Het beste en slechtste privéhuis.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
351
27/05/22
387
Hallo allemaal.
Ik ben nog nooit in een privéhuis geweest.
Ik wil toch eens een bezoekje brengen aan zo'n huis.
Welk privéhuis kunnen jullie echt aanraden, waar je je een koning voelt. (Mooie dames, vriendelijke ontvangst)
En welke privéhuizen moet je echt vermijden??
Alvast bedankt 👍
 
Hallo allemaal.
Ik ben nog nooit in een privéhuis geweest.
Ik wil toch eens een bezoekje brengen aan zo'n huis.
Welk privéhuis kunnen jullie echt aanraden, waar je je een koning voelt. (Mooie dames, vriendelijke ontvangst)
En welke privéhuizen moet je echt vermijden??
Alvast bedankt 👍
Welk regio , land , provincie ???
 
Er zijn privéhuizen waarbij je met andere klanten in een ruimte zit (Diane's Secret, Den Haag bijvoorbeeld). Bij andere is het zo geregeld dat je geen andere klanten tegenkomt. Iets om rekening mee te houden bij je keuze.
Ik ben zelf al lang niet meer bij een privéhuis geweest, dus heb niet direct tips.
 
Salon 261 is niet direct een privéhuis, in die zin dat ze kamers verhuren aan zelfstandig werkende dames. Je kunt er zonder afspraak naar binnen gaan en dan vragen ze of er dames zijn die vrij zijn om zich voor te stellen, maar er kan ook niemand vrij zijn. Er zijn daardoor ook geen vastgestelde tarieven. Die bepalen de dames zelf.
House of Dreams Amersfoort, La Cloche Utrecht, goede nette privéhuizen. Hou echter wel rekening met extra kosten. De prijs op de site is de instapprijs. Je kunt zomaar 50 of 70 euro extra kwijt zijn voor het hele pretpakket. Wel discreet, je komt geen andere klanten tegen. Dynamite in Nieuwegein, daar moet je tegen kunnen. Dat is een kippenhok en heel chaotisch met voorstellen. Maar de prijzen zijn redelijk en ik heb er een keer een heel goede date gehad. DS in Den Haag ook een keer geweest. Die woonkamer waar iedereen bij elkaar zit, dat moet je willen. Ik zat er niet echt mee, maar ik kan me voorstellen dat het niet voor iedereen prettig is. Ik heb er een prima date gehad, in een veel te klein kamertje. Maar de dame maakte alles goed. UP ben ik een keer geweest, sommigen zweren erbij, ik vond de sfeer niet prettig. Zo is het voor iedereen verschillend. Het is net wat je uit wilt geven en wat je aanspreekt. Probeer er een aantal, voor een half uur tegen het basistarief.
 
Dianes Secret gebeld RINA en haar beschikbaarheid

"kunt u over een uur terugbellen"

ik bel terug

"o wacht blijf aan de lijn..hmm ze neemt niet op..maar ik denk dat ze er morgen is..ik weet t niet zeker"

ik vraag of ze (tong)zoent, pmc of pzc, etc

"o weet ik eigenlijk niet...bel morgen"

en ze hangt bemmmm op !
Ik heb gemengde gevoelens over Diane's Secret. Het is niet slecht, maar ook niet goed.
Bij privehuizen heb ik vaak het gevoel dat het "afwerk fabrieken" zijn.:D
 
Ik heb gemengde gevoelens over Diane's Secret. Het is niet slecht, maar ook niet goed.
Bij privehuizen heb ik vaak het gevoel dat het "afwerk fabrieken" zijn.:D
Tsja.....dat zijn het in feite ook. Alleen het ene privéhuis zet zichzelf meer eleganter in de markt dan de ander. Met andere woorden: bij het ene privéhuis voel je je een koning, bij de ander slechts een klant die betaalt, z'n zaakje leegt, en weer oprot.
 
Tsja.....dat zijn het in feite ook. Alleen het ene privéhuis zet zichzelf meer eleganter in de markt dan de ander. Met andere woorden: bij het ene privéhuis voel je je een koning, bij de ander slechts een klant die betaalt, z'n zaakje leegt, en weer oprot.
Klopt. Uiteindelijk gaat men voor een bepaalde dame. De privehuis zelf is eigenlijk secundair van belang.
 
mijn mening is dat er bij geen enkel privehuis sprake is van echte gfe
Hoezo is dat een "eigenschap" van het huis en niet de betreffende dames?
Bij privehuizen heb ik vaak het gevoel dat het "afwerk fabrieken" zijn.:D
Als het er heel druk is, dan kan het weleens een beetje zo voelen, maar dat heb ik alleen bij binnenkomst en het voorstellen. Eenmaal op de kamer met een dame die er meteen enkel en alleen voor jou is en niks gehaast doet, is dat gevoel meteen weer weg.
 
Een privéhuis is net zo goed of slecht als de dame die je er uitzoekt natuurlijk ...
Nou, niet helemaal. Een kamer met alle faciliteiten, modern, schoon, of eentje met oude meuk en slechts een wastafel. Een goede gastvrouw of eentje die chagrijnig loopt te doen. Helder bij het maken van een afspraak, of geregeld ellende daarmee zijn toch zaken die het ene privehuis beter maakt dan het andere.
 
Zmijn mening is dat er bij geen enkel privehuis sprake is van echte gfe
Jawel dat gebeurt soms wel als je bij een dame bent die haar vak verstaat ,kan ze je doen geloven .dat jij de besten minnaar van de dag bent en jou een heel fijn gevoel geeft bij .r v p in Made zijn er een paar dames die je echt dat gfe gevoel geven .en natuurlijk heb je gelijk t is gespeeld ,maar wat geeft t als jij genoten hebt
 
mijn mening is dat er bij geen enkel privehuis sprake is van echte gfe
Ben ik niet met je eens. Bij Huize Fleur krijg je het gevoel wel degelijk. Is ook maar hoe jij het zelf ervaart....je weet dat het natuurlijk niet 'echt' is, maar toch voelt het af en toe zo. En dan is het prima toch? Je kan niet verwachten dat een DVP 8x per dag echt het gevoel krijgt...des te knapper dat ze het wel kan laten doen geloven.
 
Ben ik niet met je eens. Bij Huize Fleur krijg je het gevoel wel degelijk. Is ook maar hoe jij het zelf ervaart....je weet dat het natuurlijk niet 'echt' is, maar toch voelt het af en toe zo. En dan is het prima toch? Je kan niet verwachten dat een DVP 8x per dag echt het gevoel krijgt...des te knapper dat ze het wel kan laten doen geloven.
Ligt in apeldoorn William, dat is niet naast de deur.
Daarnaast zie ik merendeels 30 en 40+ dames
niet mijn ding, dan ga ik liever naar de apenheul als ik toch in apeldoorn ben 🤣

thnx man
 
Nou, niet helemaal. Een kamer met alle faciliteiten, modern, schoon, of eentje met oude meuk en slechts een wastafel. Een goede gastvrouw of eentje die chagrijnig loopt te doen. Helder bij het maken van een afspraak, of geregeld ellende daarmee zijn toch zaken die het ene privehuis beter maakt dan het andere.
Jazeker wel maar als dat allemaal perfect tot in de puntjes geregeld is en je krijgt daarna een plichtmatige date met een ongeïnteresseerde dame ga je toch met een kater naar huis
 
Het succes van zo'n bezoek hangt voor een goed deel af van de bezoeker. Als je geneigd bent je aan van alles te storen dan is er op veel adressen wat aan te merken. En op de kamer net zo, de een is beter dan een ander in staat te genieten van het intiem samenzijn met een vrouw die hij nooit eerder ontmoette. Moeilijk om dan te zeggen welk 'huis' de beste ervaring biedt.
 
Salon 261 is niet direct een privéhuis, in die zin dat ze kamers verhuren aan zelfstandig werkende dames. Je kunt er zonder afspraak naar binnen gaan en dan vragen ze of er dames zijn die vrij zijn om zich voor te stellen, maar er kan ook niemand vrij zijn. Er zijn daardoor ook geen vastgestelde tarieven. Die bepalen de dames zelf.
House of Dreams Amersfoort, La Cloche Utrecht, goede nette privéhuizen. Hou echter wel rekening met extra kosten. De prijs op de site is de instapprijs. Je kunt zomaar 50 of 70 euro extra kwijt zijn voor het hele pretpakket. Wel discreet, je komt geen andere klanten tegen. Dynamite in Nieuwegein, daar moet je tegen kunnen. Dat is een kippenhok en heel chaotisch met voorstellen. Maar de prijzen zijn redelijk en ik heb er een keer een heel goede date gehad. DS in Den Haag ook een keer geweest. Die woonkamer waar iedereen bij elkaar zit, dat moet je willen. Ik zat er niet echt mee, maar ik kan me voorstellen dat het niet voor iedereen prettig is. Ik heb er een prima date gehad, in een veel te klein kamertje. Maar de dame maakte alles goed. UP ben ik een keer geweest, sommigen zweren erbij, ik vond de sfeer niet prettig. Zo is het voor iedereen verschillend. Het is net wat je uit wilt geven en wat je aanspreekt. Probeer er een aantal, voor een half uur tegen het basistarief.

Salon 261, aantal keer geweest en heel wisselende ervaringen. Tarieven lijken overigens gelijk te zijn voor alle dames. Heb goede ervaringen met Jenna en een heerlijke Milf waar ik de naam niet meer van weet… maar ook mindere, waarbij je betaald voor 30min, de dame al na een minuut een condoom om je slappe lul duwt en je binnen enkele minuten na een halfbakken orgasme 'dwingt'. Als je hier wat van zegt krijg je rare reacties, ook van 'het management' daar. De tarieven zijn wel wat hoog. Wat dat betreft zijn er voldoende salons van vergelijkbare kwaliteit die een stuk vriendelijker geprijsd zijn, zoals DS… eigenlijk nooit een slechte ervaring gehad daar!
 
Een privéhuis is net zo goed of slecht als de dame die je er uitzoekt natuurlijk , als die er met haar pet naar gooit of als je er gewoon geen klik mee hebt hoeft het privéhuis nog niet slecht te zijn
Dat is zeker waar, maar ik merk wel dat die huizen vooral een soort kamerverhuur of locatie zijn, want customer service dat hebben ze niet. Als een ervaring heel erg tegenvalt heb ik nog nooit geld terug gehad, of een excuses of wat dan ook. En als een dame structureel slechte service verleend, maar het geld komt evengoed binnen dan zeggen die huizen ook niet: Hey ga jij ff ergens anders zitten met je k*t 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan