Het grote sexjobs fake advertenties topic

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

pik er zo maar weer een paar af..het is net als de gemiddelde autohandelaar 'constant wisselende voorraad'..
komen dagelijks andere voorbij..als je ze allemaal in dit topic moet droppen,dan crashed het forum
valt op dat ze niet gelijk in de advertentie praten over voorschotten of geld overmaken..
dat zal in het eerste berichtje wat je terug krijgt wel gebeuren..
 

pik er zo maar weer een paar af..het is net als de gemiddelde autohandelaar 'constant wisselende voorraad'..
komen dagelijks andere voorbij..als je ze allemaal in dit topic moet droppen,dan crashed het forum
valt op dat ze niet gelijk in de advertentie praten over voorschotten of geld overmaken..
dat zal in het eerste berichtje wat je terug krijgt wel gebeuren..
Advertentie 7879177 is inderdaad een terugkerende ?

Je zou voor de lol eens contact moeten leggen, maar meestal wordt er niet eens gereageerd. De leukste zijn iig diegene die bij hoog en bij laag blijven volhouden dat hun foto's gejat zijn ?
 

pik er zo maar weer een paar af..het is net als de gemiddelde autohandelaar 'constant wisselende voorraad'..
komen dagelijks andere voorbij..als je ze allemaal in dit topic moet droppen,dan crashed het forum
valt op dat ze niet gelijk in de advertentie praten over voorschotten of geld overmaken..
dat zal in het eerste berichtje wat je terug krijgt wel gebeuren..
Het is een leuke hobby...beetje zinloos soms, maar ja, welke hobby is dat wel?
 
Ze doen nog niet eens ECHT moeite voor foto's.. Ze plukken wat van Instagram af..
Zelfs een aap uit Blijdorp ziet binnen 5 seconden dat het nep is..
En dan die mogelijkheden bij zo'n jong ding.. Yeah right
 
Erg hè..wat een fake site is dat voortaan.
Maar vraag mij wel af of hier nog iemand intrapt.
als mensen het nog steeds blijven proberen.. zal het een winstgevend business model zijn. Als jullie het zat zijn moeten jullie het zeggen natuurlijk...anders ga ik nog ff lekker door...
 
Ik vraag me af in hoeverre het zin heeft. Als ik bijvoorbeeld zoek op dat laatste advertentienummer (7877029) kom ik niet op dit topic uit (geen zoekresultaten). Bij aparte topics kon je nog tags toevoegen om het zoeken te vergemakkelijken.
 
Nee ga door. Elke faker die jij aanmeld is er 1?
Will do, maar soms heb ik wel eens twijfels en heb ik echt het sterke vermoeden dat het niet klopt...echter is het (voor mij in ieder geval) niet hard te maken (no pun intended)
 
Ik vraag me af in hoeverre het zin heeft. Als ik bijvoorbeeld zoek op dat laatste advertentienummer (7877029) kom ik niet op dit topic uit (geen zoekresultaten). Bij aparte topics kon je nog tags toevoegen om het zoeken te vergemakkelijken.
Ik hoor wat je zegt, maar volgens mij mogen we van de moderator geen aparte onderwerpen openen. Klopt dat @admin ?
 
Is zo'n persoon niet te peilen met een systeem om uit te vinden waar hij / zij zit?

Het deurbeleid zo bij de betreffende advertentie websites veel strenger moeten. Het gaat tenslotte allemaal om reputatie... de websites krijgen zo een steeds minder goede reputatie.. zijn er meer bekende sites zo als kinky en Sexjobs? Ik ken alleen deze twee..
Mss is old fashioned wandelen wat vroeger zo gewoon was wel weer het nieuwe normaal. Terug naar de basis, Massaal weer aan de wandel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan