Hindoestaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad jammer dat Jayda niet meer foto's heeft al hoe wel ik ook twijfel over de advertentie op de één of andere manier.
Mijn gevoel zegt dat het wel eens een lokkertje kan zijn en dat er vooruit betalen gevraagd gaat worden.
Geen prijzen bij de advertentie vind ik ook een zwaar minpunt trouwens.
Geen zin om het te proberen omdat zij net te ver weg zit voor mij.
 
Inderdaad jammer dat Jayda niet meer foto's heeft al hoe wel ik ook twijfel over de advertentie op de één of andere manier.
Mijn gevoel zegt dat het wel eens een lokkertje kan zijn en dat er vooruit betalen gevraagd gaat worden.
Geen prijzen bij de advertentie vind ik ook een zwaar minpunt trouwens.
Geen zin om het te proberen omdat zij net te ver weg zit voor mij.
juist dan kom je daar aan en valt t fkng tegen
 
Ik was 6 jaar geleden bij haar. Dicht bij haar straat heb gebeld en ze duidde het adres. Het is in een portiekwoning ik dacht op de eerste. Toen ze de deur opende zag ik gelijk dat zij niet mijn type was, niet omdat ze dik is, maar ze is zeer gedrongen van gestalte dat kun je niet goed zien op haar foto's omdat die closeup zijn. Ze vond het niet erg dat ik wegging, maar de ontvangst was vriendelijk dus ben ik een half uur gebleven. Er was een ongedwongen sfeer en geen haastig gevoel hoewel ze wel de afgesproken tijd aanhoudt. Ze heeft handmassage gedaan. Sindsdien ben ik niet meer geweest.
Op Hookers stonden recensies met veel meer handelingen die ze deed van een jaar of vijf terug.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.391
Leden
33.212
Nieuwste lid
Carine229
Terug
Bovenaan Onderaan