- 1.691
- 30/06/21
- 4.105
Het is echt geen zeldzaamheid, gelukkig. Natuurlijk zullen de meeste jonge meiden, inclusief de DVP's, misschien wel een voorkeur hebben voor de wat jongere man. Dan merk je het inderdaad wel in het contact. Tenzij je gaat voor een korte wip zonder intimiteit, dan maakt 'de klik' niet zoveel uit, maar veel mensen verlangen inderdaad ook naar intimiteit. Niets is zo fijn als het gevoel hebben dat je op oudere leeftijd ook nog echt begeerd kunt worden door een jonge dame.Wat mij echt intrigeert, is inderdaad jouw gedachte, @VixenandherStag : hoe denken jonge meiden erover. Wat veel wandelaars zo graag willen, is niet alleen maar de kale wip, maar ook de intimiteit, het knuffelen, kortom de GFE-experience. Bij veel DVP's is dat vaak moeilijk te krijgen (zoenen mag niet, tongzoenen mag niet, enz.). Ik ben bang dat naarmate we ouder worden, we onze leeftijd hierin tegen krijgen.
Maar bij die Oldje-shoots zie je dat telkens wél! Hartstikke GFE! En die jonge actrices doen dat dan ook nog eens echt vol overgave. Daarom ben ik soms echt wel jaloers op zo'n ouwe baas![]()
![]()
Als ik naar mijn vriendin (Ami) kijk, ze kent de Oldje filmpjes ook en deze kan ze reuze geil vinden. Oudere mannen vind ze ook geen probleem.