Sjonnie Walker
Stamgast
I shit you not,!Je kunt je ook eens oriënteren op electronisch speelgoed voor mannen.
Daarmee kun je een veel intenser orgasme mee krijgen dan bij een dame..Zullen ze niet fijn vinden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenI shit you not,!Je kunt je ook eens oriënteren op electronisch speelgoed voor mannen.
Ja? Ik heb dat nog nooit geprobeerd maar wat voor speeltje gebruik jij dan?I shit you not,!
Daarmee kun je een veel intenser orgasme mee krijgen dan bij een dame..Zullen ze niet fijn vinden.
Een pop.Je kunt je ook eens oriënteren op electronisch speelgoed voor mannen.
Maar ze blijft wel lekker rustig liggen ,en alles magNehh, veels te omslachtig.
Het gaat er niet om hoeveel je netto verdient, maar hoeveel je overhoudt.Ik vind dat een dame mag vragen wat ze wil, dat iemand dat wil betalen is iets anders.
Ik vraag me wel af, verdienen de meeste leden dan werkelijk 5000 euro netto??
Hooguit als de dame een toppertje is, aangeduid in cijfers, zoals ik tenminste zijn berichten daarover interpreteer.Zo is dat er zijn zat alternatieven maar knightrider wil per se die dure dame hebben die de hoofdprijs vraagt. .
Geduld, hij zal zich vanavond laat vast wel weer melden.Fucking hell. 9 pagina's!
En is Knightrider er zelf ook nog. Of is die er inmiddels met kitt vandoor?
Dr zijn genoeg verhalen te vinden hier van prive ontvangst dames die de deur uiteindelijk toch niet open deden.Ja maar alsof een privedame daadwerkelijk meer overhoudt. Ze krijgt immers minder klanten, maar maakt kosten om bepaalde risico's af te dekken, iets wat normaliter een privehuis doet en loopt enorm veel risico. Ik weet niet hoor maar lijkt me echt griezelig: ik ben blij dat dames bij raambuurten en privehuizen mannen kunnen kiezen. Denk dat priveontvangst dames dat al minder snel doen omdat ze minder klanten uberhaupt krijgen p/ dag.
Persoonlijk vind ik t voor t welzijn van een dame veel verstandiger om in een privehuis te werken, waar je sowieso ook met andere werkt: veel gezelliger. Dan overleggen ze met elkaar/ roken met elkaar/ lachen met elkaar. Prima toch?? Kun je ff stoom afblazen, het draait niet alleen maar om de centen he heren.