Het beste en slechtste privéhuis.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De lui die die beslissingen maken hebben vaak ook nooit een seksinrichting gezien of de werkelijke wantoestanden die de illegaliteit met zich meebrengt. Met zo'n beleid wil men de boel afschrikken; op de stoel van een seksbedrijf gaan zitten door een gesprek aan te gaan met een sekswerker en te letten op dingen zoals lichaamstaal en dergelijk.

Het is gewoon een landelijk ontmoedigingsbeleid als je het mij vraagt. Zo werk je niet legaliteit in de hand of dat je een safe space schept. Ik ga mn energie er ook niet aan verspillen. Ik heb een paar keer met gemeente Amsterdam om tafel ook gezeten - voor mij is het plaatje helder, al sinds (wijlen) van der Laan.
 
Zonde? Jazeker. Maar wat doe je eraan. Het systeem was in de regel goed, vertrouwd maar de overheid werkt indirect de illegaliteit in de hand, en dat al voor tientallen jaren.
Het lijkt me behoorlijk lastig om voet bij stuk te houden als je als bordeelhouder te maken krijgt met criminelen. Theo Heuft is daarvan wellicht het bekendste voorbeeld.
 
Ik weet het niet. Criminele inmenging moet je sws natuurlijk als eigenaar niet doen. Ik kan me voorstellen dat criminelen ook de schoorsteen laten roken - ik was er zelf ook getuige van dat enkele klanten van ons met regelmaat ripdeals deden, 2 dagen vol strak aan de drugs zaten, soms 48 uur dames boekte (houdt rekening met 130 het uur) en dan snap je het wel hoe 1 zo'n persoon de gehele maandomzet recht kan trekken.

Als je leest dat sommige clubs gesloten zijn omdat er gedeald werd; tja. Ook die snapte als geen ander dat met extra's er veel meer uren gemaakt konden worden. Helaas wordt je dan gepakt en is sluiting tot gevolg.

Geld is immers groen - waar het vandaan komt is "onze" zaak ook niet. We zijn geen bank, geen instelling, die over de schouder van de klant mee moet gaan zitten kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan