Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ookhet waren 2 huizen..jammer dat het weg moest..heel wat zaad geschoten daar
In een ander artikel staat ernstige overlast. Ze zullen niet zomaar dit doen neem ik aan.eigenlijk zal het met het overlast wel mee gevallen hebben..
je kunt niet voor de deur parkeren ,enkel achter op dat plein ,of de straat erachter..
het zal wel opgevallen hebben dat er telkens mannen binnengingen..
ik heb ook meegemaakt dat in beide woningen gewoon 4/5 dames zaten..
dan komt er echt veel volk..
ik ben ook wel eens op dezelfde dag eerst bij de linker woning geweest en een uur later de rechtse..
pakken wat je pakken kunt![]()
als je er een beetje bekend bent ,dan weet je dat dat deel van Spuilaan echt een soepje is hoor..In een ander artikel staat ernstige overlast. Ze zullen niet zomaar dit doen neem ik aan.
Sluiting woning Spuilaan Oudenbosch | Gemeente Halderberge https://share.google/x1CNGZEDrlUjCI3ZQ
Ik weet het ook niet, dit staat er: Vanuit deze woning werd ernstige overlast ervaren door onder meer het illegaal voeren van een seksinrichting en andere inbreuken op de openbare orde en veiligheid. Ik vind dit niet acceptabel voor direct omwonenden en de buurt.als je er een beetje bekend bent ,dan weet je dat dat deel van Spuilaan echt een soepje is hoor..
ik weet natuurlijk ook niet de ware toedracht..
maar het feit dat de woningen natuurlijk een bron van zwarte inkomsten waren ,zal zwaarder gewogen hebben..je kunt in nederland beter met een kilo coke gepakt worden dan met een halve ton vals geld..want dat is 'staats'..daar loopt men geld op mis en dat vinden ze helemaal niet leuk
volgens mij is er bij wet niks geregeld over het aantal mensen dat bij jou of mij elke dag over de vloer komt..
dus die overlast zal te maken hebben met parkeren dan..ik zou het verder niet weten..
een redelijk vaste dame die er vaak zat ,vertelde me dat allebei de huizen eigendom waren en geen hypotheek meer hadden..
dat doe je ook niet zo maar..
daar zit meer achter..