Het zit 'm in de naam....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koudvuur

Stamgast
966
09/12/23
2.320
13
Mijn associatieve brein koppelt (werk)namen van dames aan ervaringen. Dat speelt een rol in de keuze van nieuwe dames (hoewel ik dit kalenderjaar alleen nog maar oude bekenden heb bezocht, maar dat terzijde).

Ik heb in mijn wandelcarrière drie Katja's bezocht en alledrie waren ze geweldig. Mocht ik weer eens toezijn aan een nieuwe dame (wat ik nog even niet verwacht), dan is een Katja van harte welkom.

Maar bij sommige dames was de ervaring zo bijzonder, dat ik geen andere dame met dezelfde naam wil bezoeken. Omdat ik die naam altijd aan die bijzondere ervaring wil blijven koppelen. Met miss Tiffany had ik twee memorabele dates. Ik moet er niet aan denken met een andere Tiffany een date te hebben. Wat als die tegenvalt? Dan klopt het in mijn hoofd niet meer.

Hetzelfde verhaal met de naam Luisa, waar Kinky vol mee staat. De Oost-Europese diva die ik regelmatig tot grote tevredenheid bezoek, noemt zich zo. Dan klopt het voor mij niet als ik ineens met een andere Luisa van bil lig te gaan. Heel andere dame, heel andere beleving (slechter of beter), maar zelfde naam. Nee, dat kan mijn brein niet aan.

Herkenbaar bij mensen?

Op een iets andere manier herken ik dat wel ja.

Ik ben gek op Italie en italiaanse vrouwen (jammer dat ze vaak zo klein zijn).
Zodra een vrouw een italiaanse naam heeft komt er bij mij een extra shot dopamine vrij lijkt het wel en dan wordt alles nóg mooier. Nergens op gebaseerd, maar vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan denk ik dan maar.

Alessandra, Chiara,, Elena, Eleonora, Giulia, Mirabella, Valentina, Valeria.... dat soort namen.... ik ga er heel lekker op!

Ben al lange tijd woonachtig in Brazilië maar sinds een paar jaar kom ik zo'n 3 keer per jaar naar Nederland , wat mij is opgevallen dat vele Braziliaanse dvp in Europa zichzelf Bruna noemen terwijl ik verschillende vrouwen in Brazilië ken en dat dit dan weer de netste en liefste vrouwen zijn die zich niet zouden kunnen voorstellen hoe de prostitutiewereld een beetje in elkaar steekt.

Raar feitje maar is mij opgevallen.

Ben al lange tijd woonachtig in Brazilië maar sinds een paar jaar kom ik zo'n 3 keer per jaar naar Nederland , wat mij is opgevallen dat vele Braziliaanse dvp in Europa zichzelf Bruna noemen terwijl ik verschillende vrouwen in Brazilië ken en dat dit dan weer de netste en liefste vrouwen zijn die zich niet zouden kunnen voorstellen hoe de prostitutiewereld een beetje in elkaar steekt.

Raar feitje maar is mij opgevallen.
Bruna Surfistinha

Wetende dat de namen die de dames gebruiken toch maar verzonnen zijn en heel wat dames er geen punt van maken nu en dan een nieuwe naam aan te nemen, doe ik zelfs geen moeite meer hun naam te vragen. Dus een associatie tussen de naam en de prestatie heb ik niet.

Bovendien vind ik het eigenlijk wel leuk om nieuwe ervaringen bij nieuwe dames op te doen, dus dan heeft het weinig zin om aan een naam te blijven vasthangen.

Het enigste wat ik met namen heb zijn de associatie met liedjes. Dan heb ik z'n liedje in mijn hoofd. Ohhh Mandy, Manuela, Julia, zelfs je naam is mooi. En dan kom ik daar aan en dan is Belinda inderdaad pretty, maar ze woont helemaal niet op een boathouse!🤷‍♂️
Ach en die lieve Louis en Anne die momenten zouden eeuwig moeten duren voor mijn Belgische vrienden.
Of ze heet Alice, dan heb ik zo de neiging om.....
Verder heb ik echt niets met namen🤣

Rosanne ik weet dat er heel veel mannen zijn, Annabel het wordt niets zonder jou en Amalia ik zou de Maffia vermoorden om bij jou te kunnen zijn!
Oké, oké ik stop al.
Maar het liefst wel een beetje sexy naam hoor. Van Gerda wordt ik niet geil!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan