Het liep de spuigaten uit in Oudenbosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Allemaal outos voor de deur.

Logisch dat ze de tent sluiten
South Korea Cars GIF by Namaste Car

Georgia Bulldogs Uga GIF by Bulldog Kia

excited celebration GIF by Beauty Brands

Laatst bewerkt:
eigenlijk zal het met het overlast wel mee gevallen hebben..
je kunt niet voor de deur parkeren ,enkel achter op dat plein ,of de straat erachter..
het zal wel opgevallen hebben dat er telkens mannen binnengingen..
ik heb ook meegemaakt dat in beide woningen gewoon 4/5 dames zaten..
dan komt er echt veel volk..
ik ben ook wel eens op dezelfde dag eerst bij de linker woning geweest en een uur later de rechtse..
pakken wat je pakken kunt😂

Auto's waren geen probleem daar.
maar als je de voordeur binnen ging hadden mensen aan de overkant natuurlijk ook uitzicht op deze twee afwerkhutten .
op een gegeven moment gaat dat wel opvallen waarschijnlijk
dat er zoveel mannen op een dag even langswippen.

Laatst bewerkt:
eigenlijk zal het met het overlast wel mee gevallen hebben..
je kunt niet voor de deur parkeren ,enkel achter op dat plein ,of de straat erachter..
het zal wel opgevallen hebben dat er telkens mannen binnengingen..
ik heb ook meegemaakt dat in beide woningen gewoon 4/5 dames zaten..
dan komt er echt veel volk..
ik ben ook wel eens op dezelfde dag eerst bij de linker woning geweest en een uur later de rechtse..
pakken wat je pakken kunt😂
In een ander artikel staat ernstige overlast. Ze zullen niet zomaar dit doen neem ik aan.
Sluiting woning Spuilaan Oudenbosch | Gemeente Halderberge https://share.google/x1CNGZEDrlUjCI3ZQ

In een ander artikel staat ernstige overlast. Ze zullen niet zomaar dit doen neem ik aan.
Sluiting woning Spuilaan Oudenbosch | Gemeente Halderberge https://share.google/x1CNGZEDrlUjCI3ZQ
als je er een beetje bekend bent ,dan weet je dat dat deel van Spuilaan echt een soepje is hoor..
ik weet natuurlijk ook niet de ware toedracht..
maar het feit dat de woningen natuurlijk een bron van zwarte inkomsten waren ,zal zwaarder gewogen hebben..je kunt in nederland beter met een kilo coke gepakt worden dan met een halve ton vals geld..want dat is 'staats'..daar loopt men geld op mis en dat vinden ze helemaal niet leuk
volgens mij is er bij wet niks geregeld over het aantal mensen dat bij jou of mij elke dag over de vloer komt..
dus die overlast zal te maken hebben met parkeren dan..ik zou het verder niet weten..
een redelijk vaste dame die er vaak zat ,vertelde me dat allebei de huizen eigendom waren en geen hypotheek meer hadden..
dat doe je ook niet zo maar..
daar zit meer achter..

als je er een beetje bekend bent ,dan weet je dat dat deel van Spuilaan echt een soepje is hoor..
ik weet natuurlijk ook niet de ware toedracht..
maar het feit dat de woningen natuurlijk een bron van zwarte inkomsten waren ,zal zwaarder gewogen hebben..je kunt in nederland beter met een kilo coke gepakt worden dan met een halve ton vals geld..want dat is 'staats'..daar loopt men geld op mis en dat vinden ze helemaal niet leuk
volgens mij is er bij wet niks geregeld over het aantal mensen dat bij jou of mij elke dag over de vloer komt..
dus die overlast zal te maken hebben met parkeren dan..ik zou het verder niet weten..
een redelijk vaste dame die er vaak zat ,vertelde me dat allebei de huizen eigendom waren en geen hypotheek meer hadden..
dat doe je ook niet zo maar..
daar zit meer achter..
Ik weet het ook niet, dit staat er: Vanuit deze woning werd ernstige overlast ervaren door onder meer het illegaal voeren van een seksinrichting en andere inbreuken op de openbare orde en veiligheid. Ik vind dit niet acceptabel voor direct omwonenden en de buurt.
Ik ben er niet geweest, maar wat nu als het een huurpand is?
Wat doet de gemeente/instanties dan?

Dit gaat hier binnenkort weer gewoon verder. Als het al niet begonnen is.
Op dit moment 6 dames op kinky die adverteren vanuit Oudenbosch. Dat is echt niet allemaal in dat bekende appartementje in het centrum

Dit gaat hier binnenkort weer gewoon verder. Als het al niet begonnen is.
Op dit moment 6 dames op kinky die adverteren vanuit Oudenbosch. Dat is echt niet allemaal in dat bekende appartementje in het centrum
zitten niet in Oudenbosch..
op een vakantiepark //mod.edit: teveel adres informatie.
en in St Willebrord in een rijtjeshuis..
Spuidinges is overigens gewoon bewoond ,allebei de huizen ,waren ook niet verzegeld etc..
maar ze zullen binnenkort wel weer gaan draaien daar..
als men ook zo hard achter loeizware drugscriminaliteit en alles wat er mee te maken had zat..(vul maar in)dan vielen die paar centen zwart geld die daar verdient werden volledig in het niks..
en ja ,een ton of 2 op jaarbasis is niks vergeleken..

Laatst bewerkt door een moderator:
Begrijp wel dat daar actie ondernomen is. Het is ook niet echt discreet binnen komen daar.
Dat had beter via de achterkant door de poort geweest
heb ik al meerdere keer op het woord gegooid bij diverse dames..
maar dan moest je door de keuken/achterdeur dan door de kamer en de gang de trap op..
heb dat ooit 1 of 2 x gemoeten ,zag je ook gelijk de andere dames zitten en die magere knakker..
maakt mij geen zak uit..
maar sommigen vinden dat niet 'discreet'..

Daar zit ook weer wat in.
Dacht dat er niemand woonde. Dat die huizen met drie rede gehuurd werden
zijn blijkbaar eigen huizen waar geen hypotheek op zit..
dus de bank kan ze er ook niet uitgooien..
heb ik al van meerdere dames gehoord over de afgelopen jaren ,hoe en wie weet ik ook niet..zou zo maar een huisjesmelker kunnen zijn die bijvoorbeeld er eerst personeel in had zitten en het nu een andere bestemming heeft gegeven..wat wellicht nog beter opleverde..wat ik er van weet dat is dat 1 kamer 150€ per dag kostte voor een dame ..3x slaapkamer + de zolder..x2 huizen you do the math..

Dikke handel idd.
Aan de inboedel gaat het in elk geval niet op.
Zou me niet verbazen dat hier een hele organisatie achter zit omdat de dames steeds op verschillende plaatsen opduiken en na een tijd weer terug zijn

ik kan daar ook niet precies mijn vinger opleggen ,dames worden volgens mij ook gewoon benaderd via Kinky..
dwz gasten die ruimte hebben vragen dat wss rechtstreeks..
vlak ook de Roemeense dames niet..die kennen elkaar vaak min of meer persoonlijk..en jou ook ,want je gaat over tafel als je een lul bent of juist niet

er zit wel een verband in ..
die Melanie of Melany ,heb ik inmiddels op 4 locaties geknald..
zal waarschijnlijk de laatste niet zijn..

ik word ook regelmatig benaderd door 'ondernemers' ofdat ik ruimte weet voor 'opslag' ,en ofdat er kracht en stromend water is?
reken maar uit..

ik word ook regelmatig benaderd door 'ondernemers' ofdat ik ruimte weet voor 'opslag' ,en ofdat er kracht en stromend water is?
reken maar uit.

Daar begint de ellende. Kennis van me had ook stuk loods verhuurd aan keurige kerel voor opslag. Die kerel heeft hij ook nooit meer gezien.
Maar maanden later word er pillenfabriek opgerold. Wat Cubanen opgepakt en hijzelf ook. Dan moet je goed kunnen lullen. Tis een beer van n kerel en voor niemand bang, maar nu een aantal jaar later heeft hij er nog slapeloze nachten van. En krijgt hij nog regelmatig op de gekste tijden telefoontjes van onbekende of anonieme nummers

moet je niet willen..
zeker als je TE goedgelovig bent..dat iemand netjes gekleed met een dikke auto en perfect ABN komt voorrijden wil niet zeggen dat hij niet net vrij is omdat hij 5 jaar gezeten heeft..
dat weet jij niet..
ik heb zelf 2 loodsen hier op het industrieterrein..zelf gezet..de ene is van/voor mezelf de andere verhuur ik (betaald eigenlijk de mijne dus)
daar zit van begin af dezelfde huurder in ,jongen is loodgieter/dakdekker
ik ken zijn vader heel goed..en toch loop ik 1x in de zoveel tijd effe binnen bij hem..
als ik zou willen had ik makkelijk kunnen verhuren aan een stel mocro's of kampers..
maar dan laaijen ze mij ook op vroeg of laat ,want dat gaat gewoon gebeuren.
plus rijden ze de poort van mijn terrein eruit..de overheaddeur naar de kloten etc etc..
dat is het allemaal niet waard joh..

Indien hier een Boa meeleest krijgt hij vast jeukende handjes en spitse oren.!

Een beetje meer privacy naar de dames zou gewaardeerd worden.
Volgens mij staat er weinig verkeerds.

Maar als die boa's willen kunnen ze de dames ook gewoon opbellen. Die geven dan graag het adres waar ze op dat moment verblijven voor een potje sex.
Niet als ze in uniform voor de deur gaan staan natuurlijk

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan