Hindoestaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dagje uit van maken. Lekker suf een kopje thee drinken in Paleis Het Loo en daarna lekker rollebollen met Esmee 😆😁😋😉

el noenie migado of naar Apeheul 😆
Haar advertentie staat ook op kinky. Ze heeft een uitgebreide pakket dus het is me wel waard.
er staat dat ze kijkt of er een klik is

hoe doet ze dat, terplekke of vooraf via foto/video?

anders rij je helemaal daarheen mag je weer weg...is me overkomen bij n Hindoestaanse

Er is een nieuwe hindoestaanse dame "Aicha" op de ds-girls website. Wie gaat als eerst langs en dan review plaatsen? Ze ziet er wel lekker uit

Die heeft er eerder ook al op gestaan een paar jaar geleden, foto en naam komt mij bekend voor. Ze staat ook op de agenda bij MM op dezelfde dag, we gaan het zien https://maisonmonty.nl/dame/mila/

Zo, daar wordt el niño wel blij van. Hopelijk is ze ook op andere dagen beschikbaar dan alleen maar maandag en dinsdag. Anders volgende week maandag misschien 🤔😋😋
Deze Hindoestaanse Aicha is er volgens de ds-girls website vandaag t/m zondag met de volgende tijdstippen (ben wel benieuwd naar je ervaring met haar el nino - ya tu sabe :cool:):
  1. Do 19/6: 14:00-23:00 uur
  2. Vr 20/6 + Za 21/6: 14:00-24:00 uur
  3. Zondag 22/6: 12:00-18:00 uur
Ik zou niet volgende week gaan ivm de NAVO-top, dan is Den Haag aan alle kanten afgezet tenzij je om de hoek woont uiteraard haha. Wat mij wel opvalt is dat er ook een ene Aicha bij MM op de agenda staat voor vandaag, is dat dan dezelfde? Zie alleen geen foto bij de Aicha van MM.

el noenie migado of naar Apeheul 😆

er staat dat ze kijkt of er een klik is

hoe doet ze dat, terplekke of vooraf via foto/video?

anders rij je helemaal daarheen mag je weer weg...is me overkomen bij n Hindoestaanse
Gewoon.. wie is je moeder en wie is je vader 😉

Maar serieus, als ik naar een hindoestaanse dame ga dan vertel ik vooraf wel m'n achternaam. Heb al een keer meegemaakt dat we dezelfde achternaam bleken te hebben toen ik m'n achternaam noemde 👀

Terug
Bovenaan Onderaan