GeefGeniet
Meubelstuk
Dat is wel waar! Mn gezicht staat echt op -_- als ik een dvp bezoek haha! Mja lief doen, daarvoor word je denk ik echt afgestraft is mn overtuiging. Ga je lief doen? Dan wordt je financieel leeg getrokken gezien het hun werk is. En dit bedoel ik niet naar want ik geloof niet dat dvp's je willen leegtrekken maar ze willen gewoon hun agenda zo vol mogelijk hebben, net zoals de kapper ook een volle agenda wil. Maar net zoals bij de kapper is word-to-mouth cruciaal dus de dvp's die goede service bieden, zullen volle agenda's hebben.Ik denk niet dat ze alleen dat soort DVPs treffen. Wat je uitstraalt krijg je terug. Zie je het alleen als een zakelijke transactie dan is dat ook de seks die je krijgt. Niets mis mee natuurlijk
Zie als voorbeeld:
- Mirella van doublet
- Valeria van doublet
- Cassandra van geleen
- Diana van geleen (die bij 23k)
- Camelia van geleen
De bovengenoemde dames zijn meestal erg druk bezig en dat krijg je bij goeie service en dan verdien je ook gwn meer dinero.
En weetje, deze dames hebben denk ik 1 ding gemeen: namelijk dat ze ergens voldoening halen uit hun werk. Dat is mn psychologische bevinding hoor. Bij Mirella viel mij dat erg op: ze is echt zwaar servicegericht en toont waardering. Als je dan klaarkomt, dan ziet ze dat als compliment en tijd boeit haar niet. En dan krijg je als effect dat mannen die elkaar gunnen, dit delen en dan is ze continue aan het werk en dan krijgt ze continue mannen die bevtedigend weggaan en haar bedanken. Ik ben zelf het liefst na het klaarkomen, en bedank de dame altijd!