Het zit 'm in de naam....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, ik vind het altijd wel grappig en zelfs enigszins lachwekkend als ik weer eens een artiestennaam zie, die totaal niet bij de nationaliteit past.
Een Bulgaarse die zich Alessandra, Angelina of Stacey noem, is volstrekt ongeloofwaardig en zo;n naam past ook vaak niet bij de Slavisch uitziende dame in kwestie.
Kortom: de naam moet wel een beetje bij de dame passen.

Het is geen dealbreaker, maar iets meer originaliteit zou toch ook niet verkeerd zijn bij het uitkiezen van een artiestennaam.
Ja, mijn favoriete Oost-Europese heeft zichzelf een Spaanse artiestennaam gegeven. Het is een schatje, maar ze had zichzelf wel een passendere werknaam mogen geven, Svetlana was geloofwaardiger geweest.

Het is trouwens typisch Nederlands om kinderen namen uit alle windstreken te geven. Nederlanders kunnen Pablo (Spaans), Jimmy (Engels), Jasmijn (Arabisch) of Iwan (Slavisch) heten. In andere landen zie je dat veel minder, daar hebben mensen echt alleen 'inheemse' namen. Iemand die John Ivanov heet, is doorgaans geen Rus, maar een Amerikaan van Russische afkomst.

Moeten we nu ook nog de naam van de echtgenote gaan onthouden? Het leven van een man is niet makkelijk.
En de dag waarop ze jarig is en dit:

Password+Joke.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan