Sjesus, Ridderrijder.....
Sta je ook een uur voor de schappen met koffie te mijmeren en overwegen?
Goh, de koffie is duurder geworden. Gelukkig heb ik net een Zuid-Amerikaanse oud DVP (was maar 2 weken hoor) met dikke tieten ontmoet Die kan misschien goedkope koffie meenemen
Want het is zo dubbel. Ik vind koffie wel heel lekker.
Wat is lekker eigenlijk, vraag ik me wel eens af. Soms is het ook lekker om aan je ballen te krabben. Maar of dat nou de definitie van lekker is...
Maar als ik twee jaar terug koffie kocht voor 2 euro en nu moet het 4 euro kosten.. Ja, dan is het einde wel zoek. Gelukkig heb ik net op tijd een Zuid-Amerikaanse ex-DVP ontmoet (hele dikke tieten)... Dus mijn privé situatie is veranderd, zeg maar
Maar die koffie... En dan moet daar ook nog suiker in. Wat als ik straks naar de suiker loop en dat is ook duurder geworden. Ik kan er natuurlijk ook niet heenlopen. Maar ja, dan weet ik nooit of het duurder is geworden. Of ik dat dan nog leuk vind... Ik betaalde 20 euro voor tien pakken koffie, nu wordt dat dan - even rekenen - 40 euro. Tja, dat is gewoon echt meer. Zeg maar gerust tweemaal zoveel. Zou ik bijna willen zeggen. Maar ja, rekenen is ook niet meer wat het geweest is. Vroeger deden ze dat met telramen, was eigenlijk best mooi. In Zuid-Amerika rekenen sommigen nog steeds met een telraam, zoals de ex-DVP (maar twee weken hoor) dat nog steeds doet. Met haar dikke tieten. Misschien hebben jullie nog tips voor me?
Anders moet ik het maar eens vragen aan de ex-dvp die ik heb leren kennen. Nu al anderhalf jaar. Dikke tieten.
Pffff
Zoek een hobby man. Of is neuzelen je hobby?