Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zullen heus dames zijn die het menen en dvp's die dit enkel doen omdat ze willen dat je terugkeert. Hoe dan ook, who cares? Ik zeg ook weleens iets tegen een dvp wat ik meen en soms lieg ik, bv over hoe ik heet of waar ik woon of waar ik oorspronkelijk vandaan kom, so what?

Vrijdag is echt een topdag om naar de gym te gaan trouwens, het is altijd rustig 😆

Dat was bij mij Sharon die dat zei!
(en die had dus al aardig wat harde pikken gezien!)
🤭🤭🤭 Sharon, wat een dame 🥵🥵🥵 eentje die echt haar werk graag deed en dat ook met overtuiging deed. Ook over mijn pik was ze erg lovend. Steeds verwonderd over hoe keihard ie was en een mooie rechte waren haar woorden. 😎😎😎😎. Wat hebben wij mooie jaren samen met elkaar beleefd. 🥵🥵🥵🥵🥵

Eén zei dat ik een mooi kontje had. Heb dat wel nog gehoord van niet-DVPs, maar zij was de enige betalende.

Veel complimenten ook gekregen op mijn dick sucking skills (maar dat krijg je niet echt van dames te horen ;)).

Maar de beste complimenten krijg je van wat niet gezegd wordt. Een streel. Werkelijk klaarkomen ipv faken (niet dat ik beweer een expert te zijn in het verschil, maar ik heb toch al verschillen gemerkt, dus ofwel waren dat echt goede actrices, of het was echt).

Het mooiste wat tegen mij gezegd is : wat heb jij toch een mooie portemenee. Heren de dames zijn alleen uit op je geld. Heb geen illusies

Ik geloof dat best wel. Toch neemt dat niet weg dat mijn favoriete dame, ondertussen heb ik haar 18 keer bezocht, vaak ook nog met mij praat over dingen die eigenlijk niets met seks te maken hebben - mijn persoonlijke leven, waar ik zoal naar op reis ga en daguitstappen doe, het mooie en minder mooie weer, mijn "familie" die ik bijna niet meer zie en die nooit met mij gepraat heeft over al wat met intimiteit te maken heeft,...

de gene die mij altijd bij zal blijven zijn niet de woorden die gezegd waren maar het was de lichaams taal

Ik zag haar tijdens de sessie van een uur lichamelijk 3 keer klaar komen. Is misschien niet echt een compliment maar het voelt verdomd goed
Goed je best gedaan zal ze wel waarderen ,daar mag je vast terug komen 😊

Een dame die via een booker/planner/manager (hoe je het ook wilt noemen) werkt, maar waarvan ik ook haar rechtstreekse nummer heb appte mij:

I will finish working with my manager on 'x datum' and I think I will stay another day to just spend time with you

Goed gedaan , dan sta je er goed op bij haar .

Het is te hopen dat ze dan niet verwacht om bij de juwelier ook wat "time te willen spenden" met jou .... 😉

Grapje !

Goed gedaan , dan sta je er goed op bij haar .

Het is te hopen dat ze dan niet verwacht om bij de juwelier ook wat "time te willen spenden" met jou .... 😉

Grapje !
Voordat we elkaars nummer hebben uitgewisseld hebben we eerst duidelijke afspraken gemaakt over wat we van elkaar kunnen verwachten. Verder heb ik deze dame ook nooit presentjes o.i.d. gegevens (misschien een keer een fooitje). Dus als het goed is weet ze wat ze aan met heeft :p

Gisteren afgesproken bij een DVP die dol is op gebefd worden. Ik ben persoonlijk superfan van deze daad. Ik had een half uurtje met haar geboekt en, na wat keuvelen (incl hoe ze regelmatig klanten heeft die alleen maar daarvoor bij haar komen) begin ik er aan.

Een half uur van interessante geluiden later gaat een alarmpje af (ze had het half uur begonnen na het keuvelen), we liggen te ver er van om er aan te kunnen en ze zegt "doe maar door, het voelt zo lekker, het zal wel vanzelf stoppen". Ik geef extra hard van katoen, net als dat alarm. Uiteindelijk geeft het ding het op, wij blijven doorgaan tot de dame keihard klaarkomt.

We liggen nog wat na te genieten. Ik ga nog wat over haar lichaam en ze laat me weten "Je kan het wel heel goed. Er zijn er niet veel die me kunnen doen klaarkomen.".

Kan natuurlijk dat ze dat tegen meerdere zegt, but I'll take it.

Terug
Bovenaan Onderaan