Het grote sexjobs fake advertenties topic

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is letterlijk wat admin mij enige tijd geleden in een PM heeft gemeld (copy/paste):

Je zult moeten accepteren dat dames meerdere advertenties hebben en hun leeftijd regelmatig anders noteren als werkelijkheid en zelfs deels nepfoto's gebruiken, zolang het dames betreft waarbij fysiek afspreken mogelijk is (en elke wandelaar dus gewoon kan vertrekken als ze hem niet bevalt) én er niet om vooruitbetaling wordt gevraagd wil ik dat je hier geen topics meer over opent.

Dus alleen op basis van foto's van anderen mag sowieso niet gemeld worden.
 
Dit is letterlijk wat admin mij enige tijd geleden in een PM heeft gemeld (copy/paste):

Je zult moeten accepteren dat dames meerdere advertenties hebben en hun leeftijd regelmatig anders noteren als werkelijkheid en zelfs deels nepfoto's gebruiken, zolang het dames betreft waarbij fysiek afspreken mogelijk is (en elke wandelaar dus gewoon kan vertrekken als ze hem niet bevalt) én er niet om vooruitbetaling wordt gevraagd wil ik dat je hier geen topics meer over opent.

Dus alleen op basis van foto's van anderen mag sowieso niet gemeld worden.
Dusseh...niet meer melden ? ... maar dit is toch geen nieuw topic maar toevoeging van een bestaand topic. Heb nog geen PM ontvangen overigens....
 
Ik heb die PM ontvangen n.a.v. een post die ik had gedaan over een advertentie en ik was daarbij ervanuit gegaan dat catfishing, kittenfishing en identiteitsfraude ook hier op het forum gewoon als misstanden gezien worden en dus meldingswaardig zijn. De adverteerder had daarover geklaagd, want immers ondanks dat de advertentieinhoud niet klopte, kon er wel gewoon afgesproken worden. Dat de persoon wie je treft bij de afspraak iemand anders is als omschreven in de advertentie, doet er verder blijkbaar niet toe.

Verder staat er nog in die PM (copy/paste):

Elke gebruiker die meerdere waarschuwingen (vanaf je 2e) ontvangt krijgt te maken met tijdelijke beperkende maatregelen op het forum. Gelieve daar rekening mee te houden wanneer je een bericht plaatst of deze site gebruikt.

M.a.w. sindsdien meld ik niets meer wat niet klopt m.b.t. foto's, leeftijden etc. Image search kun je dus wel doen, maar dan privé voor jezelf en niet erover posten / niet delen met anderen hier op het forum omdat je anders de kans loopt dat degene om wie het gaat daarover klaagt en je vervolgens daarvoor een maatregel opgelegd kan krijgen.
Over het gebruik van foto's van derden, catfishing, kittenfishing en identiteitsfraude mag zoals duidelijk wordt uit de PM dus niet gepost worden. Dan blijft dus alleen over dat enkel en alleen als iemand je echt financieel bedondert heeft of als iemand om een vooruitbetaling vraagt, dat hier op het forum als een misstand kan worden gezien en/of meldingswaardig is en dus gepost mag worden.
 
Helder.

Ik heb echter nog geen PM ontvangen. Vervelend is het wel dat dus de fakers alhier dus ook de macht hebben.

Ik zal in hetzelfde format de fakers op Telegram melden. Waarom ik hier niet mee zal stoppen? Daar heb ik bepaalde moverende redenen voor.
 
Is deze ook fake? Je moet eigenlijk al je gegevens al opgeven en daarna wordt gevraagd geld te storten via tikkie.

Ook nooit echte foto's bij deze advertentie, maar regelmatig een andere cartoontekening.

Ik vertrouw deze niet. Wie weet er meer van?

Gewoon het zekere voor het onzekere nemen.Dus niet doen.Geldt trouwens voor al die aanbetaal advertenties.
Ja klopt ik heb maar een keer een klein bedrag zo aanbetaald en gelijk opgelicht. Gelukkig had ik toen maar de helft van een kort bezoek overgemaakt.
Toch zonde. Doe ik nooit meer.
 
Is deze ook fake? Je moet eigenlijk al je gegevens al opgeven en daarna wordt gevraagd geld te storten via tikkie.

Ook nooit echte foto's bij deze advertentie, maar regelmatig een andere cartoontekening.

Ik vertrouw deze niet. Wie weet er meer van?

Je zou er mee in kunnen stemmen tot het moment van betalen. Dan heb je een rekening nummer, laten blokkeren bij Tikkie..dan hebben ze in ieder geval een nieuwe geldezel nodig ?
 
Nu het speciale subforum in het leven is geroepen heeft dit topic geen eigen doel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan