Hoe doorbreek je het vaste schema van een DVP?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zico

Stamgast
311
04/10/21
730
3
Bij veel DVP's die ik meermaals bezocht herkende ik een vast patroon in de handelingen tijdens de date.
Meestal laten ze je plat op je rug liggen en zakken ze naar beneden om te pijpen, sommigen zelfs met hun rug naar je toe. Daarna cowgirl waar zij ritme en diepte bepalen en dan eventueel afwerken in enkele andere posities maar steeds zo dat zij kunnen controleren. Ergens begrijpbaar (ze,er de eerste keer dat je haar bezoekt) maar soms frustrerend als je zelf zachtaardig bent en vooral wil strelen, knuffelen…

Ik veronderstel dat dit patroon dient om zichzelf te beschermen tegen ongewenste acties van de klant maar soms voel ik me als een walvis op het droge die via zijn kant gereanimeerd moet worden…. 😜

Nu mijn vraag: hoe doorbreek je op een zachtaardige manier dit patroon en bouw je wat vertrouwen op zodat ze meer toelaat ( ik bedoel dit niet dat ze extra services moet toelaten maar dat je samen actief naar een hoogtepunt kan werken). Ik heb dit reeds meermaals aangebracht in het gesprekje vooraf maar ik zie ze meestal terugvallen in hun gewoontes…

Iemand tips?
 
Haha bij mij komen 😜
Jammer dat je het zo ervaart. Misschien vanaf begin gewoon communiceren wat je wil? Ook erkenning geven dat je het werk apprecieert en ook haar als persoon. Lijkt me niet zo moeilijk om te zeggen aangezien je zelf aangeeft zachtaardig te zijn en te willen. We krijgen echt klootzakken over de vloer, maar dit lezen voelt al aan alsof je echt een lief persoon bent. Je kan vragen wat zij leuk vindt en zeggen wat jij fijn vindt en mss verandert zo haar mood wat.
Ik hoor natuurlijk alleen van jullie hoe afwerkers zich gedragen, maar er zullen er vast ook wel zijn die dit niet doen 😊😊
 
Maak duidelijk wat je wel en niet wil. Niet alleen vooraf, maar ook tijdens. Ik herken het wel hoor, want ik ben ook nogal conflictmijdend en vind het daardoor soms lastig om aan te geven wat ik echt wil, maar het beste is om het wel kenbaar te maken. Dames die dan na een aantal bezoeken toch steeds weer hun eigen ding willen doen en niet met mij meedenken, die bezoek ik simpelweg niet meer. Ben ook niet van het recht-op-en-neer daten, hecht ook veel meer waarde aan knuffels, aanraking en warmte. Net als dat niet elke klant dat wil, is daar ook niet elke dame geschikt voor, dus zoek verder als je het niet treft bij een bepaalde dame.
 
Haha bij mij komen 😜
Jammer dat je het zo ervaart. Misschien vanaf begin gewoon communiceren wat je wil? Ook erkenning geven dat je het werk apprecieert en ook haar als persoon. Lijkt me niet zo moeilijk om te zeggen aangezien je zelf aangeeft zachtaardig te zijn en te willen. We krijgen echt klootzakken over de vloer, maar dit lezen voelt al aan alsof je echt een lief persoon bent. Je kan vragen wat zij leuk vindt en zeggen wat jij fijn vindt en mss verandert zo haar mood wat.
Ik hoor natuurlijk alleen van jullie hoe afwerkers zich gedragen, maar er zullen er vast ook wel zijn die dit niet doen 😊😊
@belleds, reclame!
 
Tja het is een makkelijk advies om te zeggen wat je wilt. Als je conflict mijdend bent ingesteld of in dit soort situaties terughoudend bent, is het erg lastig om aan te geven wat je wilt.

Je bent niet de enige die hier moeite mee heeft.

Als je praat over knuffelen en strelen, kan ik mij voorstellen dat dat voor een DVP intiemer kan aanvoelen dan gewoon pijpen, cowgirl en klaar. Je hebt dan toch meer contact en je hebt dan ook de kans dat het erg "fake" aanvoelt.

Maar ja de enige mogelijkheid is om het gewoon aan te geven op een normale manier.
 
Ik denk dat je dat niet zo snel doorbreekt, meer dat je dan gewoon het verkeerde type DVP hebt getroffen (ten aanzien van wat je zoekt).

In mijn persoonlijke ervaring; de dames die dat fijn vinden (knuffelen, strelen, wat meer natuurlijk opbouwen, closer zijn met seks, etc etc zeker ook zoenen) die doen dat zelf 9/10 ook initieren of als ze ook maar btj merken dat jij dat fijn vind (door jou manier van hen aanraken/bekijken) dan doen ze 'meer van dat'....Dus ja, je kan aangeven wat je fijn vind, maar ik denk dat je beter verder kan zoeken naar een dame voor wie dit 'gedrag' meer natuurlijk komt.


Trouwens toen ik begon te lezen dacht ik meer aan 'standaard pakket afwerken' aka altijd dezelfde volgorde, dezelfde dingetjes; ook daar heb ik simpele oplossing voor. Aangezien ik zelf eerder een tikkeltje introvert & autistisch ben dan dat ik gwn zeg wat ik wil, zeker als ik nog niet al teveel passie voel voor een dame, gaan bij mij dates vaak voor een groot deel op basis van het repertoire van de betreffende dvp...

Als ik dan voor een 2e x terugkom en dame doet nagenoeg precies hetzelfde als de vorige keer, dan komt er gwn geen volgende x hahaha en ook daarbij; de echte toppertjes hebben hier veeeel gevoel voor er zijn dames waar ik >10x geweest ben en elke x vertrouwd was en toch totaal anders aka niet herhalend maar verdiepend/vernieuwend!
 
Als het al een paar keer hetzelfde was, kan gewoon eens praten wel helpen. Zeggen wat je zelf wilt of vragen wat zij leuk vindt. Als er vertrouwen en respect tegenover elkaar zal ze het wel anders aanpakken. Maar als het iemand is die het juist voor het geld doet en er zelf geen plezier in heeft. Of er gewoon geen klik is. Zal het altijd het zelfde blijven, denk ik.
 
Of er gewoon geen klik is. Zal het altijd het zelfde blijven, denk ik.
Helemaal mee eens met deze. Je kunt een klik echt niet forceren. Er komen best veel situaties voor met het bekende liefde op het eerste gezicht gevoel toen jullie elkaar voor de eerste keer zagen maar dit gevoel verdween zodra je binnen de kamer stapte. Soms als je terugdenkt kun je de exacte reden waarom dat gebeurt is helemaal niet bepalen. In deze situaties nam ik meer initiatief (vragen stellen over afkeuren/voorkeuren, grenzen etc) tenzij hij alles aangaf of de initiatief nam. Kortom: ik wilde een date altijd zo leuk mogelijk maken niet alleen voor hem maar ook voor mij alhoewel er duidelijk geen klik was.
Tijdens het afscheid nemen zei ik nooit "tot de volgende keer" want dat voelde niet eerlijk aan zelfs als de date uiteindelijk wel meeviel. Er waren een handvol gevallen waar dezelfde klant voor mij terugkeerde maar voor een derde of vierde afspraak was er geen sprake van en dat leek me wel terecht. Voor één klant moest ik de derde afspraak weigeren omdat ik me niet op mijn gemak voelde om met hem meer af te spreken.
 
Laatst bewerkt:
@Luna : Deze zin snap ik niet echt, geen klik oké maar hoe kom je dan bij je niet meer op je gemak voelen…
Ahh ik zal het verhaal zo kort mogelijk houden. Jongetje wilde een GFE tijdens de eerste en ook de tweede afspraak. Had alles wat GFE betreft aangeboden: inclusief natuurlijk tongzoenen. Einde tweede afspraak zei hij dat hij verliefd op mij was. Dat geloofde ik niet en gaf meteen aan dat ik niets voor hem voelde. Had ook gezegd dat ik een vaste partner heb. Toen dacht ik dat ik hem nooit meer ging zien. Een maand of zo later kwam hij terug naar het privehuis en vroeg voor mij. En ja, geen derde afspraak. Mijn intuïtie zei dat het geen goed idee was.
 
Ik kan deze situatie wel begrijpen. Ik zou niet snel hebben dat ik verliefd op iemand ben. Wel kan ik iemand gewoon een heel leuk persoon vinden en ook graag dan terug te komen. Slechts enkele mensen kunnen je dat echt vertrouwde gevoel geven. Dat is wel fijn om mee te maken. Ieder persoon is uniek en heeft haar eigen dingen. Soms zit de aantrekkingskracht in een klein dingetje waarom ik iemand mooi kan vinden.
 
Ik heb dit reeds meermaals aangebracht in het gesprekje vooraf maar ik zie ze meestal terugvallen in hun gewoontes…

Iemand tips?
Heb je dat gesprekje als je haar RL ziet?

De meeste dvp's vinden het niet erg als je aangeeft wat je wilt maar zolang jij niks aangeeft kunnen ze het ook niet weten. Het kan ook zijn dat je de verkeerde dvp hebt getroffen.

Persoonlijk vind ik dat patroontje van een dvp wel fijn. Op het begin geef ik aan om rustig aan te doen. Daarna lekker op mijn rug liggen en als een zoutzak lekker genieten. Vaak vragen ze na een tijdje vanzelf wel wat ik graag wil doen en dan neem ik het initiatief over
.

Ik laat een dvp niks doen wat ze niet wilt of ongemakkelijk bij voelt. Zou ik zelf ook niet fijn vinden. Bepaalde dingen wil ik ook niet bij elk dvp doen. Al was het afgesproken zou ik het niet doordrukken vanwege de sfeer.

Zorg dat je hygiene top is en geef aan wat je graag wilt doen. En als ze het dan niet wilt doen, bezoek een ander dvp.

Knuffelen en strelen is vaak geen probleem met een dvp. Willen meerdere dvp's het niet doen, vraag dan de reden. Ik kan me voorstellen als je bezweet bent na de sex dat een dvp minder enthousiast kan zijn om te knuffelen. Vragen staat vrij.
 
Ik wacht meestal af en soms krijg je dan iemand die het gewoon leuk vind om een man te plezieren, dat heb ik nog niet heel vaak meegemaakt. Meestal gaan dames inderdaad snel op automatische piloot of hebben ze een vaste 'choreografie'. Het hangt dan een beetje af van wat je wensen zijn, of je graag de leiding neemt of dat je het 'je laat overkomen', maar ik ben van het type die de leiding neemt en 'ik geniet alleen als zij ook geniet'. Ik vraag dan meestal om naast me te komen liggen. Vertel dan duidelijk 'Come lay down, I'm here to play with you, I can always finish later, there's enough time" en dan heb ik m'n eigen choreografie 😇
 
Ik weet niet of je voornamelijk raamdames bezoekt of ook dames in privéhuizen, maar ik gok het eerste. Die 'behandeling' zoals jij die beschrijft heb ik namelijk regelmatig meegemaakt aan de ramen en slechts incidenteel in een privéhuis. Daarom verkies ik ook privéhuis boven ramen.

Wat ik in ieder geval doe (en bij raamdames moet je aan de deur al informeren of dat überhaupt mogelijk is, en dan nog is het vaak afwachten), is zelf het initiatief nemen. Als we op de kamer komen, begin ik al kletsend met haar vast te pakken en te knuffelen. Natuurlijkerwijs ga ik dan over op haar zoenen (als ze dat doet) en haar kussen op haar wang, in haar nek, aan haar oren. Zij merkt dan zeg maar, wat voor 'type' ik ben en waarvoor ik kom: dat ik houd van voorspel, van sensualiteit, van een rustige opbouw. Vaak 'spiegelt' zo'n meisje zich daar aan en gaat hetzelfde bij mij doen. En dat vind ik heerlijk. (Vind het ook heerlijk om het bij haar te doen!)

En dan beginnen we zo al vozend elkaar uit te kleden. Ik vraag altijd of zij mij even wil 'helpen' bij het wassen; zo zet het voorspel zich natuurlijk voort. En eenmaal op bed neem ik het initiatief om wederom te zoenen en me zo een weg te kussen naar haar borsten en de rest van haar lichaam. Als zij merkt dat ik voorspel belangrijk vind, geeft ze dat vaak terug.

Niet allemaal, natuurlijk. Sommigen voelen het niet aan, of willen het niet. Ik durf dan wel eens (beleefd natuurlijk!) suggesties te doen; vragen naar wat ik wil en fijn vind. Uit eigen initiatief was fijner geweest, maar als ze wat vriendelijke aanwijzingen nodig heeft, zij dat zo. Sommigen kunnen daar goed mee uit de voeten, enkelen niet. Die laatste bezoek ik dan niet meer.

Bovenstaande geldt voor privéhuizen Raamdames zijn over het algemeen niet bereid voorspel te géven. Maar als je geluk hebt, tref je er wel een die het prima vindt dat jij het háár geeft. En dat kan voor mij ook genoeg zijn. Als ik lekker met mijn mond en handen van haar lichaam mag genieten, is dat voor een raambezoek genoeg. Maar binnenkomen, uitkleden, liggen, condoom erover, pijpen... nee, dat doet het 'm niet. Ik word dan misschien wel stijf, maar ben dan niet opgewonden 'tussen de oren' en kom dan niet klaar.

Met andere woorden: probeer het initiatief te nemen en toon haar wat je zelf graag hebt.
 
Vindt het zelf ook lastig om het vaste ritme van een dame te doorbreken, maar inderdaad zul je daar zelf heg initiatief voor moeten nemen.
Sommige dames zijn echt opzichtig in hun eigen routine bezig. Daar ga ik ook niet veel energie in steken.
Voor mij is het enerzijds een gebrek aan ervaring en fantasie om de sleur te doorbreken. Anderzijds voel ik me geremd richting de dame aangezien het niet mijn vriendin is.

Vaak is het eerst kletsen en dan rustig aan starten met knuffelen , zoenen en verder. Lijkt me ook wel een keer leuk om direct bij binnenkomst vol ervoor te gaan in plaats van het rustig op te bouwen. Als je er niet over praat kan het misschien slecht opgepakt worden maar net vooraf afspreken is ook weer zo gepland.
 
Begint denk ik met beetje inlezen en landen bij een dame waar je een goede kans hebt dat te vinden wat je zoekt. Als anderen een GFE hebben betekent dat nog niet dat jij dat ook zo ervaart. Dirty talk, diep pijpen met oogcontact, klap op de kont, veel zaken die op individuele basis de GFE kunnen versterken. We zijn ook niet allemaal even dominant of onderdanig.

Eens met @Deug-genietje dat Clubs in Nederland vaak dames hebben die een mooie illusie kunnen neerzetten. Zelfs als je een gratis verlenging krijgt omdat de DVP het echt gezellig vindt en haar werkdag er op zit etc., niet de fout maken om verliefd te worden. GFE bij een DVP is een skill, net aks uitlaten monteren bij de Quickfit. Verlies nooit de realiteit uit het oog. Normale date begint ook niet met betalen.

Door anderen ook al gezegd, als DVP aanrakingsangst heeft en afstand bewaard dan wordt het niet beter. Als eerste bezoek goed was kan het wel nog beter worden bij een vervolg is mijn ervaring.

Vaker in loophuizen aan de deur gevraagd of zoenen getest kon worden en als dan de tong achter in mijn keel hing wist ik gewoon dat ik met een gerust hart een uur kon boeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan