Algemeen Het Landhuisje, Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hebben jullie ervaringen met Luna of met Esther?

Al een redelijk ervaren wandelaar. Maar nog geen ervaring met privéhuizen. Na enkele teleurstellende bezoeken bij de ramen en privéontvangst, wil ik graag ontplooien 😁

Mijn oog viel op dit privehuis en dan met name op de (schappelijke) prijzen voor een trio.

Welke dames zijn hiervoor geschikt/staan hiervoor open? En heeft iemand hier reeds ervaring mee?

Hoor graag, ook info over kosten van extra's zoals tz en pzc.

Mag ook een PM!

Al een redelijk ervaren wandelaar. Maar nog geen ervaring met privéhuizen. Na enkele teleurstellende bezoeken bij de ramen en privéontvangst, wil ik graag ontplooien 😁

Mijn oog viel op dit privehuis en dan met name op de (schappelijke) prijzen voor een trio.

Welke dames zijn hiervoor geschikt/staan hiervoor open? En heeft iemand hier reeds ervaring mee?

Hoor graag, ook info over kosten van extra's zoals tz en pzc.

Mag ook een PM!

Ik zou altijd even bellen als je aan een trio denkt. Zoals elk huis je zal vertellen wordt een trio er een stuk beter op als de dames elkaar ook goed liggen en aanvoelen. Als je belt zal je ook worden verteld welke dames ze hebben die uberhaupt een trio doen, want dat zijn over het algemeen alleen de rondreizende vriendinnen. Ik heb zelf tot nu toe 3x gebeld met een trio-verzoek, om te horen dat de dame in kwestie geen trios doet. Ik stuur je ook nog even een PM over kosten.

Terug
Bovenaan Onderaan