Het breekpunt is bereikt.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie prijzen van 300 euro per uur voorbij komen. Zou ik er nooit aan uitgeven. Het is en het blijft gewoon pay6 en mijn ervaring is dat een privé dame die 300 euro per uur vraagt echt niet lekkerder neukt dan een raamdame die 120 euro per uur vraagt.
Zelf ga ik graag naar Duisburg. Vooral in Eros 26 en Vulkanhaus vind je daar bijzonder mooie jonge meiden die de sterren van de hemel neuken.
Echt goede service met alles erop en eraan voor 5 tientjes en dan ben je vaak al een half uur binnen.
Voor mij is een bezoek aan Duisburg een complete belevenis. Dus niet alleen neuken maar ook een lekker hapje eten in de binnenstad wat daar ook geen drol kost vergeleken met Nederland.
Ik zou dus zeggen, als je je hobby betaalbaar wil houden kom dan eens een keer naar Duisburg. Daar ga je echt geen spijt van krijgen. Als je het daar niet meer vindt dan vind je het nergens meer.

Ik vind dat een dame mag vragen wat ze wil, dat iemand dat wil betalen is iets anders.
Ik vraag me wel af, verdienen de meeste leden dan werkelijk 5000 euro netto??
Ik niet, en inderdaad zijn de prijzen in sommige prive huizen serieus verhoogd.
Ik heb het al meegemaakt dat je 250 euro betaald voor een, dame geeft je een slechte massage, en speelt wat met je lul en na 45 minuten sta je terug buiten.
Gelukkig bestaat er zoiets als dit forum.
Hopelijk komen de seks cyborgs er snel aan....( liever niet).

Ik vind dat een dame mag vragen wat ze wil, dat iemand dat wil betalen is iets anders.
Ik vraag me wel af, verdienen de meeste leden dan werkelijk 5000 euro netto??
Het gaat er niet om hoeveel je netto verdient, maar hoeveel je overhoudt.

Stel: twee mensen verdienen beide 5.000 euro netto per maand. Ze wonen allebei in een huis van 500.000 euro. Maar daar houdt de gelijkheid op.

Persoon A kocht zijn huis in 2021 met 2% rente. Hij betaalt 1.500 euro netto per maand aan hypotheek.
Persoon B kocht in 2023 met 4,5% rente. Hij betaalt 2.300 euro netto per maand voor exact dezelfde woning.
Het resultaat?

Persoon A houdt 3.500 euro over per maand, Persoon B slechts 2.700 euro. Dat is een verschil van 800 euro per maand, oftewel 30% meer koopkracht voor Persoon A.

Op jaarbasis gaat het om 9.600 euro verschil. Over dertig jaar loopt dat op tot 288.000 euro verschil in wat je kunt sparen, beleggen of uitgeven aan levenskwaliteit.

Dezelfde baan, hetzelfde salaris, maar een compleet andere financiële werkelijkheid. Dat is de verborgen ongelijkheid van deze tijd en dat heeft impact op wat je kunt uitgeven aan een dvp!!

In ieder geval houden ze allebei behoorlijk wat over na betaling van de hypotheek.
En of de koopkracht van de één hoger is dan van de ander valt niet te zeggen, want de hypotheeklasten zijn niet de enige lasten.

Ja maar de een aanzienlijk meer dan de ander en je huislasten zijn voor de huidige generatie het allerhoogst. Vandaar die simpele vergelijking want de ouderen onder ons realiseren zich dit vaak niet en ja dat gaat grote impact hebben op de verdiensten van dvp's, want je geeft uit wat je overhoudt en de ouderen met veel geld worden steeds ouder en zullen vanwege lichamelijke redenen echt minder gaan uitgeven en de jongere/ middenklasse moet het dan ophoesten en die zullen niet dezelfde koopkracht heben, tenzij ze expats zijn of als zzper werken

Ga eens lekker naar een Duitse Saunaclub of Sixsense of Yingyang in Nederland. Maak er een dagje uit van. Lekker eten en drinken wat de entree weer vergoed. Saunatje of jacuzzi om te relaxen. En meer dan alle keus a 120/140 per uur ofwel genoeg keus In je prijsklasse.

Ja maar alsof een privedame daadwerkelijk meer overhoudt. Ze krijgt immers minder klanten, maar maakt kosten om bepaalde risico's af te dekken, iets wat normaliter een privehuis doet en loopt enorm veel risico. Ik weet niet hoor maar lijkt me echt griezelig: ik ben blij dat dames bij raambuurten en privehuizen mannen kunnen kiezen. Denk dat priveontvangst dames dat al minder snel doen omdat ze minder klanten uberhaupt krijgen p/ dag.

Persoonlijk vind ik t voor t welzijn van een dame veel verstandiger om in een privehuis te werken, waar je sowieso ook met andere werkt: veel gezelliger. Dan overleggen ze met elkaar/ roken met elkaar/ lachen met elkaar. Prima toch?? Kun je ff stoom afblazen, het draait niet alleen maar om de centen he heren.

Ja maar alsof een privedame daadwerkelijk meer overhoudt. Ze krijgt immers minder klanten, maar maakt kosten om bepaalde risico's af te dekken, iets wat normaliter een privehuis doet en loopt enorm veel risico. Ik weet niet hoor maar lijkt me echt griezelig: ik ben blij dat dames bij raambuurten en privehuizen mannen kunnen kiezen. Denk dat priveontvangst dames dat al minder snel doen omdat ze minder klanten uberhaupt krijgen p/ dag.

Persoonlijk vind ik t voor t welzijn van een dame veel verstandiger om in een privehuis te werken, waar je sowieso ook met andere werkt: veel gezelliger. Dan overleggen ze met elkaar/ roken met elkaar/ lachen met elkaar. Prima toch?? Kun je ff stoom afblazen, het draait niet alleen maar om de centen he heren.
Dr zijn genoeg verhalen te vinden hier van prive ontvangst dames die de deur uiteindelijk toch niet open deden.

Uiteindelijk beslist een dame zelf ongeacht ontvangst locatie/type

Overigens moet je niet vergeten hoeveel nijd en jaloezie dr onderling kan zijn tussen de dames.
Daar merken wij als heren als het goed is niks van .

Ik zie prijzen van 300 euro per uur voorbij komen. Zou ik er nooit aan uitgeven. Het is en het blijft gewoon pay6 en mijn ervaring is dat een privé dame die 300 euro per uur vraagt echt niet lekkerder neukt dan een raamdame die 120 euro per uur vraagt.
Zelf ga ik graag naar Duisburg. Vooral in Eros 26 en Vulkanhaus vind je daar bijzonder mooie jonge meiden die de sterren van de hemel neuken.
Echt goede service met alles erop en eraan voor 5 tientjes en dan ben je vaak al een half uur binnen.
Voor mij is een bezoek aan Duisburg een complete belevenis. Dus niet alleen neuken maar ook een lekker hapje eten in de binnenstad wat daar ook geen drol kost vergeleken met Nederland.
Ik zou dus zeggen, als je je hobby betaalbaar wil houden kom dan eens een keer naar Duisburg. Daar ga je echt geen spijt van krijgen. Als je het daar niet meer vindt dan vind je het nergens meer.
Vulkanhaus - dat is toch zo'n Laufhaus?

Terug
Bovenaan Onderaan