Hindoestaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nieuwe dame

 
Nieuwe dame

ze heeft mooie ogen
 
Laatst bij DS-Girls even geweest. Ik zag Paris. Zij lijkt totaal niet als op de foto's die op de site staan. Ze heeft een x aantal grote tattoos op haar lichaam. Qua lichaam is ze volslank en komt zeer arrogant en zakelijk over. Ik zou niet eens ''gratis'' een poging willen wagen met haar. Voor diegene die toch voor haar willen gaan : succes with flushing your money down to the toilet.
 
Laatst bij DS-Girls even geweest. Ik zag Paris. Zij lijkt totaal niet als op de foto's die op de site staan. Ze heeft een x aantal grote tattoos op haar lichaam. Qua lichaam is ze volslank en komt zeer arrogant en zakelijk over. Ik zou niet eens ''gratis'' een poging willen wagen met haar. Voor diegene die toch voor haar willen gaan : succes with flushing your money down to the toilet.
de fotos lijken inderdaad goed gephotoshopt
 
Denk weer een gevalletje. Oeps ben me geld in de auto
vergeten
ze heeft ons straks door: o geef niet bhai, je kan via money gram overmaken..kom binnen




Ik wilde gisteren richting Leiden voor Didi Roos, maar zij was er niet. En Choti Daisy was bezet. Dus heb haar nog niet gezien. Ik hou er nog steeds rekening mee dat het Tamaakhu Sanjana is, of toch Moti Yasmine 😆
t is gewoon Daisy (Desi) Bouterse !
 
Zal wel aan mijn internet abonnement liggen dan dat ik nog geen foto's zie 😝🤪😜. Maar je kunt gerust eens met haar afspreken hoor. Het is een lekker en leuk meisje. Denk dat ik zelf ook weer eens langs moet gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan