Het einde van het jaar nadert...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit jaar vooral leuke en lange dates gehad met een (bijna) ex DVP die nog 3 klanten van vroeger ontvangt, waaronder ik dus. Op de gekste plekken sex met haar gehad en mede daarom ook zonder. Dat doe ik eigenlijk nooit, maar met haar dus wel. Ook een paar keer bij haar overnacht, gekke (maar vooral leuke en geile) dingen gedaan. Daarnaast voor het eerst in jaren weer eens een raamdame in Haarlem bezocht. Blijft eenmalig, de klik die ik zoek met bijbehorende GFE is daar niet te vinden.
Los van de vaste dame een paar keer een privehuis bezocht. Volgend jaar? Nog geen idee, met 60 plus verwacht ik ieder jaar dat de behoefte gaat afnemen, maar niets is minder waar.

Nee hoor.
Dit is een forum van wandelaars.
Mannen die betalen voor sex met vrouwen (en koppels) .
Ik deel alleen mee dat er veel aanbod van koppels is , als je zelf een advertentie zet.
Dus doe er je voordeel mee.
Morgen bezoek ik toch maar weer mijn favoriete koppel.
Ze houden van mijn sexy en atletisch lichaam 😉😊.

Begin anders je eigen topic om van de toren te blazen. Wij dvp mogen geen topics gebruiken voor zelfpromotie, dus jij ook niet.
Sorry maar ik doe geen zelfpromotie. Ik ben hier anoniem.
Het is gewoon wat uit de hand gelopen. Ik reageerde gewoon op enkele berichten.
En BTW ik blaas niet van de toren.
En trouwens ik lees vaak dergelijke berichten van DVP's in het item "dames aan het woord".

Laatst bewerkt:
Sorry maar ik doe geen zelfpromotie. Ik ben hier anoniem.
Het is gewoon wat uit de hand gelopen. Ik reageerde gewoon op enkele berichten.
En BTW ik blaas niet van de toren.
En trouwens ik lees vaak dergelijke berichten van DVP's in het item "dames aan het woord".

Hoe wilde je dit dan noemen?
Morgen bezoek ik toch maar weer mijn favoriete koppel.
Ze houden van mijn sexy en atletisch lichaam 😉😊.
Totaal niet on topic. Je weet alles steeds naar jezelf en je escapades met je klanten te draaien.
Open een manvp topic zodat je daar je dagboekverhalen kunt neerpennen zoals alle dames dit netjes doen.

Laatst bewerkt:
Hoe wilde je dit dan noemen?

Totaal niet on topic. Je weet alles steeds naar jezelf en je escapades met je klanten te draaien. Het komt op mij wanhopig over en ik geloof de helft niet van wat je vertelt, want waarom moet je het op deze manier hier vertellen anders dan je eigen ego te strelen? Ik vind je bloedirritant. Maar dat doet er verder niet toe.
Open een manvp topic zodat je daar je dagboekverhalen kunt neerpennen zoals alle dames dit netjes doen.
Oeps. Ik zal het bij deze reactie laten. Dat jij me niet geloofd interesseert me. Ik heb bijna niets geschreven. Gewoon een kort berichtje over 2025. Hierop reageerde iemand waarop ik gereageerd heb.

Ik begrijp Mila. Een mvp is hetzelfde als een dvp. Er wordt, vergeleken met Hookers!!, een stuk minder censuur op ons gedaan.. dat klopt.

Maar wij hebben, degene die het willen en er ook relatief actief in huishouden, wel een eigen topic waar we reclame mogen maken, ons zelf de hemel inprijzen 😏 en onzin verkondigen.

Dat telt net zo goed voor de mannelijke kant van ons vak. Ook al is het een antwoord op iemand, het is een soort v sluikreclame. Je ziet er zelf geen problemen in, maar het heeft mij toen een pertinente ban op Hookers opgeleverd.

Toch iets om ff over na te denken. 😉

Hier hoef ik niet eens over na te denken. Mijn absolute hoogtepunt, zonder enige twijfel, zijn mijn twee dates met de betoverende Sunny, die privé ontving in Amsterdam. Twee dates binnen 5 dagen, omdat ik wist dat ze snel na onze eerste ontmoeting weer terug zou reizen naar Brazilië. Het is iedere cent dubbel en dwars waard geweest. Ik ben in 15 jaar wandelen nog nooit verliefd geworden op een dvp, maar Sunny zou het voor elkaar kunnen krijgen. Ik loop nog op wolken. Wat een schatje.

Aan het begin van het jaar had ik ook al een drietal topdates met een Braziliaanse in Amsterdam, de prachtige Hillary, een donkere all-natural beauty. Het type dat normaal voor gewone stervelingen buiten bereik ligt, dus er moest wel diep in de buidel getast worden. Maar ik heb nu wel de herinnering dat ik geneukt heb met een type fotomodel die bovendien een uitstekende service gaf.

Op de derde plaats komt Angel, wederom uit Brazilië (ik moet daar toch eens op vakantie) en ontvangend in Amsterdam. In tegenstelling tot veel privéontvangst locaties, was dit nu eens een mooi en net appartement. Angel heb ik ook twee keer binnen een week bezocht, omdat ze snel weer zou vertrekken (ik tref het niet). Een ontzettend schattig, jong meisje, heel gewillig én heel lief, best of both worlds.

De rest van het jaar was magertjes. Een aantal langere periodes waarin ik niet wandelde, omdat het aanbod me niet aansprak. Een paar zeperds van dates gehad, werkelijk een teleurstelling. Ik ben geloof ik maar één keer een privéhuis binnen geweest dit jaar, voor een prima date met Mellie bij Karin's Home (maar zij had bij lange na niet de 'wow' factor van bovenstaande dames).

Over het algemeen trekt het beschikbare aanbod bij privéhuizen mij niet meer. Vroeger was ik er klant aan huis. Nu richt ik me op privéontvangst. Misschien ben ik verwend geraakt door types als Farah bij Park 118 (gestopt) of Mila bij Monty (onmogelijk te boeken), maar mijn lat ligt hoger dan wat er doorgaans te vinden is. In de privéontvangst is het echter ook vissen in een heel klein vijvertje. Maar je vindt er ten minste nog wel toppers. Ik ben dit jaar dus minder gaan wandelen, maar daardoor wel bereid om meer te betalen voor die echte topdates.

Oeps. Ik zal het bij deze reactie laten. Dat jij me niet geloofd interesseert me. Ik heb bijna niets geschreven. Gewoon een kort berichtje over 2025. Hierop reageerde iemand waarop ik gereageerd heb.
Maar heb je geen advertentie of een eigen site waar dames en koppels je kunnen bereiken of date je alleen via dating sites?

Dit jaar heb ik niet veel gewandeld. Ik had mijn geld nodig voor een verbouwing in huis. En het is mooi geworden!
In 2026 hoop ik meer te kunnen wandelen.

Ik wens iedereen een gezond en geil wandel jaar toe. Moge het u wel bekomen.
Ik moest het zelfs opzoeken, aangezien het er door omstandigheden de laatste tijd niet van komt. Een keertje in juni en een keertje in mei...

Terug
Bovenaan Onderaan