Het breekpunt is bereikt.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik begrijp dat als je een nieuwe dame bent, en/of er zijn nog geen reviews hier over je, dat je jezelf onder de aandacht moet brengen.

Maar de gekende toppers, dames die hier 2+ pagina's aan reviews hebben waarvan het merendeel heel positief, die hebben toch dat 'diamond' en dat ophogen totaal niet nodig? Stop met onnodig kosten maken, dan hoef je ook geen drastische prijsverhogingen door te voeren. Wees goed voor je (vaste) klanten en je hebt je boterham al voor een heel eind verdiend.
Veel dames willen geen recensies

Endat ophogen doen vele omdat ze op pagina 1 of 2 willen staan, ze maken elkaar gek dus

Meer dames willen (initieel) juist wel een recensie, want die bevestigt dat ze legit zijn.
Legit?
Dat denk ik dus ook, in mijn ogen compleet zinloos. Soms weet of vermoed je ook dat twee dames samen zitten in een appartement. Dan zie je eerst dame 1 ophogen en een fractie later ook dame 2. En die bazen van kinky maar lachen!
Dat is het ook mssr ja zo slim zijn de meesten niet en kinky verdient er miljoenen aan

Ik begrijp dat als je een nieuwe dame bent, en/of er zijn nog geen reviews hier over je, dat je jezelf onder de aandacht moet brengen.

Maar de gekende toppers, dames die hier 2+ pagina's aan reviews hebben waarvan het merendeel heel positief, die hebben toch dat 'diamond' en dat ophogen totaal niet nodig? Stop met onnodig kosten maken, dan hoef je ook geen drastische prijsverhogingen door te voeren. Wees goed voor je (vaste) klanten en je hebt je boterham al voor een heel eind verdiend.
Hebzucht heeft ingeslagen de andere dvp's vragen veel dus moeten zij dat ook doen. Ook al verliezen ze daardoor veel klanten en hebben ze minder omzet.

De vraag was of advertentie omhoog halen en/of exclusive betalen wel of niet werkt in betrekking tot hoe de mannen zoeken.
Nee, dat was niét mijn vraag. Kun je gewoon teruglezen, staat er heel duidelijk zwart op wit: mijn vraag was hoe je kunt weten dat 'de meeste mannen' alleen op wandelgebied zoeken, zonder andere kenmerken? En daar doe jij een aantal aannames over en jij trekt conclusies uit de views die een bepaalde advertentie krijgt die omhooggeplaatst is. Maar de conclusies volgen niet uit de data, dat is slechts een interpretatie van jou.

Nee, dat was niét mijn vraag. Kun je gewoon teruglezen, staat er heel duidelijk zwart op wit: mijn vraag was hoe je kunt weten dat 'de meeste mannen' alleen op wandelgebied zoeken, zonder andere kenmerken? En daar doe jij een aantal aannames over en jij trekt conclusies uit de views die een bepaalde advertentie krijgt die omhooggeplaatst is. Maar de conclusies volgen niet uit de data, dat is slechts een interpretatie van jou.
Zoals jij wenst. Dan heb ik het niet goed gelezen. Kan er ook geen antwoord op geven

Ik weet van een paar dames die inmiddels al lang gestopt zijn dat ze je weigerden als je op Hookers een recensie schreef en nu weet ik van een paar meisjes dat ze het niet leuk vinden zelfs met hun lovende recensies
Om exact die reden heb ik een recensie van me laten verwijderen. Ze vond een 5 sterren recensie maar niets. Dan toch niet :)

Nee, ze zetten het uit. Meestal dus bij een negatieve review. De meerderheid van de dames heeft nog geen review en dan staat dat er dus.
Kinky recensies zijn toch niet betrouwbaar. DVPs krijgen van allerlei apps binnen. Rukmannen, drugskoeriers en ook handelaren in nep reviews. Als ik me het nog goed herinner kost een pakketje van 5 goede reviews 250 euro. Ik kan het mis hebben, maar het is ergens rond die prijs en aantal reviews

Laatst bewerkt:
Kunnen we een filosofische discussie over starten wat " nutteloos " is maar laten we dat maar niet doen , en bovendien erg off topic.
Ik ga weg nu voor een cardate. Gegroet allen.
Ik denk niet dat iemand nog kan volgen wat hier nog on of off topic is. De topic starter kan het helemaal niets meer schelen.

Veel plezier met de cardate.

Dat weten wij, maar veel reageerders niet: Advertentie staat op de eerste pagina, sterretje 4.8 erbij, hupsakee, snel appen. (Jij weet toch hoe het werkt.)

Jazeker! Kopen?
Heb ook begrepen dat dvp's tegenwoordig recensie kopen. Iemand schrijft een goede recensie op kinky voor ze uiteraard tegen een kleine vergoeding.

Terug
Bovenaan Onderaan