Het gevoel dat je moet plassen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gewoon een jongen

Wandelaar
28
07/05/22
38
4
Ik was benieuwd of er meer waren met hetzelfde probleem. Bij dates van 1 uur heb ik hier (meestal) geen last van maar bij dates van 2uur of langer krijg ik na het eerste uur vaak het gevoel dat ik moet plassen. Dit bederft de erectie en het genotvolle gevoel. nadat ik de blaas heb geleegd kan ik er weer vol tegenaan.

Dit kan echter een moodkiller zijn, vooral als je voor de eerste keer bij een dame bent is dit een awkward momentje.

Verder heb ik een gezonde blaas, voor mijn werk moet ik het soms zonder problemen 4-10uur inhouden maar als er 30-60minuten gespeeld en gepijpt wordt voert de druk op en zodra de gedachte opkomt krijg ik het niet meer uit mijn hoofd.

Ik leeg vóór mijn bezoek altijd de blaas goed en als ik dan tussendoor ga plassen komt er meestal ook niet veel uit dus het is echt het gevoel en soms zit het zelfs tussen de oren en komt er niks uit.

1 sidenote: als ik de dagen ervoor weinig ben klaargekomen en dus met een steenharde piemel aanwezig ben heb ik hier aanzienlijk minder last van. Maar als ik die "voorbereiding" niet doe is het bijna gegarandeerd dat het gevoel gaat komen.

Heeft iemand hier ervaring mee of tips voor? Hoeveel komt dit voor bij anderen? Ik denk weinig aangezien er weinig over te vinden is maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben
 
Heb ik ook een tijdlang gehad. Is vanzelf over gegaan.
Alleen, ik weet niet of het nou positief of negatief voor mijn erectie en voor mijn uitstel ejaculatie was.
Dat heb ik eigenlijk te weinig bewust uitgeprobeerd.
Maar meestal ging ik trouwens niet naar het toilet, hield het gewoon op en ging erna pas (dus na het orgasme). Daarna goed schoonmaken en weer terug het bed in.
Heb er eigenijk geen big deal van gemaakt, omdat ik wist dat het een tussen-de-oren-ding was.
 
Misschien puur de opwinding gecombineerd met een gezond portie zenuwen?

Ik merk iig bij mezelf dat ik veel meer aandrang heb voor en bij langer ook tijdens. Voor mezelf het idee dat dat door de opwinding komt.

Net als dat ik als klein kind in de Efteling werd losgelaten en ook om de haverklap moest, omdat het allemaal nogal spannend was. Onbewuste verkramping van de blaas of zo.
 
Herkenbaar. Een volle blaas lijkt me negatief voor vasthouden van een erectie, omdat het gevoel te moeten plassen dan gaat overheersen.

Lang uitstellen van de ejaculatie lijkt me ook op een gegeven moment negatief voor de erectie, omdat het gevoel dat er wat uit moet (een volle zak en zaad dat al minutenlang klaarstaat om afgevuurd te worden) dan tussen de oren (?) verward kan worden met dat je moet urineren. Ik ben geen dokter, maar misschien weet iemand hier meer van af (stimulatie van urineproductie?). Wel lastig, maar na het urineren en schoonmaken kun je er weer even tegenaan lijkt me.
 
Nu... zelf geen last van... en ik doe meestal langere dates.

Maar... als je langer neukt... drukt dat blijkbaar ook bij vrouwen op de blaas... en moeten die dus gaan plassen! Nu, dat is gewoon de natuur hoor! Dus... niks 'awkward'! Gewoon normaal gaan! Daarna wél wassen. Met zeep! En... dan lekker weer aan de slag!

En... als je het als iets doodgewoon behandelt... zit het (na een tijdje) vast ook niet meer in je hoofd...
 
Ik was benieuwd of er meer waren met hetzelfde probleem. Bij dates van 1 uur heb ik hier (meestal) geen last van maar bij dates van 2uur of langer krijg ik na het eerste uur vaak het gevoel dat ik moet plassen. Dit bederft de erectie en het genotvolle gevoel. nadat ik de blaas heb geleegd kan ik er weer vol tegenaan.

Dit kan echter een moodkiller zijn, vooral als je voor de eerste keer bij een dame bent is dit een awkward momentje.

Verder heb ik een gezonde blaas, voor mijn werk moet ik het soms zonder problemen 4-10uur inhouden maar als er 30-60minuten gespeeld en gepijpt wordt voert de druk op en zodra de gedachte opkomt krijg ik het niet meer uit mijn hoofd.

Ik leeg vóór mijn bezoek altijd de blaas goed en als ik dan tussendoor ga plassen komt er meestal ook niet veel uit dus het is echt het gevoel en soms zit het zelfs tussen de oren en komt er niks uit.

1 sidenote: als ik de dagen ervoor weinig ben klaargekomen en dus met een steenharde piemel aanwezig ben heb ik hier aanzienlijk minder last van. Maar als ik die "voorbereiding" niet doe is het bijna gegarandeerd dat het gevoel gaat komen.

Heeft iemand hier ervaring mee of tips voor? Hoeveel komt dit voor bij anderen? Ik denk weinig aangezien er weinig over te vinden is maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben
Ik heb dat ook ik denk dat je weinig zorgen moet maken
 
Je kan dat trouwens (makkelijk) in je spel betrekken...

Als jij terug in de kamer komt (schoon gewassen!) ga je meteen: 'pijp me terug hard!' Of... als zij terugkomt zeg je meteen: 'Ga op m'n gezicht zitten!' En je likt haar!

Maakt het meteen geil & sexy!
 
Verder heb ik een gezonde blaas, voor mijn werk moet ik het soms zonder problemen 4-10uur inhouden maar als er 30-60minuten gespeeld en gepijpt wordt voert de druk op en zodra de gedachte opkomt krijg ik het niet meer uit mijn hoofd.
Zolang inhouden is niet gezond. Daar krijg je dus blaasproblemen en nierproblemen van. Bij een getrainde blaas is ongeveer 4 uur de max. Dan moet je toch echt plassen.

En, als ik het zo lees, is er een dosis "tussen de oren" aanwezig ;-)
 
Bij mij is het zo dat eventuele aandrang om te plassen (mits niet te erg) verdwijnt tijdens een date en pas weer terugkomt nadat ik klaargekomen ben.
Ja, dat is ook normaal. Plassen na de seks is een manier om je plasbuis schoon te maken zodat je geen blaasonsteking krijgt ;-)
 
Plas ophouden is niet goed voor de blaas en de nieren.
Zelf drink ik ongeveer 3 tot 4 liter water per dag. Hierdoor moet ik meer dan 10x per dag naar de plee. Ophouden is voor mij geen optie.

Ik drink zoveel omdat ik suiker heb. Verder vind ik het gewoon belangrijk om goed te drinken om de nieren te kunnen spoelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan