Het vluggertje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik doe dat omdat ik in het verleden klanten heb gehad die "verliefd" waren geworden doordat ze de illusie hadden dat ik ze leuk vond (want ik was single en ik gaf natuurlijk leuke goede service) met alle gevolgen van dien. Zodra ze weten dat er een partner is dan is er vaak al gelijk een duidelijke grens dat het gewoon "zakelijk" zal blijven en nooit meer.
Ik vermoed dat veel dvp's wel eens "last" hebben van verliefde klanten..
Inderdaad beter als je dit merkt op voorhand aan te geven dat je een relatie hebt.
 
Er zijn toch hier ook dames die eerst willen douchen of je de mogelijkheid geven om te douchen zelfs te samen. Het is maar wat je zelf wenst denk ik
Ik douch mij zwz vooraf omdat ik van de dvp ook verwacht dat zij gedouched heeft. Het is ook respect naar elkaar toe. Je wil toch niet dat jij zelf of je partner niet fris ruikt. Of dat jij of zij kan zien wat de ander gegeten heeft.

Je weet ook nooit 100% op voorhand wat er gaat gebeuren stel dat je geweldige sex hebt en jij of de dvp wil in het moment initiatief tonen en wil de ander verassen door hem/haar anaal te vingeren of te rimmen en de achterdeur is niet proper. Ik er 100% zeker van dat de zin over zal zijn
 
Ik vermoed dat veel dvp's wel eens "last" hebben van verliefde klanten..
Inderdaad beter als je dit merkt op voorhand aan te geven dat je een relatie hebt.
Ik vraag mij nu af zouden er single dvp´s zijn die eigenlijk single zijn. Maar die zeggen dat ze een vriend of man hebben om aan verliefde klanten te onstsnappen 🤔
 
Rare redenatie van mannen. Dat je hoopt dat een dvp geen vriend heeft. Om wat?
Kans te maken om van haar werk jouw hobby te maken?
Het maak mij niet uit of ze een vriend heeft of niet.

Ik ben vooral blij dat ik niet haar vriend ben.
Lijkt me een onmogelijke manier om een relatie te hebben.
Dat je 's avonds als nummer x bij de ingang aanklopt.
Efkes plat gesteld. 😊
 
Rare redenatie van mannen. Dat je hoopt dat een dvp geen vriend heeft. Om wat?
Kans te maken om van haar werk jouw hobby te maken?
Het maak mij niet uit of ze een vriend heeft of niet.

Ik ben vooral blij dat ik niet haar vriend ben.
Lijkt me een onmogelijke manier om een relatie te hebben.
Dat je 's avonds als nummer x bij de ingang aanklopt.
Efkes plat gesteld. 😊
er zijn ook dvp´s die in open relaties zijn dus als je beide met een ander de lakens mag delen of swingers zijn waarom niet.

persoonlijk zou ik liever een vriendin hebben of vrouw die dvp is. Ze heeft dan mss sex met 5 of meer klanten per dag met condoom. Maar op het einde van dag ligt ze naast mij in bed. En ben ik de man waar me ze haar leven wil delen en samen oud en grijs worden.

Dan dan dat ik een vrouw heb die vreemdgaat. Wie weet in wie ze kwakje dat je dan mss wel zit. Of van hoe veel.
 
Rare redenatie van mannen. Dat je hoopt dat een dvp geen vriend heeft. Om wat?
Kans te maken om van haar werk jouw hobby te maken?
Het maak mij niet uit of ze een vriend heeft of niet.

Ik ben vooral blij dat ik niet haar vriend ben.
Lijkt me een onmogelijke manier om een relatie te hebben.
Dat je 's avonds als nummer x bij de ingang aanklopt.
Efkes plat gesteld. 😊
Er zijn ook gewoon dames " die het erbij doen " en maar 1 of 2 klanten per week zien. Lijkt me wel een geile gedachte om als vaste vriendje te fungeren op die manier.
 
100% een creepy idee. Helaas denken sommige heren dat ze op Tinder zitten of een mailorder bride.

Of nog zoiets "Wil je mijn kind dragen? Je bent bloedmooi en vruchtbaar"

Maar dat is off topic
een dvp waar ik vroeger naar toe ging is gestopt. Omdat ze een klant had die met haar een relatie wou en dat ze de perfecte stiefmoeder ging zijn voor zijn dochter. Na dat ze hem verteld had dat ze dat niet wou is er een discussie onstaan. Is hij haar beginnen stalken opbellen etc.

Er zijn soms rare wandelaars
 
er zijn ook dvp´s die in open relaties zijn dus als je beide met een ander de lakens mag delen of swingers zijn waarom niet.

persoonlijk zou ik liever een vriendin hebben of vrouw die dvp is. Ze heeft dan mss sex met 5 of meer klanten per dag met condoom. Maar op het einde van dag ligt ze naast mij in bed. En ben ik de man waar me ze haar leven wil delen en samen oud en grijs worden.

Dan dan dat ik een vrouw heb die vreemdgaat. Wie weet in wie ze kwakje dat je dan mss wel zit. Of van hoe veel.
Volgens mij stel ik dat ik er persoonlijk niet aan moet denken.
En zeg ik niks over dat het niet zou kunnen of mogen.
Als jij er gelukkig van wordt, ga vooral je gang!

Het is geen oordeel, eerder een voor mij bijzonder onprettige voorstelling van zaken. 😬
 
Volgens mij stel ik dat ik er persoonlijk niet aan moet denken.
En zeg ik niks over dat het niet zou kunnen of mogen.
Als jij er gelukkig van wordt, ga vooral je gang!

Het is geen oordeel, eerder een voor mij bijzonder onprettige voorstelling van zaken. 😬
Ik begrijp je 100% dat is ieder voor zich maar ik bedoel in een "normale relatie" kan het heel goed zijn dat er een van de 2 vreemd gaat
 
er zijn ook dvp´s die in open relaties zijn dus als je beide met een ander de lakens mag delen of swingers zijn waarom niet.

persoonlijk zou ik liever een vriendin hebben of vrouw die dvp is. Ze heeft dan mss sex met 5 of meer klanten per dag met condoom. Maar op het einde van dag ligt ze naast mij in bed. En ben ik de man waar me ze haar leven wil delen en samen oud en grijs worden.

Dan dan dat ik een vrouw heb die vreemdgaat. Wie weet in wie ze kwakje dat je dan mss wel zit. Of van hoe veel.
Zo is me dat wat.
Van een vluggertje naar een relatie met een DVP.
Effe de andere kant van het spectrum.
Maar in een relatie kan je ook vluggertjes doen. Doet me denken aan de tijd dat ik nog getrouwd was.( long ago) .Mijn echtgenote hield ook wel van sex , maar moest allemaal niet te lang duren. Ze kwam makkelijk klaar , en dat had ze geen zin meer.
Om goed te leren sexen moet je redelijk wat verschillende partners doen denk ik.(Dat had zij niet gedaan)
Daar schort het dus bij niet DVP wel es aan.En als dan toch soms heel erg geil zijn , is het maar van korte duur.
Gewoon later in de nacht nog een keer gaan kan een oplossing zijn.
 
[QUOTE="Roxas, post: 432393, member: . En ben ik de man waar me ze haar leven wil delen en samen oud en grijs worden.

[/QUOTE]
Tegen die tijd is ze al geen DVP meer , maar verlangt ze er misschien nog wel eens na?
 
Zo is me dat wat.
Van een vluggertje naar een relatie met een DVP.
Effe de andere kant van het spectrum.
Maar in een relatie kan je ook vluggertjes doen. Doet me denken aan de tijd dat ik nog getrouwd was.( long ago) .Mijn echtgenote hield ook wel van sex , maar moest allemaal niet te lang duren. Ze kwam makkelijk klaar , en dat had ze geen zin meer.
Om goed te leren sexen moet je redelijk wat verschillende partners doen denk ik.(Dat had zij niet gedaan)
Daar schort het dus bij niet DVP wel es aan.En als dan toch soms heel erg geil zijn , is het maar van korte duur.
Gewoon later in de nacht nog een keer gaan kan een oplossing zijn.
Vluggertjes zijn niet mijn ding dan moet je toch wel het voorspel overslaan. Het zou ook te rap gedaan zijn sex is toch veel te leuk om dat maar 15 min te doen.

Ik begrijp wel als je kinderen hebt dat je zegt we hebben 20 min alleen we maken er gebruik van.
 
Moet je wel een sexpartner vinden, die ook van langdurig houdt.
Betaald vind je die makkelijker, want tijd is geld.
IK ken een paar vrouwen die eerlijk toegeven dat sex voor hun de man laten komen is. Daarna gaan ze slapen. Dan ga ik liever naar een dvp eerlijk gezegt.

Aan de andere kan zijn er veel vrouwen en ook dvps die zelf achteraf de job bij hun zelf moeten afmaken
 
Drie keer klaarkomen op een uur zijn ook vluggertjes.
En wat is een vluggertje? Als je van hele lange sex houdt, is een uurtje een vluggertje.
Ik vind een uurtje bij de meisjes altijd veel te vlug voorbij.
Niks mis met een wippie van vijf minuten of een uur, maar een heel dagdeel lekker sexen vind ik toch het fijnste. Geen gehaast, alles doen, uitrusten en opnieuw.......
 
Zoals vaak het geval, hier ook afhankelijk van de setting en context.


In mijn privéleven daarentegen vind ik vluggertjes enorm geil! Als we elkaar toevallig treffen, in de kelder of een ander afgelegen ruimte waar we niet gezien zijn door de kinderen. Snel, tussen de soep en de patatten een korte maar hevige neukbeurt. Het fungeert een beetje als lijm tussen ons koppel, een boodschap die zegt 'je bent van mij!'
Meestal komt hij niet eens klaar, hij stopt echter niet voor dat ik ben klaargekomen en de vloer heb besmeurd. Het is duidelijk een machtspelletje, maar man wat vind ik dat geil!

Jou een beetje kennende kan ik het me zo voorstellen en in een relatie zou ik dit ook helemaal de max vinden .voorwaarde wel dat het een gespeeld macht spelletje is en dat de niet aan de macht zijnde er ook echt van geniet.
 
Laatst bewerkt:
Precies! Nu... er zijn nog genoeg dames die wél Nederlands spreken hoor (of vlot Engels, ook geen probleem) én die wel meer dan boeiend genoeg zijn om het 'langer interessant' te houden! Haha! Beetje moeite doen en zoeken he! Zoveel leuker! (en geeft zoveel meer voldoening, kan ik je verzekeren!)
En... op die manier voelt zelfs twee uur als een 'vluggertje'! Haha!
How time flies when you're having fun!
 
Deed vroeger veel raamdames. En dan wist je, dat je na 15 min weer buiten staat. Was voor mij prima, ik kan in een paar minuten klaar komen. Voordat je begon vroegen de meesten of je bij wilde betalen (50 fl ipv 25 fl - of nu in Euro) voor ekstraa roeoeoestig. Heb ik een paar keer gedaan - met het resultaat dat het gevoeld twee minuten meer waren.

Bij prive bezoek heb ik doorgaans 30 min, maar ook hier was ik in het algemeen binnen de tijd klaar. En op de kant van het bed te zitten totdat de tijd vol is heeft ook weinig nut.

Een paar keer een uur geboekt. Dan ben je klaar, soms ook twee keer door grote inzet van de dame. En dan proberen ze een zogenoemde massage uit te voeren.

Voor mij is P6 geen activiteit waar ik lang mee bezig ben. Hoeft voor mij ook niet, maar ik begrijp dat het voor velen anders is.

Maar even nog wat stof tot nadenken: de gemiddelde daad is iets van 5 minuten. De rest is voor- en naspel.

Dit gezegd hebbende, heb ik de laatste jaren regelmatig wat pillen genomen. Het duurt hier langer, zeker als er Dapoxetine in zit. Dan kan ik ook een 20-30 minuten penetreren, stoten, gepijpt worden, enz. Maar het gevoel bij het orgasme is hetzelfde als bij een quickie van 2 minuten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan