Wandelaar66!
Wandelaar
Iemand ervaring met Monika? Ziet er lekker uit op de foto's maar hoe is werkelijkheid?
www.hetlandhuisje.nl
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren
Luna heeft mooie borsten en uitstekende serviceIemand heeft een voorstel voor natuurlijke borsten en geile dame daar?
Ik ben klaar met die hele silicone of harde titen!
Contant kan prima!Is afrekenen alleen creditcars of bankpas? Staat op de site. Of kan of gewoon contant nog?
Zijn borsten van Luna niet nep? Ze zien als nep er uit .Luna heeft mooie borsten en uitstekende service
Nee hoor, zijn paar natuurlijke Cup C borsten.Zijn borsten van Luna niet nep? Ze zien als nep er uit .
Hebben jullie ervaringen met Luna of met Esther?
Esther ben ik ook benieuwd naar, die heb ik ook nog niet gezien bij het voorstelrondje de vorige keer. Denk dat ze toen bezet was. Mocht ik haar zien en haar kiezen laat ik een recensie achter hoe het was. Hoop aankomende week te gaanHebben jullie ervaringen met Luna of met Esther?
Al een redelijk ervaren wandelaar. Maar nog geen ervaring met privéhuizen. Na enkele teleurstellende bezoeken bij de ramen en privéontvangst, wil ik graag ontplooien
Mijn oog viel op dit privehuis en dan met name op de (schappelijke) prijzen voor een trio.
Welke dames zijn hiervoor geschikt/staan hiervoor open? En heeft iemand hier reeds ervaring mee?
Hoor graag, ook info over kosten van extra's zoals tz en pzc.
Mag ook een PM!
Hier ben ik ook benieuwd naar. De meesten lijken neptieten te hebben (vooral de latina's). Sommigen twijfel ik over op basis van de foto's en/of omschrijving.Iemand heeft een voorstel voor natuurlijke borsten en geile dame daar?
Geen idee, ben je er al geweest?Iemand al eerder ervaring op gedaan met Maya? Er staat dat ze eenmalig terugkomt dus dat moet betekenen dat ze er al eerder is geweest.
![]()
Prive Het Landhuisje
www.hetlandhuisje.nl
Nee helaas, heb de tijd niet gevonden. In eerste instantie zou ze een week blijven maar ik zie dat ze er nu nog tot morgen is… Dus hopelijk krijg ik het nog geregeldGeen idee, ben je er al geweest?
Say no more: Triana. Ze is perfect. Natuurlijk, ondeugend en doet alles voor je.Iemand heeft een voorstel voor natuurlijke borsten en geile dame daar?
Bel even om af te stemmen. Ik heb een trio gedaan met Triana. Was geweldig Ik hoorde dat ze een klik heeft met Kim. Ik zou wel de tijd nemen (2-3 uur) en afstemmen voor de extra's als je dat wil (TZ en PZC bijvoorbeeld) zodat je een complete ervaring hebt. Veel plezier! Want dan zit je op 2-3 x het uurtarief en nog ongeveer 100pp voor de extra's. Vond ik de moeite meer dan waard.Al een redelijk ervaren wandelaar. Maar nog geen ervaring met privéhuizen. Na enkele teleurstellende bezoeken bij de ramen en privéontvangst, wil ik graag ontplooien
Mijn oog viel op dit privehuis en dan met name op de (schappelijke) prijzen voor een trio.
Welke dames zijn hiervoor geschikt/staan hiervoor open? En heeft iemand hier reeds ervaring mee?
Hoor graag, ook info over kosten van extra's zoals tz en pzc.
Mag ook een PM!
Al vaker bij Triana geweest en ze had me ook verteld dat ze een goede klik met Kim heeft. Heb met beide dames al eens afgesproken maar nog nooit een trio gehad, maar een trio met Triana en Kim staat wel op mijn lijst... is nog even sparen en dan genieten haha. Het zijn 2 sexy dames die er echt van genieten!Say no more: Triana. Ze is perfect. Natuurlijk, ondeugend en doet alles voor je.
Bel even om af te stemmen. Ik heb een trio gedaan met Triana. Was geweldig Ik hoorde dat ze een klik heeft met Kim. Ik zou wel de tijd nemen (2-3 uur) en afstemmen voor de extra's als je dat wil (TZ en PZC bijvoorbeeld) zodat je een complete ervaring hebt. Veel plezier! Want dan zit je op 2-3 x het uurtarief en nog ongeveer 100pp voor de extra's. Vond ik de moeite meer dan waard.
Ja, ze heette voorheen Mia.Zat Arisa hier niet eerder onder een andere naam? Kan mij de foto's volgens mij nog herinneren.
Als dit zo is waarom ineens die naamsverandering?
Dat doet ze slim. Een naam met een A staat hoger in hun lijst op de website. Die is alfabetisch. En namen maken toch niet uit. Als er iets is dat je zeker weet is dat ze in het echt niet heten zoals ze opgeven.Zat Arisa hier niet eerder onder een andere naam? Kan mij de foto's volgens mij nog herinneren.
Als dit zo is waarom ineens die naamsverandering?
Zie mijn opmerking over Mia van 6 januari in deze draad. (Die heb je ooit geliked). Niet echt een recensie, maar om die te kunnen geven zou ik ook nog een keer terug moeten. Ze heeft nu wel nieuwe foto's. Die komen wel overeen met hoe ik mij haar herinner.Heeft er iemand ervaring met Arisa, die er iets over wilt vertellen? Wil haar namelijk binnenkort gaan bezoeken
Ah, verbaast me niet dat ze zo veel geboekt wordt. Zij staat ook hoog op mijn lijstje mocht ik volgende week een bezoekje brengen, maar ik maak nooit een afspraak met iemand die ik nog nooit ontmoet heb, dus ben ook wel benieuwd naar haar reviews.iemand al bij Zoe geweest ? op foto prachtige meid...had geprobeerd van de week afspraak te maken maar ze was al volgeboekt.. hopelijk volgende week meer geluk