Het grote sexjobs fake advertenties topic

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
"Wij willen dat de advertenties op Sexjobs zo betrouwbaar mogelijk zijn.
Om de betrouwbaarheid van de foto's die bij een advertentie worden geplaatst te vergroten vragen wij om een persoon verificatie."

Conclusie, niet alleen de 'dames' en 'heren' oplichters plaatsen fake berichten!
 
"Wij willen dat de advertenties op Sexjobs zo betrouwbaar mogelijk zijn.
Om de betrouwbaarheid van de foto's die bij een advertentie worden geplaatst te vergroten vragen wij om een persoon verificatie."

Ik heb feedback gegeven op dat artikel, dat de inhoud niet klopt. Ben benieuwd of ik een reactie krijg. :p
 
"Wij controleren de identiteit van al onze adverteerders, o.a. om vast te stellen of ze meerderjarig zijn".

Maw we controleren niét of de betreffende dame ook de dame op de foto is. En ook niet of er een bende achter zit die de dame stap voor stap vertellen wat ze moet doen en laten.
 
Aart het loopt gierend uit de klauwen op dit moment. Sexjobs wordt op dit moment overspoeld met fake advertenties. We moeten hier wat mee, en ik ben heel serieus nu want dit gaat ten koste van de goedwillenden. Waar ik me overigens al jaren aan stoor is dat er bij zowel Tease Media als bij Midhold in het weekend niemand te bereiken is. Wat betekent dat wanneer je op vrijdagmiddag 17.00 uur een fake advertentie plaatst je t/m maandagochtend 09.00 uur ongestoord mensen kan oplichten. Ik vind dat een schande, echt een grote schande.
 
Maw we controleren niét of de betreffende dame ook de dame op de foto is.
Dat is nochtans precies wat in dat artikel beweerd wordt: 'Wij willen dat de advertenties op Sexjobs zo betrouwbaar mogelijk zijn. Om de betrouwbaarheid van de foto's die bij een advertentie worden geplaatst te vergroten vragen wij om een persoon verificatie [sic!].'
 
Jong, mooi, neuken zonder condoom en anaal en tongzoenen is per definitie fake
 
Jong, mooi, neuken zonder condoom en anaal en tongzoenen is per definitie fake
 
Jong, mooi, neuken zonder condoom en anaal en tongzoenen is per definitie fake
 
Uiteindelijk gaat het dan de kant op die Speurders ook is gegaan: bijna alles volledig fake en nep, waardoor niemand je website nog serieus neemt
 
Uiteindelijk gaat het dan de kant op die Speurders ook is gegaan: bijna alles volledig fake en nep, waardoor niemand je website nog serieus neemt
En dat is precies mijn idee ook, vandaar mijn eerdere post.
 
Jong, mooi, neuken zonder condoom en anaal en tongzoenen is per definitie fake
Mijn ervaring is vooral dat achter "yes baby" meestal oplichterij en fakerij zit. Twee maal meegemaakt. Een lijst met mogelijkheden die te mooi was om waar te zijn, en als ik dan vraag of dit kan en dat kan altijd "yes baby". Als ik nu nog een "yes baby" krijg vertrouw ik het al niet meer. Een maal zo'n geval dat niet fake was maar wel oersaai om seks mee te hebben. En het andere geval was fake, ik heb toen 3 kwartier op de stoep gewacht maar ze was mij "vergeten", ze had al een andere klant.
 

Telefoonnummer 06 33229433 is gemeld voor oplichting.

foto's:

 
Ohja? Waar staat dat dan bekend om oplichting? Er zijn 3 advertenties geplaatst en je post er maar 1, waar zijn die andere 2?
 
Als je op het telefoonnummer zoekt dan kun je dat vinden.
De andere 2 zijn ook net geplaatst, bij 1 heb ik ook als bewijs geplaatst dat de foto van internet af komt.

Verder heb ik zelf een hele lijst met telefoonnummers die ooit eens bij bewezen fake advertenties hebben gestaan. Ik ga er niet vanuit dat iemand die eerst met zo'n nummer fake advertenties heeft geplaatst, toch later tot inkeer is gekomen en dan toch maar de eigen foto's in de advertentie zet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan