Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk niet dat ze alleen dat soort DVPs treffen. Wat je uitstraalt krijg je terug. Zie je het alleen als een zakelijke transactie dan is dat ook de seks die je krijgt. Niets mis mee natuurlijk
Dat is wel waar! Mn gezicht staat echt op -_- als ik een dvp bezoek haha! Mja lief doen, daarvoor word je denk ik echt afgestraft is mn overtuiging. Ga je lief doen? Dan wordt je financieel leeg getrokken gezien het hun werk is. En dit bedoel ik niet naar want ik geloof niet dat dvp's je willen leegtrekken maar ze willen gewoon hun agenda zo vol mogelijk hebben, net zoals de kapper ook een volle agenda wil. Maar net zoals bij de kapper is word-to-mouth cruciaal dus de dvp's die goede service bieden, zullen volle agenda's hebben.
Zie als voorbeeld:
- Mirella van doublet
- Valeria van doublet
- Cassandra van geleen
- Diana van geleen (die bij 23k)
- Camelia van geleen

De bovengenoemde dames zijn meestal erg druk bezig en dat krijg je bij goeie service en dan verdien je ook gwn meer dinero.

En weetje, deze dames hebben denk ik 1 ding gemeen: namelijk dat ze ergens voldoening halen uit hun werk. Dat is mn psychologische bevinding hoor. Bij Mirella viel mij dat erg op: ze is echt zwaar servicegericht en toont waardering. Als je dan klaarkomt, dan ziet ze dat als compliment en tijd boeit haar niet. En dan krijg je als effect dat mannen die elkaar gunnen, dit delen en dan is ze continue aan het werk en dan krijgt ze continue mannen die bevtedigend weggaan en haar bedanken. Ik ben zelf het liefst na het klaarkomen, en bedank de dame altijd!

@Tepellover. Wat @toyboy69 beschrijft heb ik ook bij 2 DVP's meegemaakt. Wel betalen voor de sex, maar daarnaast ook leuke dingen doen die niet over sex gaan. Dus eten, terrasje pakken, samen een nachtje in een hotel, concerten, ..... Moet zeggen dat ik hier nooit spijt van heb gehad en dat we altijd duidelijk hebben gehouden dat we geen relatie met elkaar hebben. Gewoon FUN, beiden genieten.
mooi toch!

Tsja... en dat 'zoveel mogelijk geld binnenharken'... is hier blijkbaar een zéér populair topic. Jammer natuurlijk... als die dan net dat soort klant zijn die enkel dat soort DVP's treffen!

Verder hoeft het echt niet om 'gevoelens' te gaan hoor! Waarom zou zo'n vrouw niet (nog) een keertje écht lekkere sex willen... en er nog voor betaald worden ook!

Heb zelf al heel wat verzoekjes gehad 'Hey! Wanneer zie ik jou nog eens'? Leuk toch!
Hey Marco wanneer zie ik je nog eens terug ik mis je heel erg. Dat geld van je word hier ook gemist kom gauw terug en vergeet geen dure champagne mee te nemen me poesje is droog als wat.🤣😂

Ga je lief doen? Dan wordt je financieel leeg getrokken gezien het hun werk is. En dit bedoel ik niet naar
Je maakt hierbij zeker een goed punt, en het is zeker niet naar als het de waarheid is.

Wij twee zijn tegenpolen als het om de type van de service gaat. Ik behoor wel tot degene die lief doen maar ik trek er ook grenzen in. Is een DVP goed en lief voor me en ook gewoon goede seks dan zal ik haar vaak bezoeken, anders hou ik het bij eenmalig.

Het is wel zo dat ik vaak zat extra tijd of service heb gekregen door "lief" te doen. Dat is dan niet altijd zo. Ik vind het ook wel leuk om een DVP wat persoonlijker te leren kennen. Het hoeft niet, het mag wel.

Gisteren is mij dan een "faker" overkomen (afspraak vergeten en geen goede communicatie voor een gevolg afspraak). Behalve aardig wat tijd heeft het geen geld gekost, dus dat scheelt dan weer.

Terug
Bovenaan Onderaan