Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNou daarnaast waren er alleen maar dieptepunten dit jaar dus ik hoop dat hij dat bedoelt! Dan kan ik een beetje meepraten.Je bedoelt vast de hoogtepunten die wij met DvP bereikt hebben, toch?
Geen leuke dames bezocht dan?Nou daarnaast waren er alleen maar dieptepunten dit jaar dus ik hoop dat hij dat bedoelt! Dan kan ik een beetje meepraten.
Zeker wel, de dieptenpunten waren daarvoor. En dat is precies de reden waarom ik hier terecht gekomen ben. Tis natuurlijk persoonlijk maar voor mij was Tara uit Lelystad een hoogtepunt. Jammer dat ze er niet meer is!Geen leuke dames bezocht dan?
Ziet er goed uit!Een paar leuke dingen voor mij.
Ik zat eind vorig jaar op 10 gangbangs, de teller staat nu toe op 15.
Voor het eerst een parenclub bezoeken.
De gangbang van Lisa, Yentel en Kimberly in België was natuurlijk een hoogtepunt, dat heeft een speciaal plekje in mijn ervaringen gekregen.
Elvira van stoute meisjes ontdekken, wat een leuke meid.
Triootje met Elvira en Gigi, uurtje genot
Verder dit jaar heel weinig raam dames bezocht, maar Emma was wel een leuke dame.
Kim & Mila bij HaagseGB, ook toppers.
Hoop de laatste twee maanden nog wat leuke momenten te beleven.
En dat is ?Ik hoop mijn hoogtepunt binnenkort nog mee te maken
Ik zal het posten in dit topic als het me bracht wat ik ervan verwachte.En dat is ?
Jij hebt nog wel wat over hèHet einde nadert straks geen geld meer voor een wippie.![]()
Ik wilde net opschrijven dat ik tweede geworden ben bij een biljarttoernooi maar toen ik dit las dacht ik "laat maar "Een paar leuke dingen voor mij.
Ik zat eind vorig jaar op 10 gangbangs, de teller staat nu toe op 15.
Voor het eerst een parenclub bezoeken.
De gangbang van Lisa, Yentel en Kimberly in België was natuurlijk een hoogtepunt, dat heeft een speciaal plekje in mijn ervaringen gekregen.
Elvira van stoute meisjes ontdekken, wat een leuke meid.
Triootje met Elvira en Gigi, uurtje genot
Verder dit jaar heel weinig raam dames bezocht, maar Emma was wel een leuke dame.
Kim & Mila bij HaagseGB, ook toppers.
Hoop de laatste twee maanden nog wat leuke momenten te beleven.
Maak je toch zelf een duister topic aan?Ik had wel zin in een duister topic, tot ik de eerste post van het forum zag
Gefeliciteerd!t was n KUT jaar