dames en heren werden geïnterviewd. Wellicht dat sommigen van hen voor Noord-Nederlanders wat moeilijk zijn te verstaan (er is ook een Nederlandse dame bij en de Franstalige dame wordt uiteraard voor de niet-Brusselaars ondertiteld), maar desondanks: hoogst leerzaam. Voor de geïnteresseerden: er komen nog meer afleveringen.

De Brusselse (nu gepensioneerde) dame zei onder meer (ik parafraseer): Ik heb duizenden mannen gehad. Sámen zijn ze de perfecte man.

Een compliment voor ons allen ? Of reëler: hoeveel mannen heb je wel niet nodig om tot een beetje masculiene perfectie te komen ?

Ook haalde zij heel veel van wat hier wordt gezegd onderuit: het is louter illusie, een toneelstuk. En ik kan zó "klaarkomen" dat echt èlke klant het gelooft ...

Daarnaast gaven anderen aan dat zij ook wel eens ècht klaarkomen, waarbij door een van hen echter ook werd opgemerkt: dat doe ik in stilte ... want dat plezier gun ik hem niet.

Complimenten functioneren in het ongeschreven toneelstuk dat wij damesbezoek noemen.

En illusies worden "met liefde" omarmd (en hier soms lichtelijk "opgeblazen") omdat de realiteit vaak zo bitter en zo hard is ...
 
Het gaat er soms meer om wie t zegt , dan wat ze zegt. En of er een verandering is. Ik kom al een tijdje bij een Milf dame , eerst vond ze me helemaal niks , maar ja de stofzuiger was kapot en de koelkast leeg. nu paar jaar later gaat het beter met haar , ze is nu rijschoolhoudster en ze zeg " je mag wel paar keer komen zonder te betalen" En dat doet ze ook !
 
Ook haalde zij heel veel van wat hier wordt gezegd onderuit: het is louter illusie, een toneelstuk. En ik kan zó "klaarkomen" dat echt èlke klant het gelooft ...
Dat zie je helemaal verkeerd ik weet zeker dat de meesten hier de dames wel degelijk klaar laten komen en deze dame een uitzondering is. Gillend laten klaarkomen zelfs en meerdere keren wel te verstaan

🤣
 
Dat zie je helemaal verkeerd ik weet zeker dat de meesten hier de dames wel degelijk klaar laten komen en deze dame een uitzondering is. Gillend laten klaarkomen zelfs en meerdere keren wel te verstaan

🤣
Ik heb ook begrepen dat iedereen er jong uit ziet, fit is, een enorme klavotz heeft, kan likken als lassie en kan spuiten als Peter North. Als ik vrouw was dan wist ik het wel, ik werd meteen DVP. De hele dag mezelf laten verwennen door al die halfgoden en 6-7 keer klaarkomen op een dag zou de norm zijn. Heerlijk. En er dan nog voor betaald worden ook.
 
Gisterenavond zond CANVAS / VRT een programma uit over prostitutie.


Daarnaast gaven anderen aan dat zij ook wel eens ècht klaarkomen, waarbij door een van hen echter ook werd opgemerkt: dat doe ik in stilte ... want dat plezier gun ik hem niet.
Als je als dame zegt klaarkomen doe ik in stilte ..... want dat plezier gun ik hem niet heb je denk ik toch het verkeerde beroep gekozen. Dan doe je het dus echt alleen voor het geld en niet ook voor het menselijke contact om de ander ook plezier te gunnen en zich goed te laten voelen. Eigenlijk denk ik dat dat toch wel de basis moet zijn. Anders zie ik niet hoe je dit soort werk langere tijd kan doen.
 
Gisterenavond zond CANVAS / VRT een programma uit over prostitutie.

Dames en heren werden geïnterviewd. Wellicht dat sommigen van hen voor Noord-Nederlanders wat moeilijk zijn te verstaan (er is ook een Nederlandse dame bij en de Franstalige dame wordt uiteraard voor de niet-Brusselaars ondertiteld), maar desondanks: hoogst leerzaam. Voor de geïnteresseerden: er komen nog meer afleveringen.

De Brusselse (nu gepensioneerde) dame zei onder meer (ik parafraseer): Ik heb duizenden mannen gehad. Sámen zijn ze de perfecte man.

Een compliment voor ons allen ? Of reëler: hoeveel mannen heb je wel niet nodig om tot een beetje masculiene perfectie te komen ?

Ook haalde zij heel veel van wat hier wordt gezegd onderuit: het is louter illusie, een toneelstuk. En ik kan zó "klaarkomen" dat echt èlke klant het gelooft ...

Daarnaast gaven anderen aan dat zij ook wel eens ècht klaarkomen, waarbij door een van hen echter ook werd opgemerkt: dat doe ik in stilte ... want dat plezier gun ik hem niet.

Complimenten functioneren in het ongeschreven toneelstuk dat wij damesbezoek noemen.

En illusies worden "met liefde" omarmd (en hier soms lichtelijk "opgeblazen") omdat de realiteit vaak zo bitter en zo hard is ...
Zogenaamde Reality TV, 80% in scene gezet! Geloof niet alles wat je ziet.
 
Het gaat er soms meer om wie t zegt , dan wat ze zegt. En of er een verandering is. Ik kom al een tijdje bij een Milf dame , eerst vond ze me helemaal niks , maar ja de stofzuiger was kapot en de koelkast leeg. nu paar jaar later gaat het beter met haar , ze is nu rijschoolhoudster en ze zeg " je mag wel paar keer komen zonder te betalen" En dat doet ze ook !
Het mag dan wel allemaal een beetje "fake" of gespeeld zijn... als je maar een leuke tijd beleeft. Je gaat tenslotte naar een DVP om je fantasie bot te vieren.
Maar in een gezonde DVP-klant relatie versterk je elkaars zelfrespect / eigenbeeld waarbij beiden zich goed in hun vel voelen... en de sex vanzelf stukken beter wordt!
 
Als je als dame zegt klaarkomen doe ik in stilte ..... want dat plezier gun ik hem niet heb je denk ik toch het verkeerde beroep gekozen. Dan doe je het dus echt alleen voor het geld en niet ook voor het menselijke contact om de ander ook plezier te gunnen en zich goed te laten voelen. Eigenlijk denk ik dat dat toch wel de basis moet zijn. Anders zie ik niet hoe je dit soort werk langere tijd kan doen.
Als je het programma had gezien zou je wel beter weten! Ze had het over bepaalde klootzakken...
Verder in het interview zij ze letterlijk: "bij elke sessie kwam m'n ruggegraat wat rechter". Haar zelfbeeld ging erop vooruit... en ze was echt trots op haar beroep.
 
Als je het programma had gezien zou je wel beter weten! Ze had het over bepaalde klootzakken...
Verder in het interview zij ze letterlijk: "bij elke sessie kwam m'n ruggegraat wat rechter". Haar zelfbeeld ging erop vooruit... en ze was echt trots op haar beroep.
Welke standje is dat, dat je ruggegraat steeds rechter komt te staan? Dat kan mijn rug ook wel gebruiken.
 
"Dat zie je helemaal verkeerd ik weet zeker dat de meesten hier de dames wel degelijk klaar laten komen en deze dame een uitzondering is. Gillend laten klaarkomen zelfs en meerdere keren wel te verstaan" (# 73)

Ach, die ontlezing toch.

1. Ik zie of zag niets - noch goed, noch verkeerd: ik geef weer wat een ander vanuit haar ervaringen opmerkte.
2. Ik geef ook aan dat er door anderen werd gezegd dat er soms wel degelijk een orgasme in het "spel" is.

Ach, die ontlezing toch.
 
"Zogenaamde Reality TV, 80% in scene gezet! Geloof niet alles wat je ziet." (#77).

Het programma gezien ?

De interviewer, Gilles de Coster, die eerder interview-portretten maakte over en met strafpleiters, misdaaddokters, procureurs en strafrechters, allemaal "naïeve onbenullen" die zich spontaan voor een "reality-tv-karretje" lieten spannen, is vanzelfsprekend minder betrouwbaar dan de hedendaagse grossiers in onbewezen aannames zijn.

Hetgeen ook geldt voor Coen Verbraak in Nederland.
 
Het mooiste compliment was eigenlijk meer een commando. Tijdens een zeer intense sessie kwam ik klaar terwijl ik haar doggy aan het neuken was en dat voelde de dame. Toen ik mijn tempo verlaagde, schreeuwde ze me toe: "don't you fucking stop now, don't you dare to fucking stop now". Ik verhoogde mijn tempo totdat ze plotseling plat op haar buik naar voren viel op het bed en nog met haar hele lichaam bleef schokken. Toen ik haar wilde aanraken, vroeg ze me haar even op adem te laten komen. Nadat ze was bijgekomen, vroeg ze: "where did you learn to fuck like a black guy?".
 
Terug
Bovenaan Onderaan