Het breekpunt is bereikt.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sjesus, Ridderrijder.....
Sta je ook een uur voor de schappen met koffie te mijmeren en overwegen?

Goh, de koffie is duurder geworden. Gelukkig heb ik net een Zuid-Amerikaanse oud DVP (was maar 2 weken hoor) met dikke tieten ontmoet Die kan misschien goedkope koffie meenemen
Want het is zo dubbel. Ik vind koffie wel heel lekker.
Wat is lekker eigenlijk, vraag ik me wel eens af. Soms is het ook lekker om aan je ballen te krabben. Maar of dat nou de definitie van lekker is...
Maar als ik twee jaar terug koffie kocht voor 2 euro en nu moet het 4 euro kosten.. Ja, dan is het einde wel zoek. Gelukkig heb ik net op tijd een Zuid-Amerikaanse ex-DVP ontmoet (hele dikke tieten)... Dus mijn privé situatie is veranderd, zeg maar
Maar die koffie... En dan moet daar ook nog suiker in. Wat als ik straks naar de suiker loop en dat is ook duurder geworden. Ik kan er natuurlijk ook niet heenlopen. Maar ja, dan weet ik nooit of het duurder is geworden. Of ik dat dan nog leuk vind... Ik betaalde 20 euro voor tien pakken koffie, nu wordt dat dan - even rekenen - 40 euro. Tja, dat is gewoon echt meer. Zeg maar gerust tweemaal zoveel. Zou ik bijna willen zeggen. Maar ja, rekenen is ook niet meer wat het geweest is. Vroeger deden ze dat met telramen, was eigenlijk best mooi. In Zuid-Amerika rekenen sommigen nog steeds met een telraam, zoals de ex-DVP (maar twee weken hoor) dat nog steeds doet. Met haar dikke tieten. Misschien hebben jullie nog tips voor me?
Anders moet ik het maar eens vragen aan de ex-dvp die ik heb leren kennen. Nu al anderhalf jaar. Dikke tieten.

Pffff
Zoek een hobby man. Of is neuzelen je hobby?
Zalig 😂🤣

O wat is het toch weer leuk om de rekening te maken van iemand anders, zonder in feite ook maar iets af te weten over de kosten enz. Een site als Kinky is absoluut niet mijn favoriet, maar wat zij verdienen, interesseert mij niet. Als je toch maar graag blijft zagen he...

Een website van dat kaliber kost geen 200k in de maand om operatief te houden. Dat snapt iedereen natuurlijk.

Profielstatisieken geven dat aan. Onderbuikgevoel liegt, accurate nummers niet.

Maar ik bedoelde natuurlijk zoeken op locatie EN op vrouwen (als je op zoek bent naar vrouwen, hetzelfde voor trans). Ik ging ervan uit dat het selecteren van vrouwen standaard is aangezien je eerst naar de vrouwentab gaat voordat je zoekt op afstand. Ik dacht dat dat logisch nadenken was. Helaas heb ik dat mis gehad en moet het als een ikea bouwpakket gezegd worden
Hoe heb jij toegang tot de 'profielstatistieken' van Kinky?

Nee, als je in de (nieuwe) zoekfunctie van Kinky gaat zoeken, zie je bovenaan eerst locatie en afstand staan, en daaronder pas geslacht. Heeft niks met logisch nadenken te maken, maar gewoon in volgorde de tabs afgaan. Je kunt je attitude dan ook wel achterwege laten.

Hoe heb jij toegang tot de 'profielstatistieken' van Kinky?
Hierbij een voorbeeld. Zoals je ziet schiet het aantal bezichtigingen omhoog. Op Whatsapp worden er ook veel meer berichten verstuurd naar een DVP als de advertentie omhoog gezet wordt.

Die dip tussen 11 en 12 was omdat exclusive niet meer actief was die rond 13 uur weer werd geactiveerd alsmede nogmaals omhoog zetten.

Over je vraag van hoe ik het kan zien is heel simpel te antwoorden. Ik ben getrouwd met een DVP en we helpen elkaar met alles.

Verder nog vragen?

Ps bijlagen verwijderd aangezien ik advies van een mod kreeg dat er te veel info over mijn partner in stond

Laatst bewerkt:
Hierbij een voorbeeld. Zoals je ziet schiet het aantal bezichtigingen omhoog. Op Whatsapp worden er ook veel meer berichten verstuurd naar een DVP als de advertentie omhoog gezet wordt.

Die dip tussen 11 en 12 was omdat exclusive niet meer actief was die rond 13 uur weer werd geactiveerd alsmede nogmaals omhoog zetten.
Dit gaat helemaal niet over de vraag of mannen wel/niet meer invullen dan wandelgebied. Dat kun je simpelweg niet weten.

Dit gaat helemaal niet over de vraag of mannen wel/niet meer invullen dan wandelgebied. Dat kun je simpelweg niet weten.
De vraag was of advertentie omhoog halen en/of exclusive betalen wel of niet werkt in betrekking tot hoe de mannen zoeken. Als een advertentie omhoog gehaald wordt en exclusive is dan krijgt het direct meer views ongeacht locatie van ontvangst. Het effect van omhoog halen heeft effect tot ongeveer een half uur en daarna zwakt het enorm snel af.

Als de meeste mannen de zoekfunctie gebruiken op locatie dan is het effect van omhoog halen minder effectief en zwakt het ook minder snel af. Het aantal dat een profiel bezoekt met een enorm snelle afzwakking zegt dat veel mannen niet verder kijken dan hun neus lang is. Ik zeg niet dat jij, of iemand anders dat hier doet. Ik zeg gewoon de meerderheid niet.

Trouwens, ik zoek ook niet bepaald op locatie. Ik zoek op bepaalde woorden in de profieltekst.

Dames rekenen niet zo in detail, die maken uurprijs door naar de markt te kijken en wat collegaatjes etc doen. Of ze 10 of 20 euro per dag meer in kinky.nl gooien gaat ze niet in uurprijs verwerken, uurprijs zijn altijd ronde bedragen en dan is een tientje per xag op zoveel omzet te verwaarlozen

Ik begrijp dat als je een nieuwe dame bent, en/of er zijn nog geen reviews hier over je, dat je jezelf onder de aandacht moet brengen.

Maar de gekende toppers, dames die hier 2+ pagina's aan reviews hebben waarvan het merendeel heel positief, die hebben toch dat 'diamond' en dat ophogen totaal niet nodig? Stop met onnodig kosten maken, dan hoef je ook geen drastische prijsverhogingen door te voeren. Wees goed voor je (vaste) klanten en je hebt je boterham al voor een heel eind verdiend.

als je het te duur vind, ga dan gewoon niet. Is een kwestie van marktwerking , veel vraag , prijzen omhoog, weinig vraag prijzen omlaag. Ik ga zelf niet kapitalen betalen aan een DVP. Ik kan het gemakkelijk betalen , maar je moet het er ook voor over hebben. Vanmiddag een wip gehad en ik was zeer tevreden vanmiddag , dus kom terug. Mijn ervaring is bij een prive ontvangst waarbij iemand je een beetje kent , loopt het altijd uit, zonder dat ik moet bijbetalen. In een privehuis is het toch vaak klok kijken want je hebt maximaal een uur maar je staat vaak eerder op straat. Maar iedereen heeft zijn eigen ervaringen natuurlijk.

Terug
Bovenaan Onderaan