Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan wel iets vertellen over onlyfans. Gezicht laten zien hoeft niet persé. Ik ken een OF dame die dat standaard niet doet. Alleen de zogenaamde VIP klanten, die dus extra betalen, krijgen haar gezicht te zien. Ik weet niet hoe succesvol ze is.
En je denkt niet dat iemand die vip klant is zijn vrienden niet ff mee laat genieten van de foto's? Je hoeft daarvoor de foto's zelfs niet door te sturen (wat strafbaar is)
Maar je kan gewoon met je telefoontje iedereen die het wil laten meegenieten van de OF profielen die je volgt.
 
Zelfs Cardi B is niet veel lekkerder dan CoCo….

Beide niet echt mijn type.

Maar chapeau dat ze het klaar spelen.

Hoewel ik ook wel denk: wat een ongelijke wereld….
 

Bijlagen

  • IMG_9669.jpeg
    IMG_9669.jpeg
    150,7 KB · Weergaven: 9
Bij OF is de 10 euro helemaal voor de content creator?

Zou er animo zijn voor een kale, ietwat gezette, kromme, man van in de vijftig?

Ik hoef maar een stuk of 100 vaste volgers. Dat is 1k extra om wat dochters te bezoeken elke maand!

Zo, is dat verhaal ook weer rond en on topic. 😅
 
Bij OF is de 10 euro helemaal voor de content creator?

Zou er animo zijn voor een kale, ietwat gezette, kromme, man van in de vijftig?

Ik hoef maar een stuk of 100 vaste volgers. Dat is 1k extra om wat dochters te bezoeken elke maand!

Zo, is dat verhaal ook weer rond en on topic. 😅
Gaat m niet worden ben ik bang….

Maar op 20% commissie na is de cash voor de content creator.

Hoe eea belasting technisch zit weet ik niet.
 
Ik ben weer niet van de latina's he….daarom kijk ik in de Doublet maar bezoek de Geleen als ik wel eens in Den Haag ben.
Ik vind de Oost Europese dames iets te gemaakt in bed, als je begrijp wat ik bedoel. Het is net als je er een hebt gehad, dat je ze allemaal hebt gehad, ze hebben ook allemaal het zelfde praatje en accent.
Bij latinas heb je wat vaker gepassioneerde sex.
Ik ben ook geen makkelijke man, @knightrider
 
Bij OF is de 10 euro helemaal voor de content creator?

Zou er animo zijn voor een kale, ietwat gezette, kromme, man van in de vijftig?

Ik hoef maar een stuk of 100 vaste volgers. Dat is 1k extra om wat dochters te bezoeken elke maand!

Zo, is dat verhaal ook weer rond en on topic. 😅
Ferry Doedens verdiend als homo zijnde meer dan 30k per maand door zich af te trekken voor andere homo's op Only Fans
 
Ik vind de Oost Europese dames iets te gemaakt in bed, als je begrijp wat ik bedoel. Het is net als je er een hebt gehad, dat je ze allemaal hebt gehad, ze hebben ook allemaal het zelfde praatje en accent.
Bij latinas heb je wat vaker gepassioneerde sex.
Ik ben ook geen makkelijke man, @knightrider
Is waar. Maar ik hou juist van dat voorspelbare, latina's zijn mij wat te woest, uitzonderingen daargelaten.
 
Heeft die CoCo echt 100k volgers?

Dan is het absurd dat ze nog in de Doublet staat eigenlijk.

Ik ken haar niet, het kan wel dat ze gratis op instagram als lekkere slet gevolgd wordt door allerlei vage gasten en bontkraagjes en de stap naar een OF door gebrek aan klasse of fotografische vaardigheden niet kan maken, maar 1 op de 50 van je Instagram volgers zou je voor 5-10€ per maand voor je OF moeten kunnen binnen harken.

Dus 2.000 x 5 = 10K per maand zou haalbaar moeten zijn.

Ik zal haar volgende maand in de Doublet eens benaderen.

Dat is toch 250 x pijpen/neuken per maand.
Dus 8x per dag, elke dag van de maand.
Wordt haar manager en regel voor 20% van de inkomsten alles voor haar. Jullie allebei blij!

Oh ik zag dat ze onlyfans al heeft en F2F ook. F2F heeft ze 1700 volgers / abbonnees. Ik weet niet of je daar voor moet betalen. Bij OF kan ik niet ontdekken waar je kan zien hoeveel abonnees iemand heeft. Een abonnement voor een maand is redelijk aan de prijs met 12 dollar.
 
Laatst bewerkt:
Wat een nepperij die foto's.
Als je haar 's morgens vroeg de Doub ziet inlopen (of fietsen) dan schrik je je een ongeluk.
Ik tenminste wel.
No offence.
Ik ben blij dat jij er ook zo over denkt, dan ben ik niet de enige, de manier hoe ze opgehemeld wordt in haar recensies, staat ver af van de werkelijkheid, en ik denk dat als haar zonder make up, nauwelijks nog herkent. Maar dat geld voor heel veel dames.
 
Haar lijf, haar leven, haar keuze. Zolang ze het niet onder dwang doet en verder geen al te domme dingen, dan moet ze vooral doen wat ze wil. Je dochter wordt een seksueel wezen, ongeacht of ze voor het dvp zijn kiest of niet. Ik zou er geen moeite mee hebben en haar steunen in haar keuze waar mogelijk.

Zelden ben ik het zo hard met iemand eens geweest. Als een volwassen persoon ervoor kiest om tegen betaling seks met anderen te hebben die daar ook zelf voor kiezen, moeten anderen die keuze respecteren. Ja, zélfs als 99 % van de bevolking het een foute keuze vindt. Wanneer zowel de prostituée als de klant het uit vrije wil doen, is er immers geen sprake van slachtoffers of dwang. Hoe afschuwelijk velen het ook vinden dat hun dochter de prostitutie in gaat, eigenlijk is dat aangepraat leed. En leed dat anderen je hebben aangepraat, kan je jezelf ook terug afpraten. Maar doen moet je wel ínzien dat anderen je dat trauma hebben aangepraat. We krijgen vanaf onze kindertijd continu aangepraat dat prostitutie iets slechts, iets zwaar verkeerds is.
 
Laatst bewerkt:
Als een volwassen persoon ervoor kiest om tegen betaling seks met anderen te hebben die daar ook zelf voor kiezen, moeten anderen die keuze respecteren.
Voor mensen die niks met prostitutie hebben, valt hier nog wel iets op af te dingen, je kan dit ook zien als je eigen gedrag goed praten.
Maar hoe weet je of ze er zelf voor kiest, misschien wordt ze wel door schulden of iets anders
We krijgen vanaf onze kindertijd continu aangepraat dat prostitutie iets slechts, iets zwaar verkeerds is.
Maar je kan moeilijk beweren dat het iets positiefs is. Vaak is het wel gelinkt aan illegale praktijken, criminaliteit, en zijn of raken veel prostituees psychisch beschadigd, dat valt moeilijk te ontkennen,
Ik maak mij er zelf ook schuldig aan, maar dit wil nog niet zeggen, dat ik er trots op ben.

zo maar een artikel

 

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
38.395
Berichten
747.150
Leden
34.383
Nieuwste lid
catboy
Terug
Bovenaan Onderaan