Hoe benader je een sekswerker

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Persoonlijk vind ik 10 a 15 zinnen best wel lang. Ik kan mij voorstellen als je bepaalde seksuele wensen hebt, dat je die eventueel kenbaar maakt en vraagt of dat mogelijk is, en tegen welke prijs, maar ik zou niet weten, wat je verder nog zou moeten melden, bij het maken van een afspraak?

Even als voorbeeld. Als zijnde dat ik een afspraak zou willen maken. Overigens heb ik dat nog nooit gedaan via whatsapp of per mail een afspraak maken bij een dvp.

Hi ......., mijn naam is Rony, en ik heb je advertentie gelezen, en zou graag met jou een afspraak willen maken voor een date van 2 uur. Ik heb geen speciale seksuele wensen.

Ik hoor graag van je,

Rony
Zo zou het idd genoeg moeten zijn. maar sommige mannen willen er nu eenmaal een heel verhaal rond breien. Een verhaal zodat het voor hen lijkt alsof het meer is dan betalen voor seks. Als ik naar een bakker ga en broden bestel online ga ik ook niet vertellen waar de broden voor dienen en wat ik er allemaal ga op smeren.
 
@Roba snap wel hoor dat het op een gegeven moment een beetje demotiverend word. Maarja blijf bij je zelf. Vind jij het zelf prettig om een beetje leuk berichtje te schrijven. Dan is dat het belangrijke.
Persoonlijk hoef ik geen lange voor stel text. Deze zijn naar mijn idee toch altijd beetje het zelfde en niks zeggends. Maar denk dat je je per dame dit ook een beetje kunt inschatten. Lisa heeft een website waar ze zichzelf ook uitgebreid voorstelt. Daarme geeft ze een duidelijke toon aan. Ik zelf heb een redelijk bondige advertentie op sj daar is mijn voor keur weer uit op te halen.
En ja de dames die dus een advertentie hebben die niet aansluit bij hun eigen gedrag. Misschien is dit dus juist een makkelijke manier om hun te filteren.
 
Inderdaad mijn persoonlijke voorkeur ☺️. Als er 2 mensen mailen voor dezelfde datum dan verkies ik de persoon die de meeste moeite heeft gestoken in zijn mail.
Liefste Lisa
Ik heet mijnheer X
Maar dat zegt je vast niks
Ik ben 50 en slank, maar stevig gebouwd
En jammer genoeg niet lang meer getrouwd
Mijn vrouw wil niet meer
En ik elke keer
Dus tja, wat wil je, ik ben ook niet van hout
Ik ben dol op visite
En vooral op jouw site
Dus een beetje verlegen, maar zonder te zagen
Wou ik toch wel heel graag het volgende vragen
Als ik kijk naar je mond, je ogen, je prachtige lokken
Om een uurtje of twee met mij samen te hokken
Wat zou je zeggen van vrijdag rond twee ?
En breng als je wil een vriendin van je mee...
😉
 
Liefste Lisa
Ik heet mijnheer X
Maar dat zegt je vast niks
Ik ben 50 en slank, maar stevig gebouwd
En jammer genoeg niet lang meer getrouwd
Mijn vrouw wil niet meer
En ik elke keer
Dus tja, wat wil je, ik ben ook niet van hout
Ik ben dol op visite
En vooral op jouw site
Dus een beetje verlegen, maar zonder te zagen
Wou ik toch wel heel graag het volgende vragen
Als ik kijk naar je mond, je ogen, je prachtige lokken
Om een uurtje of twee met mij samen te hokken
Wat zou je zeggen van vrijdag rond twee ?
En breng als je wil een vriendin van je mee...
😉
Dat is inderdaad zoals wandel collega @Roba zei, poëtisch.
Ik denk dat je met bovenstaande tekst wel een uitnodiging van Lisa kan verwachten ;)
 
moest ik dvp zijn ik eis een handgeschreven brief van minstens 500 woorden om een eerste date vast te kunnen leggen 🙂
Hou je nog enkel diegenen over die er echt moeite willen voor doen en kan je ook direkt zien of de man in kwestie je aanstaat.
We schrijven te weinig brieven tegenwoordig😢
Op een geitenvel met een ganzenveer? Of mag met pen en papier ook?
 
Lisa, 'k tracht je te verleiden.
Wil je op mijn paal eens rijden? 😘

'k Wil je vast tarief betalen.
Wanneer gaan we nu eens palen? :love:

Zie je? Kort en bondig werkt ook ;)
Rijmen en dichten
Zonder je gat op te lichten

Maar... in dit geval zonder betoog
Toch wel liever die billen omhoog!

Kan ik lekker stevig stoten
En hebben we beiden heerlijk genoten

Alsook die tik tegen je billen
Wat zou jij verder nog meer willen?
 
Liefste Lisa
Ik heet mijnheer X
Maar dat zegt je vast niks
Ik ben 50 en slank, maar stevig gebouwd
En jammer genoeg niet lang meer getrouwd
Mijn vrouw wil niet meer
En ik elke keer
Dus tja, wat wil je, ik ben ook niet van hout
Ik ben dol op visite
En vooral op jouw site
Dus een beetje verlegen, maar zonder te zagen
Wou ik toch wel heel graag het volgende vragen
Als ik kijk naar je mond, je ogen, je prachtige lokken
Om een uurtje of twee met mij samen te hokken
Wat zou je zeggen van vrijdag rond twee ?
En breng als je wil een vriendin van je mee...
😉
Hihihi zalig! 😍 ik had nooit een poëet in jou gezien Arthur! 🫣
 
het stuit mij een beetje tegen borst, om te vragen aan een dame van plezier of je aub langs mag komen.
Hangt er beetje vanaf welk type date je wenst. Als de dame zo hoog aangeschreven staat dat ze de klanten uit te kiezen heeft dan zou ze gek zijn om zomaar iedereen te aanvaarden.
Dan pikt ze toch best diegenen uit waarvan ze denkt dat het wel zou klikken.
 
Misschien ligt het aan mij, maar als je schrijft dat je de advertentie hebt gelezen van de betreffende dame, en je ken baar maakt dat je een afspraak wilt maken, lijkt mij dat toch voldoende? Daar heb je toch geen 10 a 15 zinnen voor nodig?
Of mis ik iets?

Het is meer "hoi, ik heb je advertentie gezien", dus alles wat er in beschreven staat niet. Zien en lezen zijn echt niet hetzelfde bij een heleboel mannen. En vervolgens krijg je vragen als: wanneer, hoelaat, hoeveel, adres, wat doe je allemaal 🥱 Slaapverwekkend en bloedirritant.

Dus kijk niet alleen, maar lees het ook. Dat scheelt al tig zinnen typen voor Jan Pet. 😖
 
Inderdaad mijn persoonlijke voorkeur ☺️. Als er 2 mensen mailen voor dezelfde datum dan verkies ik de persoon die de meeste moeite heeft gestoken in zijn mail.

Dat heb ik met mijn vaste cliënten, die gaan voor als er een onbekende en mijn vaste cliënt op dezelfde tijd willen. Want van die onbekende weet je nooit zeker of hij ook komt en van mijn vaste wel. Ik ga graag voor safe als het even kan.
 
Ongevraagd advies voor de sexwerkers, pak een kopietje van je advertentietekst en zet deze als welkomstgroet aan in whatsapp business. Iemand die jou voor de eerste keer contacteert krijgt dan meteen alle info nog eens voor ogen. Staat onder Tools > Begroeting.

Om te checken of iemand het dan ook echt leest zet je op het einde van je tekst de instructie voor de klant om als eerstvolgende reactie een bepaald woordje te typen. Zo kun je zonder verdere inspanning filteren op lezers vs niet-lezers.
 
En als ze nou naar achteren trapt?
Daarom moet je altijd goed kijken naar de foto's en zeker weten dat je niet afspreek met een paard, knol of shetlander. Maar om serieus te zijn. Bij een dpv die ik niet ken stuur ik gewoon een standaard bericht. (meestal in het engels) Ik had je advertentie gezien en vindt dat je een knappe dame bent. Heb je toevallig tijd of zin om vandaag af te spreken. Mocht ik iets over de opties willen weten dan vraag ik dat gewoon. Bijvoorbeeld ik zie dat je aan tongzoenen doet vraag je daar toevallig iets extra's voor? Maar in veel gevallen ook al vraag je het en zegt een dpv ja terwijl ze het eigenlijk niet doet. Dus ik ga meestal met de verwachting naar een dpv dat het gewoon pijpen met condoom is, een beetje beffen en dan sex totdat ik klaar kom. Mocht daar wat extra's bij zijn zie ik dat gewoon als een bonus.
 
Ongevraagd advies voor de sexwerkers, pak een kopietje van je advertentietekst en zet deze als welkomstgroet aan in whatsapp business. Iemand die jou voor de eerste keer contacteert krijgt dan meteen alle info nog eens voor ogen. Staat onder Tools > Begroeting.

Om te checken of iemand het dan ook echt leest zet je op het einde van je tekst de instructie voor de klant om als eerstvolgende reactie een bepaald woordje te typen. Zo kun je zonder verdere inspanning filteren op lezers vs niet-lezers.
Oh zie is hier! Dit is handig. Hierdoor ga ik nog eens overwegen mijn werk gsm aan te zetten. Door al het gedoe errond ben ik daarmee gestopt en werk ik enkel via mail. (Vergeet dat ding ook gewoon altijd op te laden en ik verlies die ook gewoon vaak 😂) maar bedankt voor de tip!

Op insta heb ik wel zo opgeslagen antwoorden. Met al die free rolers daar 🫣
 
Terug
Bovenaan Onderaan