Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik bedoel dat je als ouder enkel raad kan geven. Wanneer ze volwassenen zijn. Eens ze volwassenen zijn ze zelf verantwoordelijk voor hun keuzes en moeten ze zelf de gevolgen dragen niet meer de ouders.
Dat zei ik ook, ze hebben het gewoon te accepteren en anders moeten ze het contact maar verbreken
 
Van die buitenlandse dames die hier in Nederland als prostituee werken snap ik het enigzins nog ze hebben met armoede te maken. Maar nederlandse meiden die hier in Nederland zijn geboren hebben zoveel andere mogelijkheden om alles behalve een prostituee te worden. Ik zou me als Nederlandse vader hier voor schamen en mezelf afvragen waarom dit mij is overkomen. Alleen de gedachte al dat je dochter het met wildvreemde mannen doet zal aan me knagen. Wetend dat er ook slechte klanten tussen zitten die haar kunnen beschadigen moet er niet aan denken.
 
ik denk dat je hier wel een onderscheid moet maken, tussen meiden die via een loverboy de prostitutie in raken, en dames die welbewust deze keuze maken.
Klopt meiden die via een loverboy hier terecht zijn gekomen hebben hier eigenlijk niet voor dit leven gekozen. Maar ik heb het over de meiden die hier zelf voor hebben gekozen.
 
Ik moet bij deze discussie altijd aan dit plaatje denken:

Web-P-102__60348.1689607431.jpg
 
Van die buitenlandse dames die hier in Nederland als prostituee werken snap ik het enigzins nog ze hebben met armoede te maken. Maar nederlandse meiden die hier in Nederland zijn geboren hebben zoveel andere mogelijkheden om alles behalve een prostituee te worden. Ik zou me als Nederlandse vader hier voor schamen en mezelf afvragen waarom dit mij is overkomen. Alleen de gedachte al dat je dochter het met wildvreemde mannen doet zal aan me knagen. Wetend dat er ook slechte klanten tussen zitten die haar kunnen beschadigen moet er niet aan denken.
Wat een lage dunk heb je van de dames zeg. De minachting druipt er vanaf. Snap niet dat je er naartoe gaat, dan moet je wel een hele lage eigenwaarde hebben :ROFLMAO:
 
Als mijn dochter dvp zou worden dan zou ik in eerste instantie ook reageren met: Ben je nou helemaal begodverredomd!
Maar ik heb geen dochter...
 
Wat een lage dunk heb je van de dames zeg. De minachting druipt er vanaf
Is dat niet een algemeen verschijnsel?
Buiten de wereld van de prostitutie zelf , zijn er weinig mensen die een hoge dunk hebben van de meiden, die in de prostitutie werken. Maar ook van de mannen die deze dames bezoeken.
 
Maar ik had verwacht (of eigenlijk weet ik wel beter) dat er hier meer waardering zou zijn. Of in ieder op zijn minst minder minachting.
Ik weet niet of het minachting is, maar het is nou eenmaal controversieel, aan de ene kant bezoeken we zelf de dames, en aan de andere kant is er niemand die wilt dat hun eigen dochter een van die dames is.
 
Ik persoonlijk steek het niet onder stoelen en banken dat ik dvps bezoek.
Mijn familie en vrienden weten ervan en ik doe er gewoon heel normaal over.

Het is gewoon iets dat genormaliseerd zou moeten worden en niemand zou zich ervoor moeten schamen: noch de klanten, noch de dvps.

Mensen die sekswerk veroordelen zijn gewoon hypocriet.

Seks is gewoon het natuurlijkste dat er is en dat er daarvoor betaald wordt is geen schande en doet geen afdruk aan de seks zelf. Men betaalt er al sinds begin der dagen op de een of andere manier voor.

Het is tenslotte geen betaalde liefde zoals het verkeerdelijk wordt benoemd maar betaalde seks/intimiteit.
 
Klopt meiden die via een loverboy hier terecht zijn gekomen hebben hier eigenlijk niet voor dit leven gekozen. Maar ik heb het over de meiden die hier zelf voor hebben gekozen.
Ik ga even wat geks voor je zeggen, misschien vinden ze het gewoon heel erg leuk om met mannen af te spreken, de seks, de spanning en het avontuur, en daarnaast zijn de verdiensten ook nog eens leuk. Er zijn mindere redenen te bedenken om te werken.
 
Je reageerde dat je niet helemaal begreep wat ik bedoelde of we zitten nu verschrikkelijk langs elkaar heen te praten
'Ik ben je even kwijt' zei je, vandaar dat ik nog een keer beschreef wat ik bedoelde
Ja nog steeds eigenlijk. Omdat je reageert op mijn bericht maar niets nieuws zegt. Ik begreep niet wat je wilde zeggen en of je mijn reacties misschien niet hebt begrepen.
 
Denk maar niet dat er één dvp bestaat die trots is dat ze een prostituee is geworden, want ze weten dat ze hun familie hierdoor in schande brengen. Waarom denk je dat dvp's hun beroep geheim houden heeft niet alleen met privacy te maken maar puur uit schaamte voor eigen familie of vrienden.


Zou je niet wilen generaliseren? jij schrijft in termen die je niet kunt onderbouwen, jij kunt niet voor alle DVP's op de wereld spreken dus doe dat dan ook niet, als je hier een goede discussie wilt voeren.
 
Van die buitenlandse dames die hier in Nederland als prostituee werken snap ik het enigzins nog ze hebben met armoede te maken. Maar nederlandse meiden die hier in Nederland zijn geboren hebben zoveel andere mogelijkheden om alles behalve een prostituee te worden. Ik zou me als Nederlandse vader hier voor schamen en mezelf afvragen waarom dit mij is overkomen. Alleen de gedachte al dat je dochter het met wildvreemde mannen doet zal aan me knagen. Wetend dat er ook slechte klanten tussen zitten die haar kunnen beschadigen moet er niet aan denken.

Je maakt er anders gretig gebruik van hypocriete ouwe boef.
 
Terug
Bovenaan Onderaan