Het breekpunt is bereikt.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ramen en privehuizen zitten vol pareltjes voor 80-100 voor 30 min of 140/160 - 200 per uur, aanbod is daar zo groot, snap het probleem niet qua hoge prijzen
Het zogenaamde probleem van de hoge prijzen zit gewoon in de hoofden van enkele mannen hier, die er van uitgaan dat zij louter en alleen op basis van hun behoeften en ehun voorkeuren kunnen kiezen, en dat ELKE vrouw die zij behagen dus ook maar 'beschikbaar' en betaalbaar zou moeten zijn voor HEN. Een ziekte van deze tijd blijkbaar, waarin iedereen vindt dat alleman zich alles zou moeten kunen veroorloven.

Ik vraag me wel af of die mannen dat ook zo zien voor andere diensten en of goederen die zij kopen. Dat gaat nogal een gezaag en een gezeik worden, aan de kassa's van de supermarkten...

Het zogenaamde probleem van de hoge prijzen zit gewoon in de hoofden van enkele mannen hier, die er van uitgaan dat zij louter en alleen op basis van hun behoeften en ehun voorkeuren kunnen kiezen, en dat ELKE vrouw die zij behagen dus ook maar 'beschikbaar' en betaalbaar zou moeten zijn voor HEN. Een ziekte van deze tijd blijkbaar, waarin iedereen vindt dat alleman zich alles zou moeten kunen veroorloven.

Ik vraag me wel af of die mannen dat ook zo zien voor andere diensten en of goederen die zij kopen. Dat gaat nogal een gezaag en een gezeik worden, aan de kassa's van de supermarkten...
Ook dat ja, velen denken negatief en in onmogelijkheden en komen in een soort van tunnelvisie en deels een wereld die niet bestaat of te groot wordt gemaakt in hun hoofd.

Ik zei alleen maar dat ik op de prijs inging. Niet op de persoonlijke beweegredenen van de dvp. (kinderen, meer vrije tijd et cetera) Daar kan ik er wel 100 voor verzinnen waarom het voor haar goed zou zijn om de prijs te verhogen.

Maar daar ging het in dit geval niet over. Het ging over de prijs voor de klant (als breekpunt).

En ik begrijp ook wel dat dit breekpunt voor iedereen anders ligt. Doet er niets aan af dat bij hogere prijzen uiteindelijk de vraag gaat afnemen. Hoe dan ook gaat dit enkele dvp's raken.
Het aanbod neemt toe de vraag neemt af en de prijzen gaan omhoog, geen goede mix zou een econoom zeggen.
En weet je wat het mooie is? De dame hoeft nu nog maar 3 personen te ontvangen in plaats van 5. Dat voelt goed, houdt tijd over en dat kost haar slechts 100 euro. Slim toch?
Het voelt goed totdat er geen hond meer opkomt dagen behalve OHLV met ze 6 briefjes van 50 in de hand.😅

Laatst bewerkt:
Uit eten is ook voor een hoop mensen niet meer weggelegd, moeten die ook maar blijven herhalen hoe ze vroeger 2x per week uit eten gingen en dat nu niet meer kunnen ? De restaurants zitten nog steeds vol.
Zij die nog bestaan, wellicht, maar dit bericht spreekt voor zich:

Recordaantal faillissementen onder Nederlandse restaurants …
11 jan. 2025 · In 2025 wordt een recordaantal van 450 faillissementen onder Nederlandse restaurants voorspeld, een aanzienlijke stijging ten opzichte 2023.

ja mannen alles is duurder geworden...een beetje huis is 1 milj. en voor 0.5 milj heb je een rijtjeswoning....meeste salarissen ook gestegen dus valt allemaal wel mee....enheeu mijnheer knightrider heeft weer wat gevonden om het over zijn "vriendinnetje" te hebben...we wonen nog altijd een een vde meest welvarende landen ter wereld.....alles heeft zn prijs....

Dus even dit topic Samenvattend:

Knightrider gaat zn financiële pijp aan Maarten geven ipv de dames omdat de prijzen m te gortig zijn geworden.

Gelukkig heeft ie een (heel stabiele) lange afstandsrelatie met een 16 jaar jongere dame uit Zuid Amerika. (Die hij in dit wereldje heeft leren kennen). Ook al werkte ze maar 2 weken in dit wereldje.

is deze snoepwinkel betrouwbaar, zijn er reviews van te vinden?
Als je hier zoekt op EoB vind je paar recensies.

Verder wordt nog in een ander topic een of andere Franse recensie site genoemd met info.

er word ook geklaagd over de goederen in de supermart. Vooral: als goh als ik dat verreken naar de belgiche frank man, man.... waar ik dan op let is wat je nooit hoort is hoe veel frank ze nu verdienen. Is alles duurder zeker. Maar soms moet je keuzes maken.

Wat het is met de prijzen van de dvps is dat ze hun volledig op de prijs per uur fixeren. onlangs had ik tegen een kennis veteld dat er een dame die ik bezocht had haar prijs op getrokken heeft van 150€ naar 180€.

Die persoon begon over ik vind 150€ al veel hoe kan dat dat zij zo maar hun prijzen op trekken. Als ze dat doen moet je dreigen met de politie te bellen... het zal wel veel minder zijn. Die prijzen worden af gesproken onderling ( tussen de dames)

maar moest die persoon eens op zoeken wat de prijzen zijn voor welke dienst zie je alles in context.

De prijzen worden ook afgesproken tussen de dames onderling dit kan geen toeval meer zijn. Jij en ik verhogen wij rijk worden de klanten hier nederland dom zij graag veel betalen.😁
Merkwaardig dat ze elkaar onder druk weten te zetten. Er hoeft er maar eentje iets onder die tarieven te duiken en ze zou klanten kunnen wegkapen bij haar concurrenten.

Sjesus, Ridderrijder.....
Sta je ook een uur voor de schappen met koffie te mijmeren en overwegen?

Goh, de koffie is duurder geworden. Gelukkig heb ik net een Zuid-Amerikaanse oud DVP (was maar 2 weken hoor) met dikke tieten ontmoet Die kan misschien goedkope koffie meenemen
Want het is zo dubbel. Ik vind koffie wel heel lekker.
Wat is lekker eigenlijk, vraag ik me wel eens af. Soms is het ook lekker om aan je ballen te krabben. Maar of dat nou de definitie van lekker is...
Maar als ik twee jaar terug koffie kocht voor 2 euro en nu moet het 4 euro kosten.. Ja, dan is het einde wel zoek. Gelukkig heb ik net op tijd een Zuid-Amerikaanse ex-DVP ontmoet (hele dikke tieten)... Dus mijn privé situatie is veranderd, zeg maar
Maar die koffie... En dan moet daar ook nog suiker in. Wat als ik straks naar de suiker loop en dat is ook duurder geworden. Ik kan er natuurlijk ook niet heenlopen. Maar ja, dan weet ik nooit of het duurder is geworden. Of ik dat dan nog leuk vind... Ik betaalde 20 euro voor tien pakken koffie, nu wordt dat dan - even rekenen - 40 euro. Tja, dat is gewoon echt meer. Zeg maar gerust tweemaal zoveel. Zou ik bijna willen zeggen. Maar ja, rekenen is ook niet meer wat het geweest is. Vroeger deden ze dat met telramen, was eigenlijk best mooi. In Zuid-Amerika rekenen sommigen nog steeds met een telraam, zoals de ex-DVP (maar twee weken hoor) dat nog steeds doet. Met haar dikke tieten. Misschien hebben jullie nog tips voor me?
Anders moet ik het maar eens vragen aan de ex-dvp die ik heb leren kennen. Nu al anderhalf jaar. Dikke tieten.

Pffff
Zoek een hobby man. Of is neuzelen je hobby?

Eens met @Toffeetoday.
Het mag eigenlijk niet maar in de categorie 'meest hilarische post van het jaar' scoort deze wel enorm hoog.

Echt te grappig. 👏 🤣 👏

Dat eerste is zeker een terechte vraag en moeilijk te beantwoorden.
Maar de Nederlander die de moeite neemt de landsgrens over te steken om daar te gaan zoeken, is daarvoor tijd en geld kwijt zodat je onder de streep uiteindelijk net zoveel kwijt bent als het tarief van een sekswerker in Nederland.

Het probleem lijkt me bij jullie inderdaad te zijn dat Nederland weliswaar veel buitenland heeft, maar dat het overgrote deel van de Nederlanders opeengepakt woont in die randstad... ver weg van de buitengrenzen.

Adhv enkele persoonlijke contacten hier op de site en een beetje vingertopgevoel lijkt het me trouwens dat de Nederlandse Limburgers en Brabanders wél vlotjes de weg naar BE en DE gevonden hebben en gehele terecht overigens!

Een leuke date in België hier hoeft echt niet meer dan 200 euro per uur te kosten hoor en da's dan met een 'local'; ga je exotisch, dan hou je het makkelijk onder de 150 euro... In Brussel zijn de prijzen trouwens nog ietsje lager, al moet je dan wel goed Frans kunnen... en dan heb ik het niet over het kussen alleen. :D
Wie een privéhuis binnenstapt houdt het ook in Vlaanderen makkelijk onder dat bedrag van 150 voor een uurtje genot en dan moet je niet eens een (dag)hotelkamer boeken.

Het probleem lijkt me bij jullie inderdaad te zijn dat Nederland weliswaar veel buitenland heeft, maar dat het overgrote deel van de Nederlanders opeengepakt woont in die randstad... ver weg van de buitengrenzen.

Adhv enkele persoonlijke contacten hier op de site en een beetje vingertopgevoel lijkt het me trouwens dat de Nederlandse Limburgers en Brabanders wél vlotjes de weg naar BE en DE gevonden hebben en gehele terecht overigens!

Een leuke date in België hier hoeft echt niet meer dan 200 euro per uur te kosten hoor en da's dan met een 'local'; ga je exotisch, dan hou je het makkelijk onder de 150 euro... In Brussel zijn de prijzen trouwens nog ietsje lager, al moet je dan wel goed Frans kunnen... en dan heb ik het niet over het kussen alleen. :D
Wie een privéhuis binnenstapt houdt het ook in Vlaanderen makkelijk onder dat bedrag van 150 voor een uurtje genot en dan moet je niet eens een (dag)hotelkamer boeken.
Eigenlijk moeten de Nederlanders massaal in België en Duitsland wandelen en die dure vrouwen in nederland links laten liggen. Heb laatst weer in Duitsland voor 80 euro voor een halfuur seks gehad.

Terug
Bovenaan Onderaan