Hindoestaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op de site van DS staat de foto van Roxanne nog steeds. Er staat bij 'terug van weggeweest' maar volgens mij is deze info verouderd. 6 weken geleden vertelde DS mij dat Roxanne daar niet werkte en dat ze haar profiel zouden verwijderen. Weet iemand of ik wat gemist heb?
 
als n Hindoestaanse zegt "volslank" dan is dat net alsof ze de Mount Everest een heuvel noemt
Ook geen leeftijd te zien, zal DS er eentje van 45+ hebben..? Dat is trouwens wel veel hindoestaans bij DS ineens, als het zo doorgaat krijg je na het neuken nog een bakje eten mee voor thuis. :sneaky:
 
Ook geen leeftijd te zien, zal DS er eentje van 45+ hebben..? Dat is trouwens wel veel hindoestaans bij DS ineens, als het zo doorgaat krijg je na het neuken nog een bakje eten mee voor thuis. :sneaky:
in t algemeen dromen Hindoestaanse meiden bijna allemaal van sex, er zijn enkele die durven als dvp te werken

alleen Hindoestaanse meiden neuken minder met hun eigen volk

net als Marokkaanse meiden, die neuken meer met Hollanders, Turken
 
Heeft ze een vast raam? En zo ja, welke nummer

Onderstaande is Asha

 
Ze ontvangt in een huis, weet niet of het haar huis.

Vorig jaar had ze een normaal postuur, maar in een jaar kan veel gebeuren. Maar ik denk niet dat je bang hoef te zijn dat je een excuus moet zoeken dat je geld in de auto ligt en dan keihard de wijk uitrijdt.
 
Zeker een lekkerding die Paris :love:.
Wel jammer dat bij DS nooit de opties staan die de dame doet al dan niet tegen bij betalen.
Vind dat echt een minpunt van sommige privéhuizen.
 

Is een hindoestaanse, een jaar geleden geweest. Niet heel bijzonder maar wel ontzettend een lieve dame.
Zeker ontzettend lief... ben vorig jaar twee keer bij haar langs geweest, daarna lukte het helaas niet meer om een afspraak met 'r te maken. Slank en mooie borsten met dikke tepels waar het heerlijk aan sabbelen is. Lekkere sex mee gehad!

Mag ik uit bovenstaand bericht begrijpen dat ze weer aan het werk is? Of is het een link van vorig jaar misschien??
 
Zeker ontzettend lief... ben vorig jaar twee keer bij haar langs geweest, daarna lukte het helaas niet meer om een afspraak met 'r te maken. Slank en mooie borsten met dikke tepels waar het heerlijk aan sabbelen is. Lekkere sex mee gehad!

Mag ik uit bovenstaand bericht begrijpen dat ze weer aan het werk is? Of is het een link van vorig jaar misschien??
doet zij ook aan tongzoenen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan