Het woord milf

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Al onze medewerkers zijn momenteel druk bezet . Op de website vind u antwoord op de meest gestelde vragen.Om de kwaliteit van onze diensten op te volgen kan dit gesprek opgenomen worden. Sorry , de wachttijd loopt langer op dan voorzien. 😊😊😊😊😊
Wilt u iemand spreken van de klantenservice? Druk dan 1. #1 De verbinding wordt nu verbroken.
 
Ik meen ergens gelezen te hebben, dat het van een MILK shake, dus zo lang pompen tot de mannenpap opgeklopt wordt. Dit werd in samenhang met een iets oudere vrouw gebruikt, Zo schijnt MILF te zijn ontstaan.
 
Iemand die het met een Milf doet is een motherfucker.
Excusez le mot.
Ik interpreteerde het woord motherfucker altijd letterlijk als iemand die zijn eigen moeder neukt. Ik ben pas onlangs eens dieper beginnen nadenken over dat woord en kwam toen tot de conclusie dat iemand niet persee zijn eigen moeder hoeft te neuken om een motherfucker te zijn. Als ik bv een moeder neuk van iemand anders, maakt dat van mij ook een motherfucker. En wat is er eigenlijk mis mee als ik de moeder van iemand anders neuk zolang er wederzijdse toestemming is?
 
Ik interpreteerde het woord motherfucker altijd letterlijk als iemand die zijn eigen moeder neukt.
24012.jpg
 
Ik interpreteerde het woord motherfucker altijd letterlijk als iemand die zijn eigen moeder neukt. Ik ben pas onlangs eens dieper beginnen nadenken over dat woord en kwam toen tot de conclusie dat iemand niet persee zijn eigen moeder hoeft te neuken om een motherfucker te zijn. Als ik bv een moeder neuk van iemand anders, maakt dat van mij ook een motherfucker. En wat is er eigenlijk mis mee als ik de moeder van iemand anders neuk zolang er wederzijdse toestemming is?
helemaal niks. Die moeder die je neukt kan zowel 18 zijn , als 108 .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan