Het einde nadert...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sinds mei 2021 loop ik in de ziektewet......Geen ernstige dingen, gewoon atrose aan de heup. December vorig jaar kon in onder het mes voor een andere heup. Na de revalidatie, volgde de re-intergratie. En daar ligt de pijn van mijn ziekte. De bedrijfsarts wil perse dat ik re intergreer op een pandje met een trap, zodat ik kan laten zien dat traplopen weer tot de mogelijkheden behoort. Ik zit nu bij een bouw locatie zonder een trap.

Na 2 jaar ziektewet volgt ontslag van rechtswege. Ik hoop dus voor mei volgend jaar hersteld te zijn. Dit jaar geen hoogtepunt gehad, eigenlijk al 2 jaar niet meer. Een herstel melding voor 31-12-22 zal voor mij het hoogtepunt van het decenium zijn.

Waarom is het geen hoogtepunt van de eeuw? Omdat ik niet wil overdrijven. Gelukkig is mijn humor nog aanwezig.
Ter aanvulling: Ik heb ondertussen trap gelopen en ben hersteld gemeld binnen 2 jaar. Ik heb dus nog steeds mijn baan.
 
Mijn hoogte punt 2023 .was een bezoek aan villa weizigt .mooie club met mooie dames prachtige kamers ,leuke vriendelijke dame aan de bar .een leuke avond gehad was beetje laat daar volgende keer wat vroeger want het is leuk daar je kan er lekker rond wandelen zwemmen in een doorzichtig zwembad en met het juiste meisje een top avond
 
Dit jaar nog 2 dates met twee vaste dames (die enkel nog enkele vaste klanten hebben)
Wat het voorbije jaar betreft enkele leuke dates zonder herhaling.
Ook enkele nieuwe dames ontmoet waar wel kans is op een vervolg.
En twee nieuwe vaste dames ontmoet waar een date plannen niet simpel is,door moeilijk matchen van onze agenda's.
Was een leuk en aangenaam wandelaar.
Op naar 2024, benieuwd naar wat gaat komen.
Welke nieuwe dames op mijn radar zullen verschijnen.En hopelijk geen vaste dames die zulk stoppen of verdwijnen.

Aan iedereen nog een leuk wandelende en een goede start van het nieuwe wandeljaar

Grt
 
Als ik zo terug kijk, heb ik met mijn vaste dames genoeg plezier gehad. Alleen het aantal nieuwe kennismakingen valt nogal tegen, daar kwamen van mijn kant uit steeds dingen tussen. Hopelijk volgend jaar beter, dan heb ik weer een reden om meer recensies te schrijven.

Heb de afgelopen maanden sowieso minder kunnen wandelen, dus ik heb nog wel budget over en zin teveel - daarom voor binnenkort wel een langere trio date ingepland om het jaar goed af te sluiten :)
 
Ik heb dit jaar wegens financiele omstandigheden niet vaak kunnen wandelen. Alles bij elkaar 3x. Ik heb dus veel gehubod met links en rechts. De centjes trekken nu wat meer aan en de buffer voor als er iets stuk gaat is ook weer op peil. Mogelijk dit jaar nog een wandeling maken. Eerst me nagels knippen 😁
 
Ik heb dit jaar wegens financiele omstandigheden niet vaak kunnen wandelen. Alles bij elkaar 3x.
Dit jaar ook niet bijster veel dames bezocht, deels om niet te veel uit te geven, deels omdat de agenda het niet toeliet en deels omdat er gewoon geen afspraak te maken viel.
Vandaag heb ik wel voor €600 aan auto-onderdelen gekocht. Een stap verder naar de restauratie van een klassieker,
 
Dit jaar dik 20 bezoekjes, komen er nog bij. Tevreden over dit aantal. Relatief veel nieuwe dames bezocht. 5 nieuwe dames ontdekt die me ook terugzien/terug gaan zien. Dit jaar ook de ramen opnieuw ontdekt door de prijsstijgingen in de privé ontvangst. Één minpuntje, favorietje van vorig jaar slechts één keer bezocht (veel afwezig, of werkend in steden te ver weg). Prima jaar.
 
Mijn echte hoogtepunten dit jaar kwamen van een dolfijntje, die ik gekregen heb van een online erotiekshop om uit te proberen. Sinds die tijd zijn we hele goede maten v elkaar.

Voor de rest een paar goede beslissingen genomen, leuke vakantie gehad, leuke nieuwe cliënten ontmoet.

Dieptepunt: 10 anonieme telefoontjes binnen een half uur van een vrouw v een cliënt. Maar ik neem anonieme telefoontjes toch nooit op, dus blijf vooral proberen 😁
 
die 600 was ik ooit enkel kwijt voor mijn e34 540i .
voor de einddemper🤣🤣
word een duur grapje een 'burgermans' auto in de resto..kan ik je wel vertellen
onderdelen voor Bimmers zijn vrijwel altijd flink aan de prijs. Op een ander forum had iemand eens een lijst gedeeld waarop de kosten voor het onderhoud van een X5 waren te lezen. Totaal generaal €15000 en de teller stond nog niet stil...

Restaureren kost altijd geld, hoeveel weet je nooit en het is misschien maar beter ook dat je dat vooraf niet weet.
Ik heb er intussen twee laten doen, dat was nog niet de hoofdprijs, maar de onderdelen in dit verband is een bescheiden begin..
 
nja..zit al 20 jaar in een club ..
kan zelf technisch heel veel..
heb 1 maat ,die is spuiter..de andere is monteur..dus echt specifieke dingen zoals wiellagers persen of koprevisie doet hij..
de rest doe ik gewoon zelf..
heb hem ook zelf grotendeels spuitklaar gezet etc..etc..
maar als je alles moet uitbesteden, kom je aan de beurt ja..zeker als er hier en daar nog Alpina op staat..
 
Ik hou mijn bezoekjes niet bij; veel te druk met mijn 2x/week wandelprogramma. Ben de tel allang kwijtgeraakt. 🤷‍♂️

Hoop vaste dames die ik om de paar weken tevreden probeer te houden met een bezoekje; sommigen willen me niet meer omdat ik ze te lang niet heb bezocht (uit het oog, uit het hart) en sommigen hebben me na een hele lange tijd weer in hun armen gesloten (misschien een beetje te stout geweest). Dit jaar een paar leuke zijsprongetjes gemaakt naar Latina's en Nederlandse dames; verandering van spijs doet eten zeggen ze. ;)

Ondertussen staat mijn radar om nieuw talent te ontdekken altijd aan en uiteraard uit te proberen. Staan nog een hoop op de to do list maar ik kom er gewoon niet aan toe. 😜

The Pussytrain rijdt gewoon door voor mij; ook in het nieuwe jaar! 🥳
 
Ik hou mijn bezoekjes niet bij; veel te druk met mijn 2x/week wandelprogramma. Ben de tel allang kwijtgeraakt. 🤷‍♂️

Hoop vaste dames die ik om de paar weken tevreden probeer te houden met een bezoekje; sommigen willen me niet meer omdat ik ze te lang niet heb bezocht (uit het oog, uit het hart) en sommigen hebben me na een hele lange tijd weer in hun armen gesloten (misschien een beetje te stout geweest). Dit jaar een paar leuke zijsprongetjes gemaakt naar Latina's en Nederlandse dames; verandering van spijs doet eten zeggen ze. ;)

Ondertussen staat mijn radar om nieuw talent te ontdekken altijd aan en uiteraard uit te proberen. Staan nog een hoop op de to do list maar ik kom er gewoon niet aan toe. 😜

The Pussytrain rijdt gewoon door voor mij; ook in het nieuwe jaar! 🥳
2x per week kan mijn libido niet aan en ook niet mijn beurs💶💰je bent een bofkont als je dit allemaal kunt 😊
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan