Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het fijn om complimenten te krijgen over mijn uiterlijk, ook al geef ik de dames geld en menen ze het eigenlijk niet. Zolang ik maar het gevoel krijg dat het oprecht is.

Heb 2x gehad dat er op het eind bij het aankleden tegen me werd verteld "you're a beautiful boy", 1x een compliment gehad over mijn benen met de vraag of ik aan sport deed (nee doe ik niet) en het blijft ook wel leuk als ik ze vertel dat ik nooit een vriendin heb gehad, daar moeite mee heb en dat ze dan opkijken. Gewoon ff dat ego laten strelen, ook daar betaal je opzich wel voor toch? 😜
Vroeger ging ik vaak naar rock concerten , en daar kreeg je steevast te horen dat je het beste publiek was waar ze ooit voor gespeeld hadden , als je een jaar of 16 bent geloof je dat dan natuurlijk en ga je trots naar huis
Als je dan later een videoband zag van diezelfde band maar ergens bij een optreden in Duitsland of zo vertelden ze dat publiek daar exact hetzelfde , en ook die reageerden er even enthousiast op dus laten we het er op houden dat het gewoon zowel bij DVP's als bij rockmuzikanten een onderdeel van de show is wat ze allemaal in hun repertoire houden om dezelfde reden , het werkt namelijk
 
Vroeger ging ik vaak naar rock concerten , en daar kreeg je steevast te horen dat je het beste publiek was waar ze ooit voor gespeeld hadden , als je een jaar of 16 bent geloof je dat dan natuurlijk en ga je trots naar huis
Als je dan later een videoband zag van diezelfde band maar ergens bij een optreden in Duitsland of zo vertelden ze dat publiek daar exact hetzelfde , en ook die reageerden er even enthousiast op dus laten we het er op houden dat het gewoon zowel bij DVP's als bij rockmuzikanten een onderdeel van de show is wat ze allemaal in hun repertoire houden om dezelfde reden , het werkt namelijk
@OmeAad Je bent te nuchter voor deze wereld.
Je prikt alle illusies door.
 
Ik ben 5x naar Diana Ross geweest en 5x zat ik in the most amazing audiance she ever played for. Dat deed ze zo'n 180 keer per jaar.
In een dorp hier vlakbij hebben ze elk jaar een tentfeest en op één van die jaargangen trad daar de Engelse jaren 70 band The Sweet op , ik zat dat feit in een kroeg in Amsterdam met mijn vrienden te bespreken toen de barjuffrouw ons wist te vertellen dat op die datum de drummer jarig was

Ik was nogal verbaasd dat die dame nogal zo'n grote fan was dat ze hiervan op de hoogte was en vroeg hoe ze dat wist , ze vertelde dat ze in dertig jaar tijd the Sweet een keer of vier gezien had en dat elke keer de drummer jarig was en het publiek dan happy birthday moest zingen
Een paar weken later was het concert en je raad nooit wie er jarig was
 
Gezegd.... Meer gedaan...

Zandpad early 2000's: net voor 12 uur oud en nieuw bootje ingestapt. Dame vindt zo gezellig dat ik na blowjob voor 50 euro blijft tot 5 uur in de ochtend.

Early 2000's. Thaise meid in de Oude Kennissteeg (Lin) vraagt of ik mee ga naar de stad. Daarna talloze malen zonder te betalen doorgeploegd.

Early 2000's zelfde verhaal met Joy van de Singel. Maar dan eenmalig gratis bij haar thuis na een gezellige middag.

2022 bij een DvP uit de Stoofsteeg langs in Duitsland. Is akkoord dat we elkaar ontmoeten na tien jaar. Drankje en haar kutje en mondje volgespoten.

2019 gratis blowjob nadat ik een Sexjobs meid even afzet in Amsterdam waar ik toch wilde zijn.
 
Ik krijg tegenwoordig steeds vaker te horen dat ik zo lekker ruik. En dat is eigenlijk niet eens alleen bij DvP's. Toch ook wel eens leuk voor de verandering :)
Kijk, dat zijn tenmiste geloofwaardige, oprechte complimenten; niet de standaard wegwerp zinnetjes die dit topic voor een groot deel vullen.
 
Ik weet niet of het volgende per se het meest aardige is wat een dpv ooit tegen mij heeft gezegd, maar ik denk wel het meest complimenteuze;
Een dvp zei een keer tegen mij tijdens het seksuele spel dat zich ontwouwde dat ze mij er zo aantrekklijk uit vond zien dat ze eigenlijk vond dat zij mij zou moeten betalen om seks te hebben met elkaar in plaats van andersom. Helaas betekende dit voor mij alleen korting op haar extra's, dus helemaal gemeend zal het niet zijn geweest, maar ik had wel het idee dat wat ze zei de gedachte was die op dat moment in haar opkwam.
 
Ik vind het fijn om complimenten te krijgen over mijn uiterlijk

Heb 2x gehad dat er op het eind bij het aankleden tegen me werd verteld "you're a beautiful boy"
Natuurlijk is het leuk als je complimenten krijgt. Maar ach dat is gewoon de standaard repertoire die ze afdraaien.

Zelf ben ik kaal en dik met een kleine pik. Dan nog zegt een ho tegen mij: " Oh, you are so handsome. Fuck me baby with your monster cock".

Gewoon met een flink korrel zout nemen 🙈.
 
Complimentjes zijn toch altijd fijn, wederzijds, vaak zijn die ook voor een deel gemeend.
Iedereen is toch vatbaar voor een positief gebaar ook al weet je dat het bij het spelletje hoort. De meesten van ons zijn zich toch terdege bewust van de illusie. Wel een beetje pijnlijk zielig voor die paar die bereid zijn in discussie te gaan over het omgekeerde.
 
Het mooiste complimentje dat ik ooit heb gehad was na het bezoek, toen ik terug thuis was, dat ik een sms'je kreeg dat ze ervan genoten had. Na een paar berichtjes uitgewisseld te hebben vroeg ik haar of ze op fb zat en via messenger te communiceren. Ze wist mijn naam en heeft mij een vriendschapsverzoek gestuurd met haar privé account. Zo gaf ze zichzelf helemaal "bloot" en kon ik haar echt leren kennen. Dit is voor mij de ultieme GFE.
 
Het mooiste complimentje dat ik ooit heb gehad was na het bezoek, toen ik terug thuis was, dat ik een sms'je kreeg dat ze ervan genoten had. Na een paar berichtjes uitgewisseld te hebben vroeg ik haar of ze op fb zat en via messenger te communiceren. Ze wist mijn naam en heeft mij een vriendschapsverzoek gestuurd met haar privé account. Zo gaf ze zichzelf helemaal "bloot" en kon ik haar echt leren kennen. Dit is voor mij de ultieme GFE.

Nu nog steeds contact met haar?
 
Het mooiste complimentje dat ik ooit heb gehad was na het bezoek, toen ik terug thuis was, dat ik een sms'je kreeg dat ze ervan genoten had. Na een paar berichtjes uitgewisseld te hebben vroeg ik haar of ze op fb zat en via messenger te communiceren. Ze wist mijn naam en heeft mij een vriendschapsverzoek gestuurd met haar privé account. Zo gaf ze zichzelf helemaal "bloot" en kon ik haar echt leren kennen. Dit is voor mij de ultieme GFE.
Dat zijn zaken die leuker zijn dan de doorsnee complimenten die ze aan iedereen geven. En vele hier precies weg van zijn. Maar prive nr of prive accounts delen toont vertrouwen.
 
Tijdens mijn studententijd in Amsterdam wandelde ik tijdens mijn 2e dvp bezoek bij een Aziatische dame naar binnen. Dat bleek een leuk gekke dame te zijn die vrij vlot coke en vodka erbij pakte Het was ontzettend gezellig maar ik wist niet dat coke ervoor kon zorgen dat je geen erectie meer kan krijgen... Dus na verloop van tijd was ik bloedgeil (nog niet klaargekomen) en had ik een slappe lul 🤣. Het was inmiddels een uurtje of twee en ik vroeg aan haar wat het zou kosten om tot sluitingstijd bij haar te blijven. Prijs afgesproken en ik snel naar de pinautomaat en terug. Toen ik bij haar aankwam vroeg ze of ik anders zin had om naar haar huis te gaan en ons avontuurtje daar voort te zetten.

Daar aangekomen kreeg ik gelijk een blauw pilletje om me te helpen en hebben we tot in de late ochtend gefeest, geneukt, gepraat en gelachen.

Bij het weggaan kreeg ik haar nummer en zei ze tegen me: "baby, i had so much fun, i want to see you again". Ik zei dat ik het super leuk vond maar dat ik nog studeerde en dit soort uitgaves eigenlijk niet kon doen. Daarop zei ze: "it's okay, i know you don"t have much money. Just pay a little bit and stay long. I like that you make me feel like a normal girl". En dat laatste zinnetje vond ik zo een mooi compliment. Dat gaf ook de klik aan die er tussen ons was.

Daarna regelmatig bij haar teruggeweest tot ik in een dronken bui mijn telefoon en ook haar nummer kwijtraakte. Na een paar maanden nog een aantal keer teruggegaan naar de wallen om te kijken of ik haar zag. Uiteindelijk haar buurvrouw op de wallen aangesproken en die gaf aan dat ze naar het buitenland was vertrokken.

Nog een paar keer een andere dvp geprobeerd maar dat kwam niet in de buurt van mijn ervaring met haar. Gestopt met DVP's tot een jaartje geleden. Het heeft even geduurd om mijn ervaring te zien als een mooie herinnering in plaats van een benchmark waar ik andere dvp ervaringen tegen afzette.
 
Jaren geleden kwam ik te weten dat mijn onderbuurvrouw soms mannen ontvangt nadat haar man geregeld voor zijn werk naar het buitenland moest , op een dag kwam ze mij vragen om haar rolluik in de slaapkamer te komen herstellen ,daar dit niet meer maar beneden kom , dus ik naar daar met een keuken laddertje , toen ik op die ladder stond kwam ze naast mij staan en zegde ik zal de ladder even vastnemen ,toen pakte ze mijn vast aan de binnenkomt van mijn benen en ging steeds hoger tot aan mijn teelballen, ik zegde zo geraakt dit rolluik nooit gemaakt , dus even van de ladder gestapt en het bed op , daar begon het spel we hebben wel zeker drie uur op dat bed gelegen , en als kwam aan bod ,,, en nadien kreeg ik te horen dat ik een speelgoedje had dat goud waard was , en dat ze nog nooit zo lang en goed is klaargekomen , en dat ik zeker iedere keer dat haar man op buitenlandse missie is mij komt halen voor een vrij partijtje , ben en nog verschillende keren langs geweest en iedere keer kwam het woord je heb echt een goede gouden penis en telkens kom ik echt klaar wat bij mijn man als bij andere telkens niet lukt ,spijtig genoeg is ze nadien verhuisd naar een andere provincie .
 
Terug
Bovenaan Onderaan