Check deze reviews. Deze Aicha heette vroeger Maya, deze info heb ik van de website van ds-girls over Aicha (supertof dat ds-girls een link deelt naar de girlsreview pagina van deze Aicha, alleen jammer dat je niet direct op de link kan klikken)
Een paar weken geleden weer eens op een doordeweekse avond naar Amersfoort gereden om mij te laten verassen bij de voorstelronde. Een hele rits dames kwam zich voorstellen en Serena maakte het mij best moeilijk om niet voor haar te kiezen na de goede ervaring van afgelopen keer. Maar de...
www.girlsreview.nl
Mobiele website speciaal gemaakt voor je mobiel, iPhone, IPad, Android, Galaxy S, tablet en smart Phone,zodat jullie altijd je favoriete meisje overal kunnen volgen.
www.ds-girls.nl
Hahah holyshid. Maar in de hindoestaanse community zijn ze toch erg negatief als er een hindoestaanse dvp is? Persoonlijk vind ik de hindoestaanse cultuur best bizar: op school en middelbare school altijd de gekste dingen gezien bij mn hindoestaanse klasgenootjes. Nogal conservatief en hoge eisen stellen van je kinderen. Suicide % is in NL ook 25% hoger onder Hindoestanen.
Ik ben altijd extra lief voor Hindoestaanse dvp's vanwege t bovenstaande en mn bloed kookte daarom toen ik die tijger drone beelden van Chanel zag delen op zn youtube kanaal: je kon haar nl herkenbaar zien.