Algemeen Het Landhuisje, Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En kun jij ons dan nu wel van een recensie voorzien?
Yes vrijdag bij Zoē geweest! Echt plaatje van een meid zoals op de fotos. Nog wel wat onervaren vond ik dus of echt herhalingsgevaar is twijfel ik nog over maar voor optic echt top en ook een leuke lieve meid praat beetje engels! Ze doet goed haar best iig en misschien dat ik haar nog wel eens bezoek nog even alles laten bezinken.

Komt in november weer terug!

Het belangrijkste is om van te voren duidelijke afspraken te maken over eventuele extra's. Dit kan voordat je naar de kamer gaat. Vraag eventueel de gastvrouw om te tolken zodat je geen misverstanden krijgt. Als je je dame gekozen hebt en duidelijk afgesproken wat voor eventuele extra's dan inderdaad op de kamer gewoon de taal der liefde laten spreken.

Ik heb vorige maand een bezoek gebracht aan Sabrina, Elisa en Kelly. Allemaal Spaanstalige dames. Het ging in het Engels en soms met google vertalen. Voor mij niet voor herhaling vatbaar. Alles kostte extra, zelfs zoenen op het lichaam 50. Dan nog 50 om te beffen. De foto's waren flink gephotoshopt en de dames echt ouder dan op de site. Natuurlijk kom ik niet om te lullen maar het is toch wel fijn om te kletsen. Dat gedoe met steeds die telefoon erbij om duidelijk te maken wat je wilt vind ik niet fijn. Bij 1 dame ging na een half uur het alarm al terwijl ik 45 minuten had. Ga het dan maar eens uitleggen met je stijve piemel in de houding.

Laatst bewerkt:
Ik heb alleen ervaring met Sabrina, maar die was (erg) goed. Haar Engels was niet geweldig maar voldoende, geen telefoon gebruikt. Van tevoren duidelijk afgesproken 50 extra voor van alles wat, dus lekker knuffelen, alles aanraken, zoenen/tongzoenen, pzc, 69 en nog een lekkere massage. Misschien was ze een paar jaartjes ouder, maar ze zag er goed uit, lekker lichaam en ze nam zelf iniatief met alles, dus perfecte GFE, maar ligt er misschien ook aan of je een klik hebt met de dame.

Ik heb alleen ervaring met Sabrina, maar die was (erg) goed. Haar Engels was niet geweldig maar voldoende, geen telefoon gebruikt. Van tevoren duidelijk afgesproken 50 extra voor van alles wat, dus lekker knuffelen, alles aanraken, zoenen/tongzoenen, pzc, 69 en nog een lekkere massage. Misschien was ze een paar jaartjes ouder, maar ze zag er goed uit, lekker lichaam en ze nam zelf iniatief met alles, dus perfecte GFE, maar ligt er misschien ook aan of je een klik hebt met de dame.
Ja een klik, die heb ik niet snel. Heel soms, maar dan alleen als ze Nederlands praat. Dat had ik bij Amber, kun je goed mee praten, daar had ik een klik mee enr qua sex liet ze me alle hoeken van de kamer zien, dus dat was echt top. Daar ben ik ook op herhaling geweest. En Sam, bloedmooi, lekker om mee te kletsen en als Sam bovenop gaat dan gaat ze los. Super. Ook herhaling....Sabrina zag er zeker goed uit, heb je gelijk in en de sex was ook op zich goed, maar niet heel bijzonder voor mij en je verwacht gewoon iets anders als je de foto's kijkt. Dus ik ga niet nog een keer. Bij het Landhuisje zijn ze te gek op photoshoppen. Dat je de tattoos weghaalt snap ik maar het mag best wat minder.

Terug
Bovenaan Onderaan