Hoe benader je een sekswerker

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tjaaa, beetje kansloos idd zo proberen te bereiken dat je alsnog wilt zoenen. Als dat een must is voor hem, dan kan die beter door selecteren ipv dit ;)
 
Tjaaa, beetje kansloos idd zo proberen te bereiken dat je alsnog wilt zoenen. Als dat een must is voor hem, dan kan die beter door selecteren ipv dit ;)
Helemaal mee eens , zoek verder tot je een dame vind die wel wil zoenen of tongzoenen , wil je toch echt de dame die niet wil zoenen leg je er dan bij neer en zoen niet , kwestie van geven en nemen.Even over dat nemen , wel in samenspraak met de dame in kwestie natuurlijk nooit zomaar iets nemen.
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp zulke mensen niet als kussen een must is zoek dan een dvp die dat wel doet
Inderdaad , ikzelf word en heel graag zelfs liever gepijpt zonder condoom , omdat voor mij persoonlijk dat gevoel helemaal anders is. Als ik heel graag bij een dame wil zijn omdat haar lichaam , persoonlijkheid of wat dan ook mij enorm aanspreekt maar ze wil niet pijpen zonder condoom ga ik haar zeker niet pushen , dan is het met condoom , kwestie van wederzijds respect.
Mag al blij zijn dat ze tijd voor mij vrijmaakt.
 
Laatst bewerkt:
Tja, gast wilde z'n frustratie kwijt vermoedelijk?
Of wilde wellicht horen dat je het onder bepaalde omstandigheden mogelijk wel doet?
Beetje vissen dus, doe ik ook wel ooit. 🤭

Waarschijnlijk inderdaad een gokje of voorzichtige onderhandeling of er een "nou vooruit, soms een uitzondering" of zo iets terugkwam .
En laten we niet overdrijven met "het staat er toch niet" - het is bepaald geen uitzondering dat een DVP advertentie een indicatie geeft, en er afhankelijk van de klant (stijl/hygiene/geld) wat meer (of soms minder) mogelijk is dan beschreven of aangevinkt staat.
 
Weet je dat kan ook. Maar ben dan oprecht.
"Veerle je lijkt me een top vrouw en ik zou heel graag langs willen komen, alleen zie ik dat je niet zoent en dat is voor mij een must. Zijn er misschien toch mogelijkheden?"
Dan heb je een gesprek en kan Veerle idd voor zich zelf bepalen wat ze gaat doen.

Maar zo'n mailtje is zo iritand. Want je weet als je zo'n man gewoon vriendelijk bedankt, je toch weer iets terug krijgt als:
"zoen je echt niet? Je lijkt me zoo heerlijk om mee te zoenen, wat moet ik doen zo dat je met me zoent?"
"al heel veel dames hebben tegen me gezecht dat ik heerlijk zoen, ik beloof je dat je er geen spijt van gaat krijgen"

Het is duidelijke gewoon min achting. Die man is al 3x klaar gekomen tijdens de 100 dames die hij die dag al gemaild heeft, met deze vragen.
 
Inderdaad , ikzelf word en heel graag zelfs liever gepijpt zonder condoom , omdat voor mij persoonlijk dat gevoel helemaal anders is. Als ik heel graag bij een dame wil zijn omdat haar lichaam , persoonlijkheid of wat dan ook mij enorm aanspreekt maar ze wil niet pijpen zonder condoom ga ik haar zeker niet pushen , dan is het met condoom , kwestie van wederzijds respect.
Mag al blij zijn dat ze tijd voor mij vrijmaakt.
Ik vind dat zelf ook. Mijn eerste dvp deed ook geen pijpen zonder condoom. Dat heeft mij nooit gestoord het is nog altijd beter en leuker dan er zelf aan te trekken.

De dame waar ik nu vaak mee afspreek doet geen anaal. Ik ga ook niet beginnen vissen en pushen om haar te overhalen. Als ik persé anaal wil doen dan ga ik een andere dvp boeken.

zo zijn ze altijd blij dat je komt of hen boekt want ze weten die klant doet niet lastig of moeilijk.
 
Weet je dat kan ook. Maar ben dan oprecht.
"Veerle je lijkt me een top vrouw en ik zou heel graag langs willen komen, alleen zie ik dat je niet zoent en dat is voor mij een must. Zijn er misschien toch mogelijkheden?"
Dan heb je een gesprek en kan Veerle idd voor zich zelf bepalen wat ze gaat doen.

Maar zo'n mailtje is zo iritand. Want je weet als je zo'n man gewoon vriendelijk bedankt, je toch weer iets terug krijgt als:
"zoen je echt niet? Je lijkt me zoo heerlijk om mee te zoenen, wat moet ik doen zo dat je met me zoent?"
"al heel veel dames hebben tegen me gezecht dat ik heerlijk zoen, ik beloof je dat je er geen spijt van gaat krijgen"

Het is duidelijke gewoon min achting. Die man is al 3x klaar gekomen tijdens de 100 dames die hij die dag al gemaild heeft, met deze vragen.
Sommige zullen het nooit snappen Merel , zelfs na miljoenste keer NEE ook nog niet.
 
Weet je dat kan ook. Maar ben dan oprecht.
"Veerle je lijkt me een top vrouw en ik zou heel graag langs willen komen, alleen zie ik dat je niet zoent en dat is voor mij een must. Zijn er misschien toch mogelijkheden?"
Dan heb je een gesprek en kan Veerle idd voor zich zelf bepalen wat ze gaat doen.

Maar zo'n mailtje is zo iritand. Want je weet als je zo'n man gewoon vriendelijk bedankt, je toch weer iets terug krijgt als:
"zoen je echt niet? Je lijkt me zoo heerlijk om mee te zoenen, wat moet ik doen zo dat je met me zoent?"
"al heel veel dames hebben tegen me gezecht dat ik heerlijk zoen, ik beloof je dat je er geen spijt van gaat krijgen"

Het is duidelijke gewoon min achting. Die man is al 3x klaar gekomen tijdens de 100 dames die hij die dag al gemaild heeft, met deze vragen.
ik denk dat er veel mannen denken: een hoertje denkt enkel aan geld als je haar genoeg geld bied of toont. Dan is alles mogelijk en wordt de rest bijzaak.

Stel je voor dat ik zou sturen naar je merel ik begrijp niet waarom je mij niet wil kussen want mijn mama vind mij mooi 😂
 
ik denk dat er veel mannen denken: een hoertje denkt enkel aan geld als je haar genoeg geld bied of toont. Dan is alles mogelijk en wordt de rest bijzaak.

Stel je voor dat ik zou sturen naar je merel ik begrijp niet waarom je mij niet wil kussen want mijn mama vind mij mooi 😂
DVP Roxas let op U taalgebruik alstublieft 😉 daar ben ik streng op😂
 
Laatst bewerkt:
Het H woord , spellingsfouten is voor kommaneukers daar houd ik mij niet mij bezig, zolang mensen het kunnen lezen en je begrijpen is alles okay .
Zoals jij het schrijft lijkt het op gemakzucht.
Ik ga hier geen mensen corrigeren op taalfouten, behalve soms als het een grappige fout is of bv als iemand een ander corrigeert op een taalfout, maar daarbij zelf een taalfout maakt.
 
Het H woord , spellingsfouten is voor kommaneukers daar houd ik mij niet mij bezig, zolang mensen het kunnen lezen en je begrijpen is alles okay .
Het h woor was in de redennering van andere. Ik zelf verwijs meestal daar een dvp als een meisje of dvp. Hoer is meer een scheldwoord.

Het is niet om dat sommige mannen naar dvp´s gaan dat ze daarom ook respect hebben voor voor dvp´s

Wat echt jammer is
 
Terug
Bovenaan Onderaan