Hoe benader je een sekswerker

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat doen sommige DvP's wel. Voor mij als single maakt het geen fluit uit, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.

Ik had een tijd lang een paar dames met alleen gezichts foto gewoon in mijn Whatsapp staan; zo denken veel collega's/vrienden van mij dat ik een soort player ben hahaha stuk cooler dan de droevige realiteit dat ik ze ervoor betaal. De dvp's die een obvious seksuele foto hebben in WA staan in gearchiveerd en een aantal van hen die soms out of the blue berichtjes sturen blokkeer ik vaak wat die komen somehow altijd op slechte momenten binnen ;)
 
[...] Wat ik apprecieer. Ik maak het inderdaad mijn probleem, ga dit altijd een lastiger iets vinden
Een oplossing is misschien eerder iets te sturen ala "U had gebeld?", of "Gelieve me dringend te contacteren.". Is tamelijk neutraal, en kan afgedaan worden als "vergissing" of spam door de tegenpartij indien nodig.
 
Ik denk dat je het niet persoonlijk moet opnemen als je geen bericht direct terugkrijgt. Ik zoek al naar iemand anders als het te lang duurt. En is de afspraak gemaakt kan je zeggen sorry zal voor volgende keer zijn of het lukt nu niet voor mij als ze een bericht veel later terugsturen.
 
Ik denk dat je het niet persoonlijk moet opnemen als je geen bericht direct terugkrijgt. Ik zoek al naar iemand anders als het te lang duurt. En is de afspraak gemaakt kan je zeggen sorry zal voor volgende keer zijn of het lukt nu niet voor mij als ze een bericht veel later terugsturen.

Het mooiste vind ik de dames die eerst zelf niet tijdig reageren, maar uren later pas...en dan beledigt zijn als je zegt dat je naar een ander bent gegaan (wat ik simpelweg niet kan laten) en je faker gaan noemen of blokkeren...omdat ze zelf te druk waren ;)
 
Het mooiste vind ik de dames die eerst zelf niet tijdig reageren, maar uren later pas...en dan beledigt zijn als je zegt dat je naar een ander bent gegaan (wat ik simpelweg niet kan laten) en je faker gaan noemen of blokkeren...omdat ze zelf te druk waren ;)
Inderdaad, de omgekeerde wereld.
 
Het mooiste vind ik de dames die eerst zelf niet tijdig reageren, maar uren later pas...en dan beledigt zijn als je zegt dat je naar een ander bent gegaan (wat ik simpelweg niet kan laten) en je faker gaan noemen of blokkeren...omdat ze zelf te druk waren ;)
Je kunt het beter neutraal laten lijkt me, "sorry, nu geen tijd meer" o.i.d. in plaats van zeggen dat je naar een ander bent gegaan. Toch zonde om daarom geblokkeerd te worden.
 
Jaaa ik weet ook wel dat je de meeste dames eigenlijk met fluwelen handschoentjes, een blad voor de mond, overlopend van eenzijdig fatsoen en respect 'moet' benaderen voor het beste resultaat...maar wat kan ik zeggen; ik hou simpelweg van plagen :D

Daarnaast is het een verkapte test van haar ego/karakter; als het vermelden dat je andere dames bezoekt (wat alle wandelaren doen) voldoende is om je te blokkeren dan is er best een redelijke kans dat het zeggen dat je nu geen tijd hebt in hetzelfde resulteert...

Er is voor een dame (met voeten op de grond en geintresseerd in meer klanten) eigenlijk geen enkele reden om niet iets te zeggen id trend van "ow jammer, volgende keer beter...bij mij!" wat de kleine meerderheid ook gewoon doet hoor btw!
 
Jaaa ik weet ook wel dat je de meeste dames eigenlijk met fluwelen handschoentjes, een blad voor de mond, overlopend van eenzijdig fatsoen en respect 'moet' benaderen voor het beste resultaat...maar wat kan ik zeggen; ik hou simpelweg van plagen :D

Daarnaast is het een verkapte test van haar ego/karakter; als het vermelden dat je andere dames bezoekt (wat alle wandelaren doen) voldoende is om je te blokkeren dan is er best een redelijke kans dat het zeggen dat je nu geen tijd hebt in hetzelfde resulteert...

Er is voor een dame (met voeten op de grond en geintresseerd in meer klanten) eigenlijk geen enkele reden om niet iets te zeggen id trend van "ow jammer, volgende keer beter...bij mij!" wat de kleine meerderheid ook gewoon doet hoor btw!
Klopt .Er zijn er veel die doen alsof het hen geen reet kan schelen maar toch vanbinnen vloeken als een vast klantje op een ander gaat. Je hebt het ook zo snel door aan allerhande factoren.
 
Ik ben het helemaal eens hoor met de adviezen van het lijstje in het begin van de rubriek. Maar de communicatie van sekswerker naar klant zou vaak ook wel beter kunnen, of liever gezegd het gebrek eraan. Zo staan klanten vaak voor niks ( ik zal het netjes houden) bij het afgsproken adres. Dan hoor je ineens niks meer van ze, zijn ze niet meer bereikbaar. En zo zijn er wel meer dingetjes. Ik bedoel maar van beide kanten kan het allemaal wat beter.
 
Hier van mij wat tips hoe jij het beste contact kunt maken met een sekswerker.

1.) "Hoi, hoe is het?" is opzich een prima begin. Maar kom daarna wel snel tot zaken. Laat de sekswerker niet onnodig moeite doen om er achter te komen wat jij wilt. Ik gok dat 80% van de berichtjes die ik krijg gewoon mensen zijn die mij tijd willen verspillen. Zorg dat jij opvalt als een serieuze bezoeker.

2.) ben wel beleefd en gebruik volle zinnen. "Beschikbaar?" "Tijd?" zijn niet zo tof en zeker niet als je ze in tientallen per dag binnen krijgt.

3.) lees de advertentie goed door! Deze is heel belangrijk! Zo hoef je niet onnodig vragen te stellen die al beantwoord staan in de advertentie. Zo hoef je niet terweil je al tijd en aandacht van de sekswerker hebt gezocht er op terug te komen omdat die diensten of de prijs je niet aan staat.

4.) onderhandel niet over de prijs.

5.) kom niet zelf met voorstellen. Geeft de sekswerker je 2 opties dan mag je kiezen uit die 2 opties. Hoe graag je ook wilt denken dat de klant de koning is dat gaat bij sekswerk niet op.

6.) stel geen enge vragen "ben je alleen?" ik snap het hoor je hebt liever privacy. Maar heb je enig idee hoe dit voor ons klinkt? Jij bent gesteld op je privacy, wij willen niet vermoord worden.

7.) nee is nee. Deze is het belangrijkste van allemaal. De sekswerker hoeft niet aan jou uit te leggen waarom het nee is. En je als je de sekswerker probeert over te halen met met macht spelletjes zo als meer geld te bieden of wat dan ook. Ben je een akelig en naar persoon. Nee is nee!

Als ik punten vergeten ben vul ze aan!
Als mannen beginnen met respect te tonen
Het is wel het meest intieme wat je bereid bent om te delen.
Nou , dan heb je mijn respect al hoor.
Heb elke date zo behandeld , en dan krijg je ook respect terug.
Afdingen is gewoon not done , je weet waar je aan begint , dus niet moeilijk doen.
Geef meestal nog extra , als het goed geweest is.
En ja , ben ook wel eens op mijn bek gegaan 😂 maarja , trek er lering uit.

EEN RESPECTVOLLE STAPPER KRIJGT RESPECT !
 
Elke keer als ik de topic titel zie staan, moet ik denken aan Najib Amhali: "meisje .... hey meisje.... meisje! ..... HE HOER!!!"
Hij heeft dit mop niet zelf geschreven! 😉

Elke Marokkaan begint altijd op dezelfde manier een gesprek met een vrouw.. 'Hoi schat, hoe gaat het' of 'Alles goed schat' ? 😂

Maar de enige 'hoer' die Najib naar bed sleepte zonder 'lijntje coke' was zijn eigen kapster, die nog steeds zijn vrouw is..
 
Vraagje. Hoe benader je een dvp wiens profiel hier verborgen is, die geen link naar RL/Kinky of tel nummer in haar handtekening heeft, en die een naam gebruikt waarvoor er tig recensies bestaan van verschillende dames (waaronder één recensie die ik zelf geschreven heb), en die geen dm's wil ontvangen voor een afspraakje? ;)
 
Hij heeft dit mop niet zelf geschreven! 😉

Elke Marokkaan begint altijd op dezelfde manier een gesprek met een vrouw.. 'Hoi schat, hoe gaat het' of 'Alles goed schat' ? 😂

Maar de enige 'hoer' die Najib naar bed sleepte zonder 'lijntje coke' was zijn eigen kapster, die nog steeds zijn vrouw is..
Hoe zou je een gesprek anders moeten beginnen? Hoe begint een niet-Marokkaan een gesprek dan?
 
Vraagje. Hoe benader je een dvp wiens profiel hier verborgen is, die geen link naar RL/Kinky of tel nummer in haar handtekening heeft, en die een naam gebruikt waarvoor er tig recensies bestaan van verschillende dames (waaronder één recensie die ik zelf geschreven heb), en die geen dm's wil ontvangen voor een afspraakje? ;)
Bijvoorbeeld iemand zeker met de naam Bella. Daar zijn er zeker 20 zo niet meer van geweest. Als je haar telefoonnummer niet heb opgeslagen niet te vinden meer denk ik.
 
Vraagje. Hoe benader je een dvp wiens profiel hier verborgen is, die geen link naar RL/Kinky of tel nummer in haar handtekening heeft, en die een naam gebruikt waarvoor er tig recensies bestaan van verschillende dames (waaronder één recensie die ik zelf geschreven heb), en die geen dm's wil ontvangen voor een afspraakje? ;)
Niet? Anders was de advertentie wel online geweest
 
Terug
Bovenaan Onderaan